2014-10-01, 20:41
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bandida.loca
Marie från "ensam mamma söker" somliga ger sig aldrig

Visst är det hon! Jag visste att jag sett henne innan.
Citera
2014-10-01, 20:46
Medlem
Admiral Krags avatar
Citat:
Ursprungligen postat av utan.att.stanna
Mjo fast rätt eller ej så accepterar iaf jag att det är så det ser ut. Kvinnan leder oftast inte. Trist men vill man doppa gör man bäst i att acceptera och träna upp sina förmågor. Eller?
Kanske, man kan bli mer pratsam via träning av förmågan..men jag tycker tjejer borde värdera kvalitet på detta raketsnack också, dom vill väl inte bara säkerställa att killen ser till så att det inte blir tyst...eller?

Men du svarade inte på frågan! om tjejer känner större press på sig själv att prata när man kommer hem till dom?,
Citera
2014-10-01, 20:53
Medlem
Tesserakts avatar
Dessa bönders syn på kvinnor känns som att den hör hemma på 50-talet.
Citera
2014-10-01, 20:56
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Admiral Krag
Kanske, man kan bli mer pratsam via träning av förmågan..men jag tycker tjejer borde värdera kvalitet på detta raketsnack också, dom vill väl inte bara säkerställa att killen ser till så att det inte blir tyst...eller?

Men du svarade inte på frågan! om tjejer känner större press på sig själv att prata när man kommer hem till dom?,
Frågar du efter min erfarenhet? Tror nog dom gångerna jag dejtatat/ träffats/knullat vid första mötena så har det mest varit hos mig vad jag minns. Men jo dom bjuder nog till lite mer pratmässogy hemma hos sig men min erfarenhet är att det till 85% ändå varit upp till mig som kille att styra. Dom andra 15% har varit hos betydligt äldre kvinnor som har tagit initiativ och skött snacket väldigt bra.
Citera
2014-10-01, 20:57
Medlem
utan.att.stannas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tesserakt
Dessa bönders syn på kvinnor känns som att den hör hemma på 50-talet.
Känns bara som dom säger det många hymlar med tycker jag.
Citera
2014-10-01, 21:01
Bannlyst
Haha! Magnus Samuelsson dricker en hel fruktkorg med bananer samtidigt som de tre andra bönderna dricker varsin starköl.
Citera
2014-10-01, 21:07
Medlem
eilahtans avatar
Var en låt som var med i programmet idag, i slutet av avsnittet som jag undrar ifall någon vet vilken jag menar?

Låten spelar inte så stor roll, tänkte mest vilken artist? Lät lite som Neil Young men är osäker, äldre artist var det iaf.

Tack!

Citat:
Ursprungligen postat av ilpobre
Haha! Magnus Samuelsson dricker en hel fruktkorg med bananer samtidigt som de tre andra bönderna dricker varsin starköl.

Märkte det också, klockrent Tre som sätter sig och tar en bärts för att avrunda kvällen, Samuelsson smackar ner 20 bananer och gör en smoothie
Senast redigerad av eilahtan 2014-10-01 kl. 21:10.
Citera
2014-10-01, 21:39
Medlem
ruccolesss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av eilahtan
Var en låt som var med i programmet idag, i slutet av avsnittet som jag undrar ifall någon vet vilken jag menar?

Låten spelar inte så stor roll, tänkte mest vilken artist? Lät lite som Neil Young men är osäker, äldre artist var det iaf.

Tack!

Märkte det också, klockrent Tre som sätter sig och tar en bärts för att avrunda kvällen, Samuelsson smackar ner 20 bananer och gör en smoothie
Elton Johns Your song
Citera
2014-10-01, 21:43
Medlem
eilahtans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ruccoless
Elton Johns Your song

Tusen tack kompis! :-)
Citera
2014-10-01, 21:47
Medlem
Marie - var det hon med bröstvårtorna? Tycket att jag kände igen henne men om det är för att hon varit med i diverse program innan så förstår man ju varför. Tråkigt med såna kändiskåta människor!
Citera
2014-10-01, 22:24
Medlem
Lostworlds avatar
Tröttsamt med Jonathans utseendefixering.
Var han överhuvudtaget intresserad av ifall tjejerna hade personlighet också eller räckte det med att de kunde ge honom barn före 30?
Fortsätter han i samma stil så lär förhållandet bli därefter...

Hade mycket hellre haft med bögen i programmet. Han var iallafall lite intressant och rolig och hade kunnat göra bra tv.
Senast redigerad av Lostworld 2014-10-01 kl. 22:28.
Citera
2014-10-01, 23:16
Medlem
Oddballs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Lostworld
Tröttsamt med Jonathans utseendefixering.
Var han överhuvudtaget intresserad av ifall tjejerna hade personlighet också eller räckte det med att de kunde ge honom barn före 30?
Fortsätter han i samma stil så lär förhållandet bli därefter...

Hade mycket hellre haft med bögen i programmet. Han var iallafall lite intressant och rolig och hade kunnat göra bra tv.

Ja, han var fan riktigt pinsam när han satt där och drägglade efter tjejerna. Ännu pinsammare var att han satt och orerade om hur han glor på deras kroppar...

Å andra sidan brukar det ju alltid vara med minst en sån bonde.

Den stora muskulösa bonden verkade väldigt trevlig och sympatisk däremot!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in