2014-10-01, 15:42
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactopen
Jag e faktiskt 40 år född 74. Tillväxthormonen fungerar som bäst under natten.

jo men det är nog ingen väsentlig skillnad.fan va skönt då växer man mest på natten då skulle man alltså har en nackdel som byggare om man jobbar natt?!!

nu ska du ju dessutom addera hormoner.
Citera
2014-10-01, 15:48
Medlem
mactopens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
jo men det är nog ingen väsentlig skillnad.fan va skönt då växer man mest på natten då skulle man alltså har en nackdel som byggare om man jobbar natt?!!

nu ska du ju dessutom addera hormoner.

Det va därför jag ställde min fråga,, jag har tränat mellan 3 och 4 år men jag e inte expert, och vill gärna få hjälp så mycket som det går av er erfarna. Jag kommer och gå på en natt schema i 6 mån och ville vara säkert på att jag kommer och få nyta av kuren som jag ska börja med, jag sköter min träning och kosten till 100%.
Citera
2014-10-01, 15:52
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Det va därför jag ställde min fråga,, jag har tränat mellan 3 och 4 år men jag e inte expert, och vill gärna få hjälp så mycket som det går av er erfarna. Jag kommer och gå på en natt schema i 6 mån och ville vara säkert på att jag kommer och få nyta av kuren som jag ska börja med, jag sköter min träning och kosten till 100%.

så länge du får den sömnen du behöver o sköter det andra har du inget att vara orolig..

känner du dej sliten ta en 30-60 minuters vila innan jobbet.

jobbade själv natt i 6år.. åt som om jag jobbade dag fast på natten.. växte som ogärs
Citera
2014-10-01, 16:00
Medlem
mactopens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
så länge du får den sömnen du behöver o sköter det andra har du inget att vara orolig..

känner du dej sliten ta en 30-60 minuters vila innan jobbet.

jobbade själv natt i 6år.. åt som om jag jobbade dag fast på natten.. växte som ogärs

Tack så jätte för hjälpen.
Citera
2014-10-01, 16:16
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Jag e faktiskt 40 år född 74. Tillväxthormonen fungerar som bäst under natten.

Under dygnet så utsöndrar kroppen runt 8 pulser med tillväxthormon, varav den starkaste pulsen kommer direkt efter man somnat. Det är därför sömnen är så viktig.
Känner du dock att du hamnar i otakt så kan du lätt lägga till 3 iu somatropin innan sänggående, vilket också är tjänligt då din egenproduktion av tillväxthormon är rätt låg pga ålder.
Om du får ihop rätt sömn-rytm så kan du istället sätta tillväxten på tidig eftermiddag, eller motsvarande tid på din dygnsrytm.
Citera
2014-10-01, 16:37
Medlem
Nej fan jag skiter i OT går ju inte att få tag i.

Hoppar på en Dboll istället som första kur. Sitter och väger på om man ska köra 20/50 eller 30/50 alt 30/42. Vill som sagt börja försiktigt.

Kommer bli Nordic Pharma Dboll på 10mg/st och Osaka Hormone Nolva.

Tycker ni jag ska köpa på mig adex och letro med?
Citera
2014-10-01, 17:36
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Nej fan jag skiter i OT går ju inte att få tag i.

Hoppar på en Dboll istället som första kur. Sitter och väger på om man ska köra 20/50 eller 30/50 alt 30/42. Vill som sagt börja försiktigt.

Kommer bli Nordic Pharma Dboll på 10mg/st och Osaka Hormone Nolva.

Tycker ni jag ska köpa på mig adex och letro med?

Jag tycker du ska släppa sargen å köra test e 200mg + test cyp 200mg e4d.
Citera
2014-10-01, 20:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av aKAY
Jag tycker du ska släppa sargen å köra test e 200mg + test cyp 200mg e4d.

Jag har övervägt det noga att köra testo e5d men insett att jag klarar inte det just nu. Så det får bli en lätt dboll kur och det lutar åt 20/50 med 4v pct på Nolva. Sen efter det och om jag gillar aas så får det bli testo men inte första gången.
Citera
2014-10-01, 21:18
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av TooL
Jag har övervägt det noga att köra testo e5d men insett att jag klarar inte det just nu. Så det får bli en lätt dboll kur och det lutar åt 20/50 med 4v pct på Nolva. Sen efter det och om jag gillar aas så får det bli testo men inte första gången.

What a tool..
Citera
2014-10-02, 09:14
Medlem
tarjaas avatar
Hur lång tid tar det innan man börjar känna av kåtheten som testo e ger efter injektion?
Citera
2014-10-02, 10:10
Medlem
Fenjal888s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tarjaa
Hur lång tid tar det innan man börjar känna av kåtheten som testo e ger efter injektion?

Beror såklart på vilka doser man kör och om man frontar eller inte.
Citera
2014-10-02, 10:16
Medlem
Skillnad dosering Dboll?

Har legat på ca 40mg ed vid en tidigare kur, bra resultat osv men även en del bieffekter såsom acne och lite håravfall.

Hur pass marginell tror ni skillnaden är på 30 vs 40 mg ed? Är givetvis individuellt men om man vänder på det och frågar: Hur hade ni gjort?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in