2014-10-01, 00:16
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaosblatten
Hej FB-kamrater!

Är väldigt otränad och behöver verkligen komma igång på allvar nu!
Har tränat förr och så men har aldrig tryckt anabola. Flera vänner har rekommenderat mig till att börja och nu finns möjligheten till att börja med någon bra kur i 8 veckor för att komma igång med träningen o så. Tror det handlar om Trenbolone. Är dock nojig för massa bieffekter som impotens, håravfall, aggressivitet, bitchtits, krympta bollar.. osv. Vad tycker ni? Bör jag kura under 8 veckor för att komma igång ordentligt med träningen för att sedan avsluta och köra vanligt?

Om mig själv:

Ålder: 18-20 år
Vikt: 62 kg
Längd: 182 cm

Tack på förhand!

Du ska FÖRST bygga upp en grund säg träna minst i minst två år först. Tren är inget nybörjarprepp heller. Läs på läs på läs på och läs på!!!!!!!
Citera
2014-10-01, 02:06
Medlem
Fezs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Huffensfuffens
Okej tack! Fattar inte varför jag nojjar så mycket för. Någon som har satt i underarmarna, hur är det?

Vad är det för fel på skinkorna? Skinkor och lår är stora muskelbukar med lite nerver och vener. Varför börja trixa med de små?
Citera
2014-10-01, 10:12
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kaosblatten
Hej FB-kamrater!

Är väldigt otränad och behöver verkligen komma igång på allvar nu!
Har tränat förr och så men har aldrig tryckt anabola. Flera vänner har rekommenderat mig till att börja och nu finns möjligheten till att börja med någon bra kur i 8 veckor för att komma igång med träningen o så. Tror det handlar om Trenbolone. Är dock nojig för massa bieffekter som impotens, håravfall, aggressivitet, bitchtits, krympta bollar.. osv. Vad tycker ni? Bör jag kura under 8 veckor för att komma igång ordentligt med träningen för att sedan avsluta och köra vanligt?

Om mig själv:

Ålder: 18-20 år
Vikt: 62 kg
Längd: 182 cm

Tack på förhand!

För bövelen NEJ NEJ NEJ. Hur fan tänker du egentligen?? Om du har "fått rekommenderat av många" att du borde hoppa från en bro; skulle du göra det också?

Du har ju uppenbarligen NOLL koll på AAS, och NOLL koll på gymmet med de statsen (62kg fördelat på 182cm).
Ät din gröt, gå till gymmet, bit ihop och väx upp din jävla latmask. Prepp är inte till för att sådana som du skall kunna se ut som sådan som jag utan att träna hårt, tungt och seriöst.

Kom tillbaka till f12 när du har tränat seriöst ett par år eller fyra, då kanske det kan vara aktuellt för dig att smyga på en mindre testokur el dyl.

Med vänlig hälsning,

/aKAY
Citera
2014-10-01, 10:38
Medlem
Huffensfuffenss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Fez
Vad är det för fel på skinkorna? Skinkor och lår är stora muskelbukar med lite nerver och vener. Varför börja trixa med de små?

Kör i låren. Skinkorna jag vet inte känns konstigt, man måste ju hålla ett stadigt tryck, vinkeln känns konstig typ. Jag kan ju inte injecta nästan 6 ml olja i låren varje vecka väl?
Citera
2014-10-01, 10:57
Medlem
KrutOlas avatar
Citat:
Kör i låren. Skinkorna jag vet inte känns konstigt, man måste ju hålla ett stadigt tryck, vinkeln känns konstig typ. Jag kan ju inte injecta nästan 6 ml olja i låren varje vecka väl?

Är inte 6 ml i samma muskel lite mycket? Vad jag har läst brukar man väl i regel inte sätta mer än 4-5. Vad stämmer?
Citera
2014-10-01, 11:00
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:

Det kanske känns lite konstigt klurigt med skinkorna, men man löser det när man väl står där vid spegeln (det går lättare än vad man tror). Gick hur bra som helst för mig så pass att jag inte ens vill injicera i benen längre, speciellt inte i högerbenet som alltid trasslar med nerver å grejer!
Citera
2014-10-01, 11:14
Medlem
mactopens avatar
Ställde denna fråga tidigare och fick aldrigt bra, tydligt svar. Om man jobbar natt och tänker gå på första kur i hela sitt liv, kan man få nytta av det????
Jag har läst på och vet va jag ska hålla på med, men eftersom sömnen just under natten är ju viktigt för att utvecklas så undrar jag om jag kommer ändå få ut det mesta av kuren..

Jag är 40 år gammal och tränat seriöst mellan 3-4 år. Vägen 100 på 178cm, tror jag ligger på 20-25 fettprocent.

Tacksam för alla svar
Citera
2014-10-01, 11:51
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactopen
Ställde denna fråga tidigare och fick aldrigt bra, tydligt svar. Om man jobbar natt och tänker gå på första kur i hela sitt liv, kan man få nytta av det????
Jag har läst på och vet va jag ska hålla på med, men eftersom sömnen just under natten är ju viktigt för att utvecklas så undrar jag om jag kommer ändå få ut det mesta av kuren..

Jag är 40 år gammal och tränat seriöst mellan 3-4 år. Vägen 100 på 178cm, tror jag ligger på 20-25 fettprocent.

Tacksam för alla svar

Sömnen är viktig så är det, men det spelar ingen roll när på dygnet som du sover!
Citera
2014-10-01, 13:40
Medlem
aKAYs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Sömnen är viktig så är det, men det spelar ingen roll när på dygnet som du sover!

Det råder väl lite delade meningar om det med, men så länge kroppen har vant sig med en omvänd dygnsrytm så är det väl okej. Värre blir det om man snurrar den hela tiden.
Men till syvende og sidst så vill du ju träna å kura, kan du inte byta jobb så är det ju de förutsättningarna du har att jobba med och får således göra det bästa du kan va det.
Se till att få minst 8h och sköt kosten klanderfritt så ska det nog gå bra ska du se.

Lycka till!

/aKAY
Citera
2014-10-01, 13:49
Medlem
mactopens avatar
Tack så jätte mycket, nu har fått klart och kommer att sätta igång omedelbart..
Citera
2014-10-01, 15:32
Medlem
Wolverine6s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av mactopen

Tacksam för alla svar
är du seriöst 40 bast?

sömnen på natten är viktig för att utvecklas?!?! hur menar du då??
Citera
2014-10-01, 15:37
Medlem
mactopens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Wolverine6
är du seriöst 40 bast?

sömnen på natten är viktig för att utvecklas?!?! hur menar du då??

Jag e faktiskt 40 år född 74. Tillväxthormonen fungerar som bäst under natten.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in