Citat:
Ursprungligen postat av
kaosblatten
Hej FB-kamrater!
Är väldigt otränad och behöver verkligen komma igång på allvar nu!
Har tränat förr och så men har aldrig tryckt anabola. Flera vänner har rekommenderat mig till att börja och nu finns möjligheten till att börja med någon bra kur i 8 veckor för att komma igång med träningen o så. Tror det handlar om Trenbolone. Är dock nojig för massa bieffekter som impotens, håravfall, aggressivitet, bitchtits, krympta bollar.. osv. Vad tycker ni? Bör jag kura under 8 veckor för att komma igång ordentligt med träningen för att sedan avsluta och köra vanligt?
Om mig själv:
Ålder: 18-20 år
Vikt: 62 kg
Längd: 182 cm
Tack på förhand!

För bövelen NEJ NEJ NEJ. Hur fan tänker du egentligen?? Om du har "fått rekommenderat av många" att du borde hoppa från en bro; skulle du göra det också?
Du har ju uppenbarligen NOLL koll på AAS, och NOLL koll på gymmet med de statsen (62kg fördelat på 182cm).
Ät din gröt, gå till gymmet, bit ihop och väx upp din jävla latmask. Prepp är inte till för att sådana som du skall kunna se ut som sådan som jag utan att träna hårt, tungt och seriöst.
Kom tillbaka till f12 när du har tränat seriöst ett par år eller fyra, då kanske det kan vara aktuellt för dig att smyga på en mindre testokur el dyl.
Med vänlig hälsning,
/aKAY