2015-01-09, 15:55
Bannlyst
Ni som har erfarenhet utav anavar, när började ni känna av tröttheten?
Citera
2015-01-09, 17:02
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ensamstark

Nu börjar det igen hypokondrikern har börjat med orala, undra hur många sjukhusbesök det blir den här gången.
Citera
2015-01-09, 17:19
Medlem
Citat:

Ca en vecka för mig

/ Mvh
Citera
2015-01-09, 17:38
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av qdqdq
Nu börjar det igen hypokondrikern har börjat med orala, undra hur många sjukhusbesök det blir den här gången.

Hahahaha att du minns! sjukhusbesök är inget vi hoppas på, hur hade du agerat med nässelutslag och outhärdig klåda över hela kroppen om du befann dig på en ö, en ganska bra bit från sjukhus? En allergisk chock och det kan sluta väldigt illa. Varför problemet uppstod fick jag aldrig veta, men efter eftersökningar så kan ojämna hormoniåver orsaka nässelutslag. Men lärde mig att söka vård istället för att fråga f12 om hjälp.

Citat:
Ursprungligen postat av Avilation
Ca en vecka för mig

/ Mvh

Okej, tackar! Inget jag strävar efter men ett bra tecken på att man inte fått ful-anavar, dos 80mg.
Citera
2015-01-09, 18:06
Medlem
Okej, tackar! Inget jag strävar efter men ett bra tecken på att man inte fått ful-anavar, dos 80mg. [/quote]

Du ska inte tveka på hulken

/ Mvh
Citera
2015-01-09, 18:16
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Hahahaha att du minns!

Okej, tackar! Inget jag strävar efter men ett bra tecken på att man inte fått ful-anavar, dos 80mg.

Japp minns det ganska bra många frågor om allt och sjukhus resor, det var ju inte bara nässelgrejen direkt. Men strunt samma nytt blad.

Man ska aldrig använda biverkningar för att avgöra om det är riktiga grejer eller inte. Biverkningarna stämmer inte för alla, sedan finns det inget som säger att det inte är placebo. Förväntar man sig någon specifik bi-effekt då är risken för placebo överhängande.
Citera
2015-01-09, 18:27
Bannlyst
Citat:
Japp minns det ganska bra många frågor om allt och sjukhus resor, det var ju inte bara nässelgrejen direkt. Men strunt samma nytt blad.

Man ska aldrig använda biverkningar för att avgöra om det är riktiga grejer eller inte. Biverkningarna stämmer inte för alla, sedan finns det inget som säger att det inte är placebo. Förväntar man sig någon specifik bi-effekt då är risken för placebo överhängande.

Förstår dig. Jag tar allt som det kommer, försöker ej sträva efter någon trötthet eller tänka på det mer än innan. Då är risken bara större för placebo.

Nästan alla om inte alla jag läst om på internet upplever trötthet på var och om man ej får det på en realativt hög dos (80mg) så är det inte anavar, så är det bara. Menmen, inte var on länge alls. Har iallfall svaret på min fråga nu, tack.
Citera
2015-01-09, 18:33
Bannlyst
Tjena!

Jag vet att det här är en ganska dum fråga men jag måste ändå veta säkert. Jag brukar spruta testo i axlarna. Nu idag när jag skulle injekta lite testo P så blödde jag ordentligt efter injektionen. Några droppar blod kommer ofta det bryr jag mig inte om men den här gången rann det längs hela armen men slutade väldigt snabbt. Är det så att oljan rinner ut? Jag hoppas inte det iaf. Jag körde ju in i princip hela sprutan. Den är ganska kort men den har ju ändå gått förbi alla vener och fett och så.

Tacksam för svar!
Citera
2015-01-09, 18:43
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukfittaballesnopp
Tjena!

Jag vet att det här är en ganska dum fråga men jag måste ändå veta säkert. Jag brukar spruta testo i axlarna. Nu idag när jag skulle injekta lite testo P så blödde jag ordentligt efter injektionen. Några droppar blod kommer ofta det bryr jag mig inte om men den här gången rann det längs hela armen men slutade väldigt snabbt. Är det så att oljan rinner ut? Jag hoppas inte det iaf. Jag körde ju in i princip hela sprutan. Den är ganska kort men den har ju ändå gått förbi alla vener och fett och så.

Tacksam för svar!

Kanylen gick väl igenom någon ven i början när du tryckte in den, är det bara blod då borde det synas. Oljan blandar sig inte så lätt med blodet enligt min erfarenhet när det har kommit ut olja efter injekt (syns att det är både blod och olja i sådant fall enligt min erfarenhet.) Det har dock aldrig kommit ut någon betydande mängd olja för mig bara väldigt väldigt lite ibland.
Citera
2015-01-09, 18:47
Bannlyst
Citat:
Kanylen gick väl igenom någon ven i början när du tryckte in den, är det bara blod då borde det synas. Oljan blandar sig inte så lätt med blodet enligt min erfarenhet när det har kommit ut olja efter injekt (syns att det är både blod och olja i sådant fall enligt min erfarenhet.) Det har dock aldrig kommit ut någon betydande mängd olja för mig bara väldigt väldigt lite ibland.

Det såg ut som helt vanligt blod. Det rann snabbt snabbt ner längs armen och slutade efter jag torkade typ 2 gånger.

Hur ser det ut när det är olja? Hur vet man det? En gång fick jag små blod "bollar" i pumpen. Är det så det ser ut när det är olja med blod?

Tack för svaret!
Citera
2015-01-09, 19:15
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av pravihrvat
Har en fråga på G.

Har legat i diet i snart 7 veckor men vågen visar inte upp eller ner.

Givetvis vet jag att testo binder vätska mm..har börjat få bättre form dessutom..undrar bara om det är normalt att gå upp trots diet...

Har endast intagit steroider vid bygg(bulk)perioder och då har man ju gått upp skapligt

Edit: Testo e 500 e5d, slänger in masteron e 250 e5d om 3 månader
MVH

Hur länge har du legat på? Vatten binder upp dig som en melon så slänger du in mast så kommer det bli gott gott förutsatt att du inte ser ut som en sumobrottare.
Citera
2015-01-09, 19:45
Medlem
qdqdqs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kukfittaballesnopp
Det såg ut som helt vanligt blod. Det rann snabbt snabbt ner längs armen och slutade efter jag torkade typ 2 gånger.

Hur ser det ut när det är olja? Hur vet man det? En gång fick jag små blod "bollar" i pumpen. Är det så det ser ut när det är olja med blod?

Tack för svaret!

Den gången det kom ut som mest ifrån gluten så rann det långsamt ner med små pulser av blod i, som om blodet pulserade ut medan oljan trycktes ut, så jag såg att blodet och oljan ville inte blanda sig. Detta var dock inga större mängder olja eller blod, det rann ca 1 dm innan det stoppa en väldigt small ränna eller vad man ska säga hehe.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in