2014-09-30, 09:12
Medlem
Ser att wot har fixat en gratis garageplats via Chaffe sport. Alltid något.
Citera
2014-09-30, 12:03
Medlem
tjack i näsan!!s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Dart380
Ser att wot har fixat en gratis garageplats via Chaffe sport. Alltid något.

Har inte fått chaffen.

Edit. nu såg jag den
Senast redigerad av tjack i näsan!! 2014-09-30 kl. 12:08.
Citera
2014-09-30, 12:03
Medlem
swebarbs avatar
vadå gratis? den kommer ju försvinna när race mode tas bort.
Citera
2014-09-30, 12:33
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av swebarb
vadå gratis? den kommer ju försvinna när race mode tas bort.

Garageplatsen också?
Citera
2014-09-30, 16:45
Medlem
libbens avatar
Citat:
Garageplatsen också?

Mm
Citera
2014-10-01, 07:47
Moderator
Arne.Ankas avatar
Djävlar vilka idioter det är som race'ar nu i ett race bytte jag bana mitt mellan broarna, ställde mig framför en öppning och blockerade 2st fiender, dom skjuter lite slött på mig men gör inget försök att fortsätta forräns jag har dött, resultat: +30 sekunders försprång för 2 vagnar i mitt lag och enkel vinst.

Första bron bytte jag bana, skjuter ihjäl en fiende samtidigt som en annan fiende slutar race'a för att döda mig, drar iväg och stannar precis efter hoppet på andra bron, blockerar fienden bakom mig och knuffar ned han från bron, resultat: 1 död fiende, 1 fiende som måste köra om halva kartan medans 2 i mitt lag fixar en enkel vinst

3 vettiga spelare i mitt lag fokuserar elden på 1 vagn, 300 skada vid första kurvan och dör långt innan flaggan så vi vann jätteenkelt, annat race drunknade en fiende, en fiende kör vilse och börjar köra banan baklänges, vinner hur enkelt som helst.

Men så har jag haft mängder med idioter i laget som slutar tävla, till exempel 1 fiende som bytt bana och ska brawla med mig, en "teamkamrat" ska "hjälpa till" men det tar så lång tid att döda en fiende att det är minst 99.9% risk för förlust.
Är det jag som missat något eller är det väldigt många spelare som inte förstår att man måste rusa till flaggan?
Citera
2014-10-01, 08:32
Medlem
Salorms avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arne.Anka
Djävlar vilka idioter det är som race'ar nu i ett race bytte jag bana mitt mellan broarna, ställde mig framför en öppning och blockerade 2st fiender, dom skjuter lite slött på mig men gör inget försök att fortsätta forräns jag har dött, resultat: +30 sekunders försprång för 2 vagnar i mitt lag och enkel vinst.

Första bron bytte jag bana, skjuter ihjäl en fiende samtidigt som en annan fiende slutar race'a för att döda mig, drar iväg och stannar precis efter hoppet på andra bron, blockerar fienden bakom mig och knuffar ned han från bron, resultat: 1 död fiende, 1 fiende som måste köra om halva kartan medans 2 i mitt lag fixar en enkel vinst

3 vettiga spelare i mitt lag fokuserar elden på 1 vagn, 300 skada vid första kurvan och dör långt innan flaggan så vi vann jätteenkelt, annat race drunknade en fiende, en fiende kör vilse och börjar köra banan baklänges, vinner hur enkelt som helst.

Men så har jag haft mängder med idioter i laget som slutar tävla, till exempel 1 fiende som bytt bana och ska brawla med mig, en "teamkamrat" ska "hjälpa till" men det tar så lång tid att döda en fiende att det är minst 99.9% risk för förlust.
Är det jag som missat något eller är det väldigt många spelare som inte förstår att man måste rusa till flaggan?

Det är fjantigt roligt när man är 3st i TS som kör och koordinerar allting. Vi kör på rad med den sista släpandes som får skjuta ut allt, jag har oftast mittenposition och håller elden borta från vår försteman. Inte alls ovanligt att vi dödat minst 1 innan vi är i mål och ibland även 2.
Det man märker om några är bra eller dåliga är ju hur dom skjuter, det är väldigt många som sitter och håller in avtryckaren hela matchen och 90% av skotten hamnar i väggarna. Har man lite koll så vet man var alla öppningar är och får iväg minst ett skott vid varje hål vilket resulterar i najs skada.

Som det såg ut igår så snittade våran 3'e man 1400 skada, jag som 2a man låg runt 600skada och våran 1a 200~
Att man, när man kommer in i cap vet exakt var man ska gå är också viktigt, vår första går bakom pelaren till vänster och nummer 2 åker bakom kullen.

Men jävlar vad roligt man kan ha i de där små vagnarna.
Citera
2014-10-01, 09:08
Moderator
Arne.Ankas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Salorm
Att man, när man kommer in i cap vet exakt var man ska gå är också viktigt, vår första går bakom pelaren till vänster och nummer 2 åker bakom kullen.
Också nåt jag reagerade på, hade en match med en vagn som fångade flaggan, vagnen hade 14hp och stog helt öppet, djävla tur att båda fiendevagnarna på bron fortsatte köra istället för att stanna vid kanten och skjuta prick.

Citat:
Men jävlar vad roligt man kan ha i de där små vagnarna.
Jo för fan men sicken huvudvärk, sicken huvudvärk skulle byta bana på första bronen men svänger lite försent och ramlar ned, 1/10 sekund efter att jag backat ramlar det ned 2 vagnar till precis där jag hade stått eller när jag jagar en fiende som kör runt en liten kulle, jag kör över kullen, hoppar och landar på fienden som hade typ 10hp

Att köra 20 matcher, vinna 14 av dom och sen sätta sig med T95
Senast redigerad av Arne.Anka 2014-10-01 kl. 09:11.
Citera
2014-10-01, 10:51
Medlem
Grishnacs avatar
Jag vill rejsa med ELC AMX!! Lär vara svårt att skjuta på den vagnen bakom sargen...
Citera
2014-10-01, 12:00
Medlem
Grishnacs avatar
Förresten, är det någon här som kör wot på en iMac? Jag funderar på att köpa en och det enda spel jag lirar är ju wot så det räcker om maskinen klarar just det spelet, i övrigt blir det bara bildredigering. Så för att slippa punga ut med en astronomisk summa på en ny maskin vill jag leta efter en begagnad men måste ju veta hur kraftig jag behöver för att spelet skall gå smidigt...
Citera
2014-10-01, 12:15
Medlem
Fy satan vad E25 suger dase. Den hänger på gärdsgården till att bli rage såld.
Citera
2014-10-01, 14:56
Medlem
Cardiacs avatar
Citat:
Fy satan vad E25 suger dase. Den hänger på gärdsgården till att bli rage såld.

Eller så slutar du suicidescouta i den.
E-25 plutoner är bland det roligaste man kan göra i spelet.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in