2014-08-01, 07:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Inte jag heller. Undviker tjejer som uppenbart spelar teater o.dyl. eller som inte verkar trivas. Tyvärr märker man inte alltid detta förrän man kommer in i rummet. Men det är sällsynt på FKK/SC.

Notera att FKK- och Sauna-klubbarna tillhör lyxsegmentet i Tyskland. Här hittar man de snyggaste tjejerna och de som kan sin sak. Nästan alla ger bra service. Konkurrensen är hård så de som inte sköter sig får inga stamkunder och konkurreras ut.

Tjejer som mår dåligt hittar du nog med större sannolikhet i RLD eller flatrate-bordeller.

Det finns en separat tråd under moral och etik: Varför vill man ha sex med någon som inte vill?
(FB) Varför vill man ha sex med någon som inte vill?
Kvalar FKK i lyxsegmentet bland bordeller trots det relativt låga priset? Att få ligga i 3 tim med 3 olika tjejer för typ 400 euro inkl inträde får ju anses vara förhållandevis billigt.
Citera
2014-08-01, 09:18
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av FBc3po
Kvalar FKK i lyxsegmentet bland bordeller trots det relativt låga priset? Att få ligga i 3 tim med 3 olika tjejer för typ 400 euro inkl inträde får ju anses vara förhållandevis billigt.

Om man läser tyskspråkiga fora från Tyskland eller Österrike kan man se att många där anser att FKK är alldeles för dyrt ...

Men personligen skulle jag placera FKK i ett mellanklassegment - det finns ju i dessa länder också verklig lyxklass där en timme kan kosta 500 Euro eller mer samtidigt som det finns ett budgetklassegment med priser åt andra hållet. Marknaden nere på kontinenten är mycket mera differentierad än den är i Sverige.
Citera
2014-08-01, 11:29
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover
Om man läser tyskspråkiga fora från Tyskland eller Österrike kan man se att många där anser att FKK är alldeles för dyrt ...

Men personligen skulle jag placera FKK i ett mellanklassegment - det finns ju i dessa länder också verklig lyxklass där en timme kan kosta 500 Euro eller mer samtidigt som det finns ett budgetklassegment med priser åt andra hållet. Marknaden nere på kontinenten är mycket mera differentierad än den är i Sverige.

Visst finns det ju ställen som Babylon i Wien med 500 Euro per timme, som jag nämnde ovan.

Jag säger dock som tyskarna och österrikarna. FKK och SC ligger avsevärt över medel när det gäller klassen på tjejerna. Och på dessa klubbar kan man stanna hela dagen.

Det finns naturligtvis även skillnader bland FKK- och SC-klubbarna. Som i Wien.

Alla 3 klubbarna i Wien (GT, Fun-Palast och Fresh) som jag besökte ligger över mellanklassegmentet.
Ingen tvekan.

Donau Dolls besökte jag inte, men ingen klient hade något gott att säga om denna klubb. Ligger förmodligen därför under medel.

Citat:

Ja, jämfört med de svenska priserna.
Senast redigerad av Arnold15 2014-08-01 kl. 11:33.
Citera
2014-08-13, 19:54
Medlem
Arnold15s avatar
Dag 3. Jobb i annan stad och vila

Dag 4 Jobb i annan stad och vila.

Dag 5. Fresh Sauna Club

Jag tar flygplanet på förmiddagen till Wien och är framme ca kl 12. Från början hade jag planerat att ta tåg, men en snabb titt på tågtider hemma i Sverige visade att tågbiljetterna hade samma pris som flygbiljetterna. Dessutom skulle tågresan ta 5 gånger längre tid.... Segt med tåg i Alperna.

Åker med S-Bahn till hotellet, som ligger nära Centralen. Det är olidligt varmt i Wien. Nästan 30 grader och klibbigt i luften. Dricker mycket vatten. Vilar en stund på hotellet. Fresh SC öppnar inte förrän kl. 16 under juli och augusti p.g.a. att det är så få kunder. En tag efter kl. 15 tar jag U-Bahn för att sedan byta till Baden-Linie spårvagn till hållplatsen Wien Neu Erlaa. Hållplatsen är precis bakom Fresh.

Fresh Sauna Club är en helt ny klubb. Den slog upp portarna i september 2013. Mycket fräscha lokaler. Allting känns nytt. Lokalerna är ungefär lika stora som Golden Time.

När jag anländer vid öppningstid finns det ca 10 tjejer och 5 klienter på plats. Senare på kvällen är det säkert 20 tjejer och 15 klienter. PÅ GT som har lika stora lokaler var det dubbelt så många tjejer och 3-4 gånger fler klienter. Så på Fresh är det gott om plats och en avslappnad atmosfär.

Strosar omkring lite i lokalerna för att komma till rätta. Som jag nämnt i första inlägget är relax-avdelningen väldigt liten. Varken swimming- eller bubbelpool. Men en separat restaurang med flera maträtter. När jag går upp på övervåningen för att titta på utomhusdelen, så händer det. Dörren smäller igen bakom mig och jag blir utelåst. Ingen bra start. Jag får ropa ner till köket. Först "Hallo" många gånger och sedan "Hilfe". Till slut släpper de in mig igen. Annars är utomhusdelen ganska trevlig men liten. Ingen grillning utomhus den här dagen p.g.a. befarat regnoväder på kvällen.

Sätter mig ner i en soffa inomhus och spanar in tjejerna. Det är ingen nakenklubb, utan tjejerna har något klädesplagg på sig. En ung rumänska, Sabrina, som jag haft ögonkontakt kommer fram till mig och pratar. Jag beslutar att ta med henne till ett rum. Hon går i väg och hämtar sin väska. Under tiden kommer en snygg kurvig tjeckiska fram till mig - försent för hennes del. Tjeckiskan kan ingen engelska och knappt någon tyska.

På rummet suger Sabrina och sedan försöker vi knulla. Fast detta är den session (av totalt 11) under hela resan där soldaten har svårt för att stå. Känner mig trött efter morgonens flygresa. Men till slut får hon upp den. Och hon rider mig. Och jag kommer i en orgasm. Inga anmärkningar på henne. Trubblet berodde bara på mig. Betalar henne 60 Euro som är standardpriset för en halvtimme.

Sabrina, 23 år, Rumänien, brunett, normal kroppsform
Utseende ++++
Service ++++
Attityd ++++
Rekommenderas

Klockan är nu ca 17. Duschar och går sedan till restaurangen och äter. Där träffar jag tjeckiskan igen, som jag försöker prata med. Bra mat. Alla i personalen är trevliga. Jag bestämmer mig för att försöka sova en stund i en av de få vilosängarna inomhus. Och det lyckas,. En snygg moldaviska vid namn Olivia stöter lite på mig när jag vaknar. Mycket avslappnat här. Endast 3 tjejer kommer fram och frågar mig under hela dagen! Annars få man ta initiativet själv. Tyder på bra management. Jag beslutar att vila lite till. Tittar på kvartsfinalen Argentina-Belgien. Efter första halvlek plockar jag upp Olivia och vi går till ett rum.

Den här gången jobbar soldaten bättre. Det blir sug, missionär + ridning bakifrån. Och inga problem med dagens andra orgasm. Hon får 60 Euro.

Olivia, 27 år Moldavien, ljusbrunt hår, något smalare kropp än normalt
Utseende ++++
Service +++++
Attityd ++++
Rekommenderas varmt

Klockan är nu ca 19.15. Duschar och tittar sedan färdigt på matchen som är ganska tråkig. Det droppar in lite mer folk. Större delen av tiden sitter jag och pratar med en tysk från Köln, som tidvis arbetar i Wien. Förvånande att det är så lite klienter här en lördagskväll i början av juli. Men de österrikare som jag pratade med på GT tre dagar tidigare, kände ju inte ens till Fresh-klubben.

Kring 21.30 böjar soldaten kännas redo igen. Och jag vill ha en session innan nästa kvartsfinal startar kl 22. Det blir Olivia igen...

Hon suger och jag tar henne i olika ställningar. Orgasmen kommer när hon rider mig bakifrån som hon är bra på. Hon får 60 Euro.

Olivia, 27 år, Moldavien (se ovan)

Avslutar med lite mat där jag återigen träffar på tjeckiskan(!). Det får bli hon och jag vid nästa Fresh-besök. Till slut kör jag en vända i anläggningens enda bastu. Och tar en dusch. Kl. 22.30 åker jag hem med spårvagnen för att se slutet av fotbollen på hotellet.

Jag är väl där totalt 6 och en halv timme. Hade gärna velat stanna längre. Men stället öppnade ju sent och jag ville undvika dyr taxi.

Total kostnad = 60 (inträde) + 60 + 60 +60 = 240 Euro

Fresh är en mycket trevlig Sauna Club. Tjejerna håller förvånande hög klass för en så liten klubb. Med variation i både snygghet och kroppsformer. Framförallt så slipper man påstridiga tjejer, uppselling, stress och det hårda business-klimat som kännetecknar många sådana här klubbar. Allt är nytt på klubben. Fräscht. Jag kan varmt rekommendera denna klubb. Glömde tyvärr att kolla in porrbion.
Senast redigerad av Arnold15 2014-08-13 kl. 20:24.
Citera
2014-08-13, 22:42
Medlem
Citat:
Dag 3. Jobb i annan stad och vila

Dag 4 Jobb i annan stad och vila.

Dag 5. Fresh Sauna Club

Jag tar flygplanet på förmiddagen till Wien och är framme ca kl 12. Från början hade jag planerat att ta tåg, men en snabb titt på tågtider hemma i Sverige visade att tågbiljetterna hade samma pris som flygbiljetterna. Dessutom skulle tågresan ta 5 gånger längre tid.... Segt med tåg i Alperna.

Åker med S-Bahn till hotellet, som ligger nära Centralen. Det är olidligt varmt i Wien. Nästan 30 grader och klibbigt i luften. Dricker mycket vatten. Vilar en stund på hotellet. Fresh SC öppnar inte förrän kl. 16 under juli och augusti p.g.a. att det är så få kunder. En tag efter kl. 15 tar jag U-Bahn för att sedan byta till Baden-Linie spårvagn till hållplatsen Wien Neu Erlaa. Hållplatsen är precis bakom Fresh.

Fresh Sauna Club är en helt ny klubb. Den slog upp portarna i september 2013. Mycket fräscha lokaler. Allting känns nytt. Lokalerna är ungefär lika stora som Golden Time.

När jag anländer vid öppningstid finns det ca 10 tjejer och 5 klienter på plats. Senare på kvällen är det säkert 20 tjejer och 15 klienter. PÅ GT som har lika stora lokaler var det dubbelt så många tjejer och 3-4 gånger fler klienter. Så på Fresh är det gott om plats och en avslappnad atmosfär.

Strosar omkring lite i lokalerna för att komma till rätta. Som jag nämnt i första inlägget är relax-avdelningen väldigt liten. Varken swimming- eller bubbelpool. Men en separat restaurang med flera maträtter. När jag går upp på övervåningen för att titta på utomhusdelen, så händer det. Dörren smäller igen bakom mig och jag blir utelåst. Ingen bra start. Jag får ropa ner till köket. Först "Hallo" många gånger och sedan "Hilfe". Till slut släpper de in mig igen. Annars är utomhusdelen ganska trevlig men liten. Ingen grillning utomhus den här dagen p.g.a. befarat regnoväder på kvällen.

Sätter mig ner i en soffa inomhus och spanar in tjejerna. Det är ingen nakenklubb, utan tjejerna har något klädesplagg på sig. En ung rumänska, Sabrina, som jag haft ögonkontakt kommer fram till mig och pratar. Jag beslutar att ta med henne till ett rum. Hon går i väg och hämtar sin väska. Under tiden kommer en snygg kurvig tjeckiska fram till mig - försent för hennes del. Tjeckiskan kan ingen engelska och knappt någon tyska.

På rummet suger Sabrina och sedan försöker vi knulla. Fast detta är den session (av totalt 11) under hela resan där soldaten har svårt för att stå. Känner mig trött efter morgonens flygresa. Men till slut får hon upp den. Och hon rider mig. Och jag kommer i en orgasm. Inga anmärkningar på henne. Trubblet berodde bara på mig. Betalar henne 60 Euro som är standardpriset för en halvtimme.

Sabrina, 23 år, Rumänien, brunett, normal kroppsform
Utseende ++++
Service ++++
Attityd ++++
Rekommenderas

Klockan är nu ca 17. Duschar och går sedan till restaurangen och äter. Där träffar jag tjeckiskan igen, som jag försöker prata med. Bra mat. Alla i personalen är trevliga. Jag bestämmer mig för att försöka sova en stund i en av de få vilosängarna inomhus. Och det lyckas,. En snygg moldaviska vid namn Olivia stöter lite på mig när jag vaknar. Mycket avslappnat här. Endast 3 tjejer kommer fram och frågar mig under hela dagen! Annars få man ta initiativet själv. Tyder på bra management. Jag beslutar att vila lite till. Tittar på kvartsfinalen Argentina-Belgien. Efter första halvlek plockar jag upp Olivia och vi går till ett rum.

Den här gången jobbar soldaten bättre. Det blir sug, missionär + ridning bakifrån. Och inga problem med dagens andra orgasm. Hon får 60 Euro.

Olivia, 27 år Moldavien, ljusbrunt hår, något smalare kropp än normalt
Utseende ++++
Service +++++
Attityd ++++
Rekommenderas varmt

Klockan är nu ca 19.15. Duschar och tittar sedan färdigt på matchen som är ganska tråkig. Det droppar in lite mer folk. Större delen av tiden sitter jag och pratar med en tysk från Köln, som tidvis arbetar i Wien. Förvånande att det är så lite klienter här en lördagskväll i början av juli. Men de österrikare som jag pratade med på GT tre dagar tidigare, kände ju inte ens till Fresh-klubben.

Kring 21.30 böjar soldaten kännas redo igen. Och jag vill ha en session innan nästa kvartsfinal startar kl 22. Det blir Olivia igen...

Hon suger och jag tar henne i olika ställningar. Orgasmen kommer när hon rider mig bakifrån som hon är bra på. Hon får 60 Euro.

Olivia, 27 år, Moldavien (se ovan)

Avslutar med lite mat där jag återigen träffar på tjeckiskan(!). Det får bli hon och jag vid nästa Fresh-besök. Till slut kör jag en vända i anläggningens enda bastu. Och tar en dusch. Kl. 22.30 åker jag hem med spårvagnen för att se slutet av fotbollen på hotellet.

Jag är väl där totalt 6 och en halv timme. Hade gärna velat stanna längre. Men stället öppnade ju sent och jag ville undvika dyr taxi.

Total kostnad = 60 (inträde) + 60 + 60 +60 = 240 Euro

Fresh är en mycket trevlig Sauna Club. Tjejerna håller förvånande hög klass för en så liten klubb. Med variation i både snygghet och kroppsformer. Framförallt så slipper man påstridiga tjejer, uppselling, stress och det hårda business-klimat som kännetecknar många sådana här klubbar. Allt är nytt på klubben. Fräscht. Jag kan varmt rekommendera denna klubb. Glömde tyvärr att kolla in porrbion.
Tack för recensionen!
Fan, det som slår mig är hur du kör dina korsta sessioner. Känner du att du verkligen får ut max ur dessa snabbisar? Vid en halvtimme varar ju själva samlaget vara i typ 10-20 min. Jag själv skulle tyvärr (för ekonomin) känna att det blir ett alldeles för snöpligt slut och nog gå på minst timme. Lär följa ditt råd dock att börja med 30-minuters för att förlänga om kemin stämmer.
Citera
2014-08-13, 23:05
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Tack för recensionen!
Fan, det som slår mig är hur du kör dina korta sessioner. Känner du att du verkligen får ut max ur dessa snabbisar? Vid en halvtimme varar ju själva samlaget vara i typ 10-20 min. Jag själv skulle tyvärr (för ekonomin) känna att det blir ett alldeles för snöpligt slut och nog gå på minst timme. Lär följa ditt råd dock att börja med 30-minuters för att förlänga om kemin stämmer.

Ja, det har väl varit 15 min sex i snitt per session, sedan 5-10 min prat och smek.
Men på senare tid har jag börjat knulla tjejerna i fler positioner och försökt hålla mig.

Hur långa sessioner man bör ta beror ju även på hur svårt man har för att komma.
En del kommer efter 2 minuter och kan inte hålla sig alls. Andra kan hålla sig hur länge som helst eller har svårt för att få orgasm överhuvudtaget.
Jag tror jag ligger någonstans i mitten.

Någonting som FKK-besöken hart lärt mig är just hur jag ska kontrollera min orgasm. Har blivit bättre på att hålla mig, men även bättre på att se till att jag kommer till skott under sessionen.

I Wien hade jag 11 HE på 11 halvtimmes-sessioner. Alltså max. I Düsseldorf-Frankfurt några veckor senare 12 på 12 försök. Och i Frankfurt i maj 9 på 9 försök. Sådan utdelning har jag aldrig haft tidigare.

Som en jämförelse. Under en halvdan resa i Berlin förra året hade jag bara 8 HE på 13 sessioner. Där räknar jag dock 1-timmes-träffar som 2 sessioner.
Senast redigerad av Arnold15 2014-08-13 kl. 23:08.
Citera
2014-08-14, 01:09
Medlem
Får man en sån där ful baddrock att ta på sig också ?
Lite sugen på att dra på FKK återigen. trevlig rapport!
Citera
2014-08-14, 06:49
Medlem
Citat:
Ja, det har väl varit 15 min sex i snitt per session, sedan 5-10 min prat och smek.
Men på senare tid har jag börjat knulla tjejerna i fler positioner och försökt hålla mig.

Hur långa sessioner man bör ta beror ju även på hur svårt man har för att komma.
En del kommer efter 2 minuter och kan inte hålla sig alls. Andra kan hålla sig hur länge som helst eller har svårt för att få orgasm överhuvudtaget.
Jag tror jag ligger någonstans i mitten.

Någonting som FKK-besöken hart lärt mig är just hur jag ska kontrollera min orgasm. Har blivit bättre på att hålla mig, men även bättre på att se till att jag kommer till skott under sessionen.

I Wien hade jag 11 HE på 11 halvtimmes-sessioner. Alltså max. I Düsseldorf-Frankfurt några veckor senare 12 på 12 försök. Och i Frankfurt i maj 9 på 9 försök. Sådan utdelning har jag aldrig haft tidigare.

Som en jämförelse. Under en halvdan resa i Berlin förra året hade jag bara 8 HE på 13 sessioner. Där räknar jag dock 1-timmes-träffar som 2 sessioner.
Sant, jag utgår bara från mig själv och jag är uthållig. Kan komma direkt men kan också hålla mig i evigheter om jag vill. Men det är något jag tränat upp precis som du själv är inne på. Får dock mest njutning av att jobba upp njutningen till nära orgasm och ligga kvar där. Skulle jag då komma direkt skulle jag känna att det blev lite halvdant. Vägen fram till orgasm kan vara lika skön som själva orgasmen vilket gör att jag i princip kan få ut nästan lika mycket av ett samlag utan orgasm som med orgasm. För ligger man hela tiden på gränsen är det nästan som att komma men det kan pågå i timmar om man vill

Sedan är jag väl medveten om att om man ligger flera ggr under en kväll kan det bli svårt med både potensen och att komma, beror helt på dagsform och upphetsningsnivå.

Har du någon ny resa inplanerad och vart?
Citera
2014-08-14, 14:10
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Sant, jag utgår bara från mig själv och jag är uthållig. Kan komma direkt men kan också hålla mig i evigheter om jag vill. Men det är något jag tränat upp precis som du själv är inne på. Får dock mest njutning av att jobba upp njutningen till nära orgasm och ligga kvar där. Skulle jag då komma direkt skulle jag känna att det blev lite halvdant. Vägen fram till orgasm kan vara lika skön som själva orgasmen vilket gör att jag i princip kan få ut nästan lika mycket av ett samlag utan orgasm som med orgasm. För ligger man hela tiden på gränsen är det nästan som att komma men det kan pågå i timmar om man vill

Sedan är jag väl medveten om att om man ligger flera ggr under en kväll kan det bli svårt med både potensen och att komma, beror helt på dagsform och upphetsningsnivå.

Har du någon ny resa inplanerad och vart?

Man får framförallt knulla många gånger samma dag. Att ha 3-4 HE vid riktiga knull på en dag är nog inte många vana vid. Ja det blir svårare för varje gång. Bra att jag hade vilodagar emellan.

Min nästa resa blir faktiskt till Wien i höst.

Frågan är väl snarare när din resa till FKK-paradiset blir?
Citera
2014-08-14, 14:21
Medlem
Citat:
Man får framförallt knulla många gånger samma dag. Att ha 3-4 HE vid riktiga knull på en dag är nog inte många vana vid. Ja det blir svårare för varje gång. Bra att jag hade vilodagar emellan.

Min nästa resa blir faktiskt till Wien i höst.

Frågan är väl snarare när din resa till FKK-paradiset blir?
Ev Berlin i höst. Har en fråga i FKK-tråden ang Artemis. Den kan du säker svara på.
Citera
2014-08-14, 21:26
Medlem
Thorster-Brutmans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kopenhamnlover

Snåljåpar. Det är ju prisvärt med tanke på vad man får. En heldagsbiljett med bad, bastu, fri mat, ibland minigym och alkoholfri dryck (nåt annat vill jag inte ha på FKK heller, eftersom det bara skulle göra soldaten slirig) och ett brett urval brudar. Jag tycker det är värt den extra slanten och går aldrig på lägenhetsbordell eftersom jag gillar att ha många att välja på och vill ta lite tid på mig.
Citera
2014-09-30, 14:51
Medlem
Arnold15s avatar
Dag 6. Fun-Palast

Sista dagen måste jag lämna klubben kl. 17 för att hinna med flyget hem. Så det gäller att vara på Fun-Palast när de öppnar kl. 11.00 om jag ska hinna med 3 tjejer som jag normalt brukar göra.

Kommer dit prick 11. När jag betalt, bytt om och duschat, går jag in på klubben. Ett fåtal män där så här tidigt. Inga tjejer än så länge....... Jag strosar runt och väntar på att några snyggingar ska dyka upp. Men de kommer inte Det är en söndag och tydligen inte den bästa veckodagen att besöka Fun-Palast. En och annan (osminkad och oförberedd) tjej går från omklädningsrummet till restaurangen för att hämta frukost - men inget annat. De är helt ointresserade av att ragga kunder.

Till slut blir jag helt frustrerad. Dyrbar tid försvinner. Efter en och en halv timme har fortfarande inte en enda tjej dykt upp.

Då vänder plötsligt allt.... En blondin på väg till restaurangen ser mig på håll där jag sitter i en soffa.
Hon ler igenkännande och kommer fram till mig. Det är rumänskan Stefania som jag missade flera gånger under mitt tidigare besök i veckan. Vi pratar lite och går sedan till ett rum.

Det blir sug, ridning och till slut tar jag henne bakifrån. Och dagens första orgasm. Jag pratar rätt mycket med henne efteråt. Mycket bra service och attityd. Personkemin stämmer ypperligt bra här.
Hon får 60 Euro.

Stefania, 27 år, Rumänien, blondin, lite rundare än normalt
Utseende +++++
Service +++++
Attityd +++++
Rekommenderas varmt

Kl. är nu ca 13.00. Jag går och duschar för att sedan äta frukost. Fint väder så jag slappar i utomhusdelen. Med en Schlossgold. Utmärkt alkoholfrtt öl.

Ligger och tittar på några blondiner som ömsom solar och ömsom kyler ner sig med en dusch. En av dem är Stefania. Till slut (ca 14.30) kommer hon fram till mig och sätter sig i mitt knä. Vi skrattar och har kul. En sådan naturlig och kurvig tjej som man bara vill ta med sig hem. Till slut går vi till ett rum.

Det blir återigen en session med sug och knull i olika ställningar. Avslutar med att hon rider mig i en härlig orgasm. Pratar en stund. Hon berättar att det brukar vara öde på söndagar. Förra söndagen var det bara 27 tjejer och 15 klienter där. Om tjejen hade tur fick hon med sig en klient en gång till rummet. Inte bra med tanke på att tjejerna betalar 70 Euro i inträde och 20 Euro för övernattning.
Hon får 70 Euro, d.v.s. 10 Euro dricks som hon blir glad för.

Stefania, 27 år, Rumänien, blondin, lite rundare än normalt
Betyg, se ovan.

Jag äter sedan middag och tittar på Formel 1 loppet. Jag får många förslag av flera tjejer, men känner mig inte redo och lite stressad för att jag ska iväg kl. 17. Bastar och tar en simtur i poolen istället.
Inte många klienter den här söndagen på Fun-Palast.

Det blev bara 2 sessioner den här dagen p.g.a. tidsbrist. Men jag fick ju 2 sessioner med drömtjejen. Så jag är mer än nöjd.

Kostnad för Dag 6 på Fun-Palast = 80 (inträde) + 60 + 70 = 210 Euro

Total kostnad de 4 dagarna:
Dag 1. Fun-Palast: 260 Euro
Dag 2. Golden Time: 285 Euro
Dag 5. Fresh Sauna Club: 240 Euro
Dag 6. Fun-Palast: 210 Euro
TOTALT 995 Euro

Totalt 11 tjejer, 11 halvtimmes-sessioner och 11 orgasmer.

Måste tillbaka !!!!! Vilket också blev fallet i september. Jag återkommer med ny recension.
Senast redigerad av Arnold15 2014-09-30 kl. 15:49.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in