Dag 3. Jobb i annan stad och vila
Dag 4 Jobb i annan stad och vila.
Dag 5. Fresh Sauna Club
Jag tar flygplanet på förmiddagen till Wien och är framme ca kl 12. Från början hade jag planerat att ta tåg, men en snabb titt på tågtider hemma i Sverige visade att tågbiljetterna hade samma pris som flygbiljetterna. Dessutom skulle tågresan ta 5 gånger längre tid.... Segt med tåg i Alperna.
Åker med S-Bahn till hotellet, som ligger nära Centralen. Det är olidligt varmt i Wien. Nästan 30 grader och klibbigt i luften. Dricker mycket vatten. Vilar en stund på hotellet. Fresh SC öppnar inte förrän kl. 16 under juli och augusti p.g.a. att det är så få kunder. En tag efter kl. 15 tar jag U-Bahn för att sedan byta till Baden-Linie spårvagn till hållplatsen Wien Neu Erlaa. Hållplatsen är precis bakom Fresh.
Fresh Sauna Club är en helt ny klubb. Den slog upp portarna i september 2013.
Mycket fräscha lokaler. Allting känns nytt. Lokalerna är ungefär lika stora som Golden Time.
När jag anländer vid öppningstid finns det ca 10 tjejer och 5 klienter på plats. Senare på kvällen är det säkert 20 tjejer och 15 klienter. PÅ GT som har lika stora lokaler var det dubbelt så många tjejer och 3-4 gånger fler klienter. Så på Fresh är det gott om plats och en
avslappnad atmosfär.
Strosar omkring lite i lokalerna för att komma till rätta. Som jag nämnt i första inlägget är relax-avdelningen väldigt liten. Varken swimming- eller bubbelpool. Men en separat restaurang med flera maträtter. När jag går upp på övervåningen för att titta på utomhusdelen, så händer det. Dörren smäller igen bakom mig och jag blir utelåst.

Ingen bra start. Jag får ropa ner till köket. Först "Hallo" många gånger och sedan "Hilfe". Till slut släpper de in mig igen. Annars är utomhusdelen ganska trevlig men liten. Ingen grillning utomhus den här dagen p.g.a. befarat regnoväder på kvällen.
Sätter mig ner i en soffa inomhus och spanar in tjejerna. Det är ingen nakenklubb, utan tjejerna har något klädesplagg på sig. En ung rumänska, Sabrina, som jag haft ögonkontakt kommer fram till mig och pratar. Jag beslutar att ta med henne till ett rum. Hon går i väg och hämtar sin väska. Under tiden kommer en snygg kurvig tjeckiska fram till mig - försent för hennes del. Tjeckiskan kan ingen engelska och knappt någon tyska.
På rummet suger Sabrina och sedan försöker vi knulla. Fast detta är den session (av totalt 11) under hela resan där soldaten har svårt för att stå. Känner mig trött efter morgonens flygresa. Men till slut får hon upp den. Och hon rider mig. Och jag kommer i en orgasm. Inga anmärkningar på henne. Trubblet berodde bara på mig. Betalar henne 60 Euro som är standardpriset för en halvtimme.
Sabrina, 23 år, Rumänien, brunett, normal kroppsform
Utseende ++++
Service ++++
Attityd ++++
Rekommenderas
Klockan är nu ca 17. Duschar och går sedan till restaurangen och äter. Där träffar jag tjeckiskan igen, som jag försöker prata med. Bra mat. Alla i personalen är trevliga. Jag bestämmer mig för att försöka sova en stund i en av de få vilosängarna inomhus. Och det lyckas,. En snygg moldaviska vid namn Olivia stöter lite på mig när jag vaknar. Mycket avslappnat här. Endast 3 tjejer kommer fram och frågar mig under hela dagen! Annars få man ta initiativet själv. Tyder på bra management. Jag beslutar att vila lite till. Tittar på kvartsfinalen Argentina-Belgien. Efter första halvlek plockar jag upp Olivia och vi går till ett rum.
Den här gången jobbar soldaten bättre. Det blir sug, missionär + ridning bakifrån. Och inga problem med dagens andra orgasm. Hon får 60 Euro.
Olivia, 27 år Moldavien, ljusbrunt hår, något smalare kropp än normalt
Utseende ++++
Service +++++
Attityd ++++
Rekommenderas varmt
Klockan är nu ca 19.15. Duschar och tittar sedan färdigt på matchen som är ganska tråkig. Det droppar in lite mer folk. Större delen av tiden sitter jag och pratar med en tysk från Köln, som tidvis arbetar i Wien. Förvånande att det är så lite klienter här en lördagskväll i början av juli. Men de österrikare som jag pratade med på GT tre dagar tidigare, kände ju inte ens till Fresh-klubben.
Kring 21.30 böjar soldaten kännas redo igen. Och jag vill ha en session innan nästa kvartsfinal startar kl 22. Det blir Olivia igen...
Hon suger och jag tar henne i olika ställningar. Orgasmen kommer när hon rider mig bakifrån som hon är bra på. Hon får 60 Euro.
Olivia, 27 år, Moldavien (se ovan)
Avslutar med lite mat där jag återigen träffar på tjeckiskan(!). Det får bli hon och jag vid nästa Fresh-besök. Till slut kör jag en vända i anläggningens enda bastu. Och tar en dusch. Kl. 22.30 åker jag hem med spårvagnen för att se slutet av fotbollen på hotellet.
Jag är väl där totalt 6 och en halv timme. Hade gärna velat stanna längre. Men stället öppnade ju sent och jag ville undvika dyr taxi.
Total kostnad = 60 (inträde) + 60 + 60 +60 = 240 Euro
Fresh är en mycket trevlig Sauna Club. Tjejerna håller förvånande hög klass för en så liten klubb. Med variation i både snygghet och kroppsformer. Framförallt så slipper man påstridiga tjejer, uppselling, stress och det hårda business-klimat som kännetecknar många sådana här klubbar. Allt är nytt på klubben. Fräscht. Jag kan varmt rekommendera denna klubb. Glömde tyvärr att kolla in porrbion.