Vinnaren i pepparkakshustävlingen!
2014-09-30, 16:04
  #37
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Dag 6. Fun-Palast

Sista dagen måste jag lämna klubben kl. 17 för att hinna med flyget hem. Så det gäller att vara på Fun-Palast när de öppnar kl. 11.00 om jag ska hinna med 3 tjejer som jag normalt brukar göra.

Kommer dit prick 11. När jag betalt, bytt om och duschat, går jag in på klubben. Ett fåtal män där så här tidigt. Inga tjejer än så länge....... Jag strosar runt och väntar på att några snyggingar ska dyka upp. Men de kommer inte Det är en söndag och tydligen inte den bästa veckodagen att besöka Fun-Palast. En och annan (osminkad och oförberedd) tjej går från omklädningsrummet till restaurangen för att hämta frukost - men inget annat. De är helt ointresserade av att ragga kunder.

Till slut blir jag helt frustrerad. Dyrbar tid försvinner. Efter en och en halv timme har fortfarande inte en enda tjej dykt upp.

Då vänder plötsligt allt.... En blondin på väg till restaurangen ser mig på håll där jag sitter i en soffa.
Hon ler igenkännande och kommer fram till mig. Det är rumänskan Stefania som jag missade flera gånger under mitt tidigare besök i veckan. Vi pratar lite och går sedan till ett rum.

Det blir sug, ridning och till slut tar jag henne bakifrån. Och dagens första orgasm. Jag pratar rätt mycket med henne efteråt. Mycket bra service och attityd. Personkemin stämmer ypperligt bra här.
Hon får 60 Euro.

Stefania, 27 år, Rumänien, blondin, lite rundare än normalt
Utseende +++++
Service +++++
Attityd +++++
Rekommenderas varmt

Kl. är nu ca 13.00. Jag går och duschar för att sedan äta frukost. Fint väder så jag slappar i utomhusdelen. Med en Schlossgold. Utmärkt alkoholfrtt öl.

Ligger och tittar på några blondiner som ömsom solar och ömsom kyler ner sig med en dusch. En av dem är Stefania. Till slut (ca 14.30) kommer hon fram till mig och sätter sig i mitt knä. Vi skrattar och har kul. En sådan naturlig och kurvig tjej som man bara vill ta med sig hem. Till slut går vi till ett rum.

Det blir återigen en session med sug och knull i olika ställningar. Avslutar med att hon rider mig i en härlig orgasm. Pratar en stund. Hon berättar att det brukar vara öde på söndagar. Förra söndagen var det bara 27 tjejer och 15 klienter där. Om tjejen hade tur fick hon med sig en klient en gång till rummet. Inte bra med tanke på att tjejerna betalar 70 Euro i inträde och 20 Euro för övernattning.
Hon får 70 Euro, d.v.s. 10 Euro dricks som hon blir glad för.

Stefania, 27 år, Rumänien, blondin, lite rundare än normalt
Betyg, se ovan.

Jag äter sedan middag och tittar på Formel 1 loppet. Jag får många förslag av flera tjejer, men känner mig inte redo och lite stressad för att jag ska iväg kl. 17. Bastar och tar en simtur i poolen istället.
Inte många klienter den här söndagen på Fun-Palast.

Det blev bara 2 sessioner den här dagen p.g.a. tidsbrist. Men jag fick ju 2 sessioner med drömtjejen. Så jag är mer än nöjd.

Kostnad för Dag 6 på Fun-Palast = 80 (inträde) + 60 + 70 = 210 Euro

Total kostnad de 4 dagarna:
Dag 1. Fun-Palast: 260 Euro
Dag 2. Golden Time: 285 Euro
Dag 5. Fresh Sauna Club: 240 Euro
Dag 6. Fun-Palast: 210 Euro
TOTALT 995 Euro

Totalt 11 tjejer, 11 halvtimmes-sessioner och 11 orgasmer.

Måste tillbaka !!!!! Vilket också blev fallet i september. Jag återkommer med ny recension.
Kul med den "sista" receptionen i tråden men då du nu redan aviserar om fler besök kanske du skulle döpa om den till "Arnolds stora recensionstråd om FKK-klubbar i Wien".
Ser fram emot fler recensioner av ditt frosseri i FKK-besök...
Citera
2015-06-25, 22:02
  #38
Medlem
Arnold15s avatar
Det blev som sagt återigen ett 3-dagars besök i slutet av September i Wien.

Dock började resan med ett missöde.....
Kvällen innan flyget skulle gå fick jag SMS om att flygningen var inställd. Kunde inte sova den natten. På morgonkvisten fick jag ett nytt SMS med ombokning. Jag fick flyga på eftermiddagen istället för på förmiddagen - och via Frankfurt. Det innebar att jag förlorade viktig tid och inte kom till mitt hotell förrän kl. 22 på kvällen (istället för 12 som var planerat). Helt slut brydde jag mig inte om att gå till någon FKK-klubb och sov i 10 timmar. Där försvann 1 dag Det borde finnas en FKK-klausul i hemförsäkringen.

Men de 2 nästa dagarna blev desto bättre.

Första dagen blev det Fun-Palast. Kommer dit tidigt vid lunchtid. Redan i receptionen ser jag en snygg rumänska klädd i en body-korsett med grymt långa och snygga ben. Annars inte så mycket folk vid den här tiden trots att det är en fredag. Börjar med att äta frukost. Sedan kommer den långbenta rumänskan (Nina) och hennes kompis (Paula) fram till mig och pratar, men jag tar det lugnt. Tar en cimtur i poolen.

Snart känner jag mig redo för första sessionen. Sätter mig och pratar och gosar lite med Paula och går sedan till ett rum.

Paula, 25 år, Rumänien, mörkhårig, normal kroppsform.
Minns inte allt vi gjorde, men det blev åtminstone sug och sedan knull i 2 ställningar med avslutning i doggy-stil. Bra service och attityd hos den här tjejen.
Utseende: ++++
Service: +++++
Attityd: +++++
Övergripande betyg: 4 (av 6) Rekommenderas.

Tar det sedan lugnt i en och en halv timme. Ligger och vilar i relaxrummet där tjejerna egentligen inte får gå in. Men Nina har fått för sig att hon ska leta rätt på mig och hittar mig där inne. Jag kan inte motstå den här super-kroppen och går återigen till ett rum.

Nina, ca 25 år, Rumänien, mörkhårig, lång och halvkurvig.
Andra sessionen blir lite längre. Lättare att hålla igen orgasmen andra gången. Det blir sug, ridning, missionär och återigen avslutning i doggy. Mycket snygg kropp, men inte lika personlig som Paula.
Utseende: +++++
Service: ++++
Attityd: +++++
Övergripande betyg: 4 (av 6) Rekommenderas.

Efter andra sessionen är det dags för en längre paus. Äter middag, bastar och cimmar i poolen. Träffar på Paula igen och frågar efter Stefania, som jag träffat under mina tidigare besök. Jodå, hon brukar dyka upp under sen-eftermiddagen, enligt Paula.

Försöker sova i relaxrummet. Och återigen hittar någon mig där. Den här gången Stefania (se tidigare inlägg). Det var Paula som hade tipsat Stefania om att jag var på plats. Faktum är att Paula borde belönas med ett extraknull. (men så blev inte fallet) Lovar att leta upp Stefania när jag är redo. Vilket också blir fallet någon timme senare.

Stefania, ca 29 år, Rumänien, blond, 170 cm och halvkurvig.
Det här blir ett riktigt knull och vi håller på rätt länge i olika ställningar. Svårare att komma 3:e gången. Men till slut lyckas jag i doggy-positionen. Vilken härlig häck denna tjej har!
Ligger resten av tiden och pratar. Perfekt personkemi mellan oss. Men det visste jag ju sedan tidigare.
Utseende: +++++
Service: +++++
Attityd: +++++
Övergripande betyg: 6 (av 6) Kanon!

Återigen en paus på 2-3 timmar. Funderar på om jag ska orka en fjärde gång. Och träffar till slut ytterligare en snygg rumänska, Joia. Lockas av henne och beslutar att det får bära eller brista.

Joia, ca 25 år, Rumänien, brunett, ca 165 cm och normal kroppsform.
Även det här blir en rätt lång session med sug och knull i flera ställningar. Lyckas komma till slut, men det blir ju bara en liten blupp och inte mycket säd i kondomen (som det brukar när man går in på rummet 4:e gången samma dag).
Utseende: +++++
Service: ++++
Attityd: ++++
Övergripande betyg: 4 (av 6) Rekommenderas

Jag tar det sedan lugnt resten av kvällen och relaxar.
Otroligt bra klubb. 3 bastus, stor swimmingpool, stooor lokal. Därmed stora möjligheter till relax och annan förströelse mellan varven. Frukosten hyfsad. Middagen bättre. Alkoholfri öl är gratis. Bra attityd hos tjejerna. Få sharks. Även bra variation på tjejerna utseendemässigt. Totalt var det nog minst 30 tjejer på plats på kvällen.

Summarum: 4 lyckade sessioner med 4 tjejer som uppförde sig nästan exemplariskt.
Totalt kostade dagen: 60 + 60 + 70 (varav 10 dricks) + 60 + 80 (inträde) = 330 Euro.

Det var dock ett misstag att göra en fjärde session. Jag fick betala för detta nästa dag då jag besökte Fresh Sauna Club.
__________________
Senast redigerad av Arnold15 2015-06-25 kl. 22:18.
Citera
2015-08-18, 13:37
  #39
Medlem
ormbitens avatar
Utan byxor i Tyrolen, höll jag på att säga.
Ha ha ha, Nej men jag var i Österrike i somras och hälsade på några vänner i Tyrolen, vänner som man ser en gång vart tionde år ungefär, Tyrolen är ju en grymt vacker plats på den här planeten där man gärna dröjer sig kvar.

När jag ändå var i landet så fick jag för mig att besöka en Sauna club i Wien, valde mellan GoldenTime och FunPalast och valet föll till sist på FunPalast.

Kom dit klockan 11:30 en torsdag och betalade mitt inträde på 80 euro.

Egentligen har jag någon form av hatkärlek till att besöka en ny klubb som man aldrig besökt tidigare, jag tycker det är en ganska jobbig känsla när man inte vet hur det ser ut där inne, man hittar inte och man vet inte vart man ska gå, man känner sig lite förvirrad och bortkommen.

Nu ska vi se: Var är omklädningsrummet? Nähä, inte där, det var tydligen en personalmatsal, men där är den ju. Var är värdeskåpen och var fan finns muggen?

Som en yr bortkommen höna virrar man omkring och ser förmodligen otroligt korkad ut.

Det tar alltid någon timma eller två innan man känner sig ”installerad”.


Det var mycket dött i lokalen när jag anlände, kanske 3-4 tjejer och typ lika många män.
FunPalast liknar i mångt och mycket FKK Sharks, om man ser till lokalernas utformning, dock har man en väldigt tråkig utomhusavdelning, ingen pool och ingen jacuzzi. Ja det finns ingen jacuzzi överhuvudtaget i anläggningen, enbart en pool inomhus som var ganska sval (23-24 grader) trots en utomhustemperatur på 39 grader.

Jag gick runt ett tag och försökte orientera mig, man öppnar och stänger dörrar av nyfikenhet.

Vad finns där bakom den dörren? Aha en bastu! Aha ett vilorum! Aha en Kino!

Man hade ett vilorum där det var mycket varmt och fuktig luft, runt 40-45 grader gissar jag, ganska mörkt där inne med några tonade fönsterrutor att titta ut igenom.

Min första session blev en trekant med två Rumänska tjejer, Sandra 22 år och Camilla 27.
Camilla var den drivande i sessionen, en vacker solbränd tjej med större silikonbröst och långt blont hår, lite ”bimbo”-stuk på henne, Sandra var den mer blyga och osäkra tjejen, små naturliga bröst och långt svart rakt hår, hennes hudton var lika vit som min. Min hudton är typ kritvit eller illröd, beroende på hur mycket sol den fått.

Det verkade lite som att fru Bimbo var någon form av ”adept” till den lite blyga Sandra, Sandra verkade ganska ny i branschen och verkade nästan gå på upplärning eller nåt?

Tyvärr blev det aldrig några kyssar, det blev heller inget blowjob utan kondom, det sa dom att dom inte gjorde helt enkelt. Camilla fick jag aldrig slicka, det ville hon inte, däremot fick jag lapa på Sandra. Det var aldrig någon fråga om något up-sell.

Vi var tillsammans i cirka 45 minuter varav kanske 15 minuter bestod av att knulla och resten av blowjob, hade ett tag lite svårt att hålla kuken uppe vid blowjobet p.g.a. kådisen, men till slut lyckades jag komma när jag knullade fru Bimbo bakifrån.

Sandra 22, Rumänien.
1 timma = 120 euro.
ANSIKTE: 7,5/10
KROPP: 7,5/10
SERVICE/ATTITYD: 6,5/10
BLOWJOB: 5/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Nej.

Camilla (fru Bimbo) 27, Rumänien.
1 timma = 120 euro.
ANSIKTE: 8,5/10
KROPP: 8,5/10
SERVICE/ATTITYD: 6/10
BLOWJOB: 5/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Kanske?

Tog en dusch och gick ut och slappade lite, låg där ute i 1 timma och läste mitt medhavda motormagasin, gick sedan in och la mig i det varma relaxrummet och somnade nästan till lite grann.

När jag låg där inne så såg jag en fantastisk snygging gå förbi utanför i en blå bikini flera gånger, wow tänkte jag, gick ut och gick en sväng för att titta lite närmare, men hon var puts-väck, gick runt och letade en 10 minuter och gick sedan till baren för att ta något svalkande och då kommer hon plötsligen fram och lägger armen runt mig.

Jösses vilken snygg tjej! Fullständigt perfekt smal kropp med små naturliga bröst.
En mycket vacker glänsande solbränd hudton, halvlångt blont hår lite åt det mörkare hållet, inte ett hekto för mycket på den kroppen.
Det var en tjej som 11 killar av 10 vänder sig om efter när dom möter henne i vardagen.

Hon presenterade sig som Maria från Moldavien och sa sig vara 26 år gammal.

Vi snackade lite innan vi bestämde oss för en timma och ett rum.

Maria var litegrann åt GFE hållet även om det aldrig var några kyssar, enbart lite lätta pussar på munnen, inte heller här var det tal om något blowjob utan kondom, men för mina ögon så var hon så extremt vacker så det gjorde inget, hennes skönhet gjorde att jag kom väldigt snabbt när vi knullade i missionären, 4-5 minuter på sin höjd, vi låg och kelade ett tag innan vi fortsatte men jag kunde inte komma fler gånger. Körde 69:an i 10-15 minuter och slickade henne sedan i ytterligare 10-15 minuter, men hon kom tyvärr aldrig, hon ville väl kanske tyvärr inte komma.

Maria, 26, Moldavien.
1 timma = 120 euro.
ANSIKTE: 10/10
KROPP: 10/10
SERVICE/ATTITYD: 8/10
BLOWJOB: 6/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Jättegärna men det kommer ju tyvärr aldrig att hända.


Tog en sval dusch och gick sedan för ett dopp i poolen, simmade väl där i ca 20 minuter innan jag började huttra och frysa, tog mig upp och gick och la mig ute i värmen istället.

Sen blev det dag för lite käk och den var väl ungefär som på Artemis. Helt okej men inget extra.

Jag fortsatte att slappa och runt klockan 20:00 var det väl cirka 25-30 tjejer i lokalen och ungefär 30 talet män, ganska avslappnad stämning.

En ganska hög standard på tjejerna rent utseendemässigt, Ungefär jämförbart med Artemis.

Framåt 21:00 stötte jag ihop med en Diana från Rumänien, 20 år gammal, såg nästan ut som om hon var 17.

Smal och snygg, med långt svart hår och bröst i b-kupa.

Jag tog en sista session med henne under en timma.

Diana tyckte om att kyssas och stoppade gärna in hela sin tunga i min mun, mycket bra GFE stuk på henne, och här blev det dessutom blowjob utan kondom.
Diana bjöd på god service och skön underhållning i en timma innan hon sög av mig till ett skönt avslut.

Diana, 20 år, Rumänien.
1 timma = 120 euro + CIM 60 euro = 180 euro.
ANSIKTE: 8/10
KROPP: 9/10
SERVICE/ATTITYD: 9,5/10
BLOWJOB: 8,5/10
TRÄFFA HENNE IGEN? Jättegärna, men det kommer inte heller att hända.


Ja vad ska man säga om FunPalast?

Ganska dyrt. Och absolut inte bättre på något område jämfört med FKK i t.ex. Frankfurt.

Alla tjejer bär bikini eller liknande underkläder, vilket på sätt och vis kan vara lite sexigt?

Jag skulle aldrig resa till Wien enbart för att besöka FunPalast, men är man i krokarna och inte har något annat roligare att göra så kan man väl kanske kosta på sig ett besök för det var ändå en mycket trevlig dag.
__________________
Senast redigerad av ormbiten 2015-08-18 kl. 13:46.
Citera
2015-08-18, 19:27
  #40
Medlem
BlueStars avatar
Tack för recensionen, ormbiten, de är alltid uppskattade.

Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Ja vad ska man säga om FunPalast?

Ganska dyrt. Och absolut inte bättre på något område jämfört med FKK i t.ex. Frankfurt.

Det stämmer, men Wien är en sådan underbar stad och då det bara finns två bra FKKs att besöka så tycker jag det är hugget som stucket vilken av Goldentime eller Fun Palast man väljer.

Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Alla tjejer bär bikini eller liknande underkläder, vilket på sätt och vis kan vara lite sexigt?

Jag skulle aldrig resa till Wien enbart för att besöka FunPalast, men är man i krokarna och inte har något annat roligare att göra så kan man väl kanske kosta på sig ett besök för det var ändå en mycket trevlig dag.

Förutom att Wien som sagt är en underbar och vacker stad så finns det så mycket mer att utforska i sexköpsväg: Mängder med studios (bordeller), massagesalonger med extra etc., men det kan vi fördjupa i i andra trådar.
Citera
2015-08-20, 03:10
  #41
Medlem
Arnold15s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten

Ganska dyrt. Och absolut inte bättre på något område jämfört med FKK i t.ex. Frankfurt.

Nu har ju jag varit flera gånger på både Fun-Palast och t.ex. Sharks i Frankfurt.

Ja, det är dyrare på Fun-Palast, men det gäller alla klubbar i Wien.

Men Fun-Palast är bevisligen bättre på flera områden än Sharks.

Lugnare atmosfär och mindre stress.
Bättre service från tjejerna.
Ordinarie mat är bättre.
Gott om utrymme.
Städade och mer komfortabla rum.

Men utomhusdelen kunde de ha gjort bättre.

Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Det stämmer, men Wien är en sådan underbar stad och då det bara finns två bra FKKs att besöka så tycker jag det är hugget som stucket vilken av Goldentime eller Fun Palast man väljer.

Nu finns ju även Fresh Sauna Club i Wien. (Visserligen har den bytt ägare sedan jag var där sist.) I en annan tråd skrev du att du gillade lite mindre och stillsamma FKK......

Ganska stor skillnad på Fun-Palast och GT.
GT är ju turist-FKK:n, men har de snyggaste tjejerna.
Citera
2015-08-20, 05:54
  #42
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Nu finns ju även Fresh Sauna Club i Wien. (Visserligen har den bytt ägare sedan jag var där sist.) I en annan tråd skrev du att du gillade lite mindre och stillsamma FKK......

Just det ja, det skrivs så lite om den och det mesta inte särskilt positivt, så den hade jag glömt. Ja visst gillar jag mindre och lugnare klubbar, men de ska helst då få huvudsakligen positiva omdömen för att jag ska vilja besöka dem.
Citera
2015-08-20, 09:19
  #43
Medlem
ormbitens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
Förutom att Wien som sagt är en underbar och vacker stad så finns det så mycket mer att utforska i sexköpsväg: Mängder med studios (bordeller), massagesalonger med extra etc., men det kan vi fördjupa i i andra trådar.

Ja, ska man resa till Wien så ska man nog kanske göra det i ett syfte för att stanna lite längre och se sig omkring lite mer än vad jag gjorde, jag betvivlar inte att man skulle kunna en riktigt rolig och härlig långweekend där, men jag tycker ändå inte att det är ofta man läser om Wien som en känd sexköps-stad… Inte på samma sätt som t.ex. Prag. ?? Men det kanske är jag som har lite förutfattade meningar och okunskap...?


Citat:
Ursprungligen postat av Arnold15
Men Fun-Palast är bevisligen bättre på flera områden än Sharks.

Lugnare atmosfär och mindre stress.
Bättre service från tjejerna.
Ordinarie mat är bättre.
Gott om utrymme.
Städade och mer komfortabla rum.


Men utomhusdelen kunde de ha gjort bättre.

Nja, Kanske.
Men en varm solig skön sommardag så känns faciliteterna på Sharks eller Artemis som flera gånger bättre.

Sen blir väl min jämförelse kanske lite haltande då jag jämför en förmodligen lugnare torsdag på Funpalast mot fredag-söndag på Fkk Sharks.
Det var ju trots allt EXTREMT lugnt med tjejer på Funpalast under hela dagen fram till tidig kväll. Lite för lugnt tycker jag nästan. Men visst, det var en VÄLDIGT avslappnad stämning.

Min känsla säger tyvärr att Funpalast inte har dom finansiella musklerna att göra så mycket åt utomhusavdelningen?? Som dom kanske skulle önska, Men det vet jag ju egentligen inget om. Det är bara en känsla.

Nej men jag kan absolut tänka mig att göra återbesök i Wien men då ska det nog vara under en långweekend eller en 5-6 dagar så man kan göra ett besök även på Goldentime och se sig om lite mer i staden. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att boka ett flyg till Wien bra för att göra ett dagsbesök på Funpalast för att sedan flyga hem igen nästa dag, det finns ju många som gör så till t.ex. Berlin och Frankfurt menar jag och det skulle ju även jag välja i sådant fall.
Citera
2016-07-22, 14:11
  #44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ormbiten
Ja, ska man resa till Wien så ska man nog kanske göra det i ett syfte för att stanna lite längre och se sig omkring lite mer än vad jag gjorde, jag betvivlar inte att man skulle kunna en riktigt rolig och härlig långweekend där, men jag tycker ändå inte att det är ofta man läser om Wien som en känd sexköps-stad… Inte på samma sätt som t.ex. Prag. ?? Men det kanske är jag som har lite förutfattade meningar och okunskap...?




Nja, Kanske.
Men en varm solig skön sommardag så känns faciliteterna på Sharks eller Artemis som flera gånger bättre.

Sen blir väl min jämförelse kanske lite haltande då jag jämför en förmodligen lugnare torsdag på Funpalast mot fredag-söndag på Fkk Sharks.
Det var ju trots allt EXTREMT lugnt med tjejer på Funpalast under hela dagen fram till tidig kväll. Lite för lugnt tycker jag nästan. Men visst, det var en VÄLDIGT avslappnad stämning.

Min känsla säger tyvärr att Funpalast inte har dom finansiella musklerna att göra så mycket åt utomhusavdelningen?? Som dom kanske skulle önska, Men det vet jag ju egentligen inget om. Det är bara en känsla.

Nej men jag kan absolut tänka mig att göra återbesök i Wien men då ska det nog vara under en långweekend eller en 5-6 dagar så man kan göra ett besök även på Goldentime och se sig om lite mer i staden. Jag skulle aldrig kunna tänka mig att boka ett flyg till Wien bra för att göra ett dagsbesök på Funpalast för att sedan flyga hem igen nästa dag, det finns ju många som gör så till t.ex. Berlin och Frankfurt menar jag och det skulle ju även jag välja i sådant fall.

Grym tråd! Verkligen. Ni har varit till stor hjälp!
Citera
2016-08-09, 18:30
  #45
Medlem
No-n-sences avatar
Jag undrar om jag har missförstått hur det funkar.

Man betalar en viss summa i inträde, vad ingår i det och hur mycket tillkommer?
Jag förstår inte riktigt vad som motiverar damerna att gå med kunderna när de väl har betalat inträde?
Citera
2016-08-09, 19:35
  #46
Medlem
BlueStars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av No-n-sence
Jag undrar om jag har missförstått hur det funkar.

Man betalar en viss summa i inträde, vad ingår i det och hur mycket tillkommer?
Jag förstår inte riktigt vad som motiverar damerna att gå med kunderna när de väl har betalat inträde?

I inträdesavgiften ingår så mycket mat och alkoholfri dryck du orkar, och utnyttjande av bastu, pool, och andra faciliteter. Däremot ingår inte sex med någon av tjejerna, det betalar du €60 per halvtimme för på de flesta klubbar i Wien, i Tyskland är det oftast billigare.
Citera
2017-02-21, 00:53
  #47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av BlueStar
I inträdesavgiften ingår så mycket mat och alkoholfri dryck du orkar, och utnyttjande av bastu, pool, och andra faciliteter. Däremot ingår inte sex med någon av tjejerna, det betalar du €60 per halvtimme för på de flesta klubbar i Wien, i Tyskland är det oftast billigare.


Nån som kan uppdatera om de olika FKK:na i Wien?
Som varit där nyligen
Citera
2017-03-17, 17:51
  #48
Medlem
Arnold15s avatar
Jag var faktiskt 3 dagar i Wien i november.

Dessvärre verkar det som om FKK/Sauna-klubbarna i Wien håller på att prisa ut sig - åtminstone Fun-Palast och Fresh Sauna Club. Det råder stark prispress i branschen. Då höjer klubbarna entrépriserna (istället för att sänka som man borde). Nu 90 € på Fun-palast. Konsekvensen har blivit färre klienter och många av de mest attraktiva tjejerna har flyttat till andra typer av bordeller (t.ex. min Stefania som jag varit med 10 ggr - åkte faktiskt hit för att träffa henne). Pratade med flera tjejer som klagade över det dåliga kundunderlaget nuförtiden. Jag var på Fun-Palast en måndag och en onsdag med väldigt få klienter. En del av förklaringen kan vara att på söndagen innan och på torsdagen efter hade man lägre entrépriser respektive party (med fler klienter). Lokalerna är som tidigare nämnt väldigt stora. Och hyfsat bra mat.

Men men.
Totalt sett hade jag 2 bra dagar med 7 sessioner (3+4) med lika många HE. 4 riktigt bra sessioner, 1 bra trots att en tjej inte låg still, 1 med tidig utlösning och som vanligt 1 med erektionsproblem som dock löste sig.

Måndagen
Linda Ryssland, ca 25 år, blond, normal
Mycket vacker tjej. Trött efter resan, men får upp den efter ett tag och har sex i 2 ställningar. Helt OK brud. 60 Euro

Lady, Moldavien, ca 26 år, blonderad, halvkurvig
Excellent tjej. Vig som en katt (f.d. gymnast). BJ + sex i 3 ställningar med avslutning i doggy. 70 Euro
Tyvärr var hon inte där på onsdagen

Clarissa, Grekland, ca 26 år, blonderad, kurvig
Excellent tjej. Inte så snygg som de andra, men bra i sängen. Hade haft session med henne ett år tidigare. Hon kände igen mig, men inte jag henne. BJ + sex i 3 ställningar med avslutning i doggy. 70 Euro

Totalt för dagen = 90 (inträde) + 60 + 70 + 70 = 290 Euro

Onsdagen
Nicoletta, Rumänien, ca 25 år, mörk, smal
BJ + sex i 3 ställningar med avslut i doggy. 70 Euro

Clarissa, Grekland, ca 26 år, blonderad, kurvig
(se ovan). Ungefär liknande session som 2 dagar tidigare. 70 Euro

Alicia, Ungern, ca 25 år, brunett, normal
Riktigt snygg tjej som tidigare jobbat på Palace. Hon ska tvätta kuken, trots att jag kör BJ med kondom. Sedan ska hon byta kondom när jag ska byta från BJ till knull!! Hon kan inte ligga still. Stressigt. Trots det sätter jag den efter BJ + 3 ställningar. 60 Euro.

Carolina, Rumänien, ca 23 år, brunett, smal
Mycket vackert ansikte. Populär tjej som hade många klienter. BJ + ridning och utlösning nästan direkt trots att det var dagens 4:e session.... Synd. 60 Euro

Totalt för dagen = 90 (inträde) + 70 + 70 + 60 + 60 = 350 Euro

Totalt 640 för 7 sessioner på 2 dagar. Kostar lite mer än i Frankfurt och Düsseldorf utan att var bättre. Men Wien som kulturstad är klart bättre.
Citera

Stöd Flashback

Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!

Stöd Flashback