Citat:
Ursprungligen postat av
08.anna
De som köper sex är som vilka män som helst. De har fel och brister som vilka män som helst.
Poängen med köpsex är att det är helt kravfritt. Du kan bland annat få dina fetisher uppfyllda.
Våldtäktsmän är en kategori för sig själv. De som köper sex blir inte automatiskt våldtäktsmän för att de betalar. Våldtäktsmän har garanterat en störning och inga spärrar.
En sak till; vi är många sexsäljare som vill ha sex och ingen tvingar oss. Jag är heller inte "ett stycke kött".
Fördomarna talar....
Kravfritt för vem?
Ok att du vill ha sex, men om du nu ändå vill ligga med personen i fråga, varför ta betalt för det?
Men egentligen handlar det inte om det, om ditt perspektiv, utan om sexköparens perspektiv. Hur kan sexköparen veta att du vill ha sex med hen? Och att du inte bara gör det för att slippa svälta ihjäl?
Och vad är egentligen skillnaden mellan att ha sex med någon som gör det för att inte svälta ihjäl och någon som gör det för att hen har en kniv mot halsen?
Som jag ser det så har både våldtäktsmän och sexköpare gemensamt att de inte bryr sig om vad den de har sex med vill, utan bara om vad de själva vill. Och det får mig att tänka att de nog är ganska lika ändå...