2014-09-29, 02:59
Medlem
Imeldas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Det förstår inte jag heller. Inte alls många sidor bak där jag skrev att hon borde spärras in på rättspsyk när hon knivhotar öppet och håller på som hon gör, jag hoppas att *ina polisanmäler Berny så hon får smaka lite på sin egen medicin. Tycker inte hon ska ta att Berny knivhotar henne sådär, tydligen har ju Berny tänkt dyka upp med kniven när hon minst anar det.

Behöver hon ens polisanmäla det? Faller det inte under allmänt åtal? Har inte personalen ett ansvar här? Det är så mkt med den där kvinnan som inte stämmer....

Hon blir inte straffad trots upprepade våldsamheter, hon får sjukbidrag trots att hon skryter om att hon jobbar som krönikör och tjänar pengar på sina böcker, hon skriver öppet att hennes hund blir traumatiserad av hennes utbrott men länsstyrelsen gör inget?

Och i mitt tycke är det extremt osmakligt att ett vinstdrivande företag som finest profiterar på hennes misär, men man kan väl inte vänta sig så mkt annat av äckel-alex.
Citera
2014-09-29, 03:06
Medlem
sstheslayers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Imelda
Behöver hon ens polisanmäla det? Faller det inte under allmänt åtal? Har inte personalen ett ansvar här? Det är så mkt med den där kvinnan som inte stämmer....

Hon blir inte straffad trots upprepade våldsamheter, hon får sjukbidrag trots att hon skryter om att hon jobbar som krönikör och tjänar pengar på sina böcker, hon skriver öppet att hennes hund blir traumatiserad av hennes utbrott men länsstyrelsen gör inget?

Och i mitt tycke är det extremt osmakligt att ett vinstdrivande företag som finest profiterar på hennes misär, men man kan väl inte vänta sig så mkt annat av äckel-alex.

Jag är ingen expert men personalen har väl tystnadsplikt? Rätta mig någon om jag har fel. Dessutom skedde sagda hot på facebook och tror nog inte att de skulle få lägga sig i vad hon gör där.