Citat:
Ursprungligen postat av
Turbojan
Enligt dig går ju inte vittnen att lita på, eller gör dom det nu plötsligt när det gäller dina argumet?
Saken är dne att hela er saga bygger på vittnesuppgifter, väldigt förvirrade vittnesuppgifter ska sägas, ni kan inte bara bortse från dessa när det passar er. Jag försöker enbart utgå från vad ni säger och förklara hur omöjligt dte är.
Citat:
Ursprungligen postat av
Turbojan
Nej. 300ppm dödar en människa på 10-15minuter. 16.000ppm skulle totalt förstöra människorna på några sekunder.
Lögn, som länken jag tidigare bifogade visar så stämmer inte detta. Det är rent önsketänkande från din sida.
300 ppm är enbart ett lägre säkerhetsnivå för när det börjar bli farligt för människor men 300 ppm kommer inte att döda alla människor i ett rum och definitivt inte på 10-15 min.
Citat:
Ursprungligen postat av
Turbojan
Källa på att hela lägret har HCN halter i sig?
Germar Rudolfs lectures on the Holocaust, s 184.
Citat:
Ursprungligen postat av
Turbojan
Att det ens fanns kvar HCN-halter i gaskamrarna trots sprängningarna är ett under och bevisar att gaskamrarna användes för att förgifta människor.
Nej det är det inte och det finns precis lika höga värden för resten av lägret och värdena i avlusningskammarna är många gånger högre.
Citat:
Ursprungligen postat av
Turbojan
För att effektivisera dödandet av människorna, givetvis. För att använda så lite andel HCN som möjligt ville man inte ventilera ut en del i onödan. Istället isolerades människorna med HCN och sedan ventilerades rummen helt under 15-20min.
Nu hittar du bara på, inte ens de vanliga holohoaxarna på forumet skulle påstå något så dumt.
Hur "isolerar man människor med HCN?" och hur ventilerar man ett undergjordiskt rum utan ventilationssystem fyllt med Zyklon B granuler som avger HCN under en tvåtimmasrperiod?
Citat:
Ursprungligen postat av
Turbojan
Jag säger det för att påminna mig själv vad det är jag diskuterar..
Ja, jag antar att det kan vara ett problem för dig annars.