2014-09-27, 23:01
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qvintusgul
Hata HA - Man behöver två jävla abonnemang och sen ska man punga 100kr per match i HAs skitstream!?
Viasat ta över hela skiten plz, klona Jihde osv.

Hoppas bajen går upp nästa år, 3500 publik i div1, gnaget kan ju byta plats som tabellen ser ut. Det vore nåt, ena året hjälper man DIF upp sen åka ner för att ersättas av bajen

Hästen ckocköpppnar lite som KHK förra säs. intressant!
Två abonnemang? Vilka ? Jag kör viaplay och har fått se tre av Hästens sju matcher. Litet uppehåll nu men kommer snart en match igen.
Citera
2014-09-28, 00:29
Medlem
TheAlmightyFarfars avatar
Citat:
Ursprungligen postat av shutthefuckup-1
Två abonnemang? Vilka ? Jag kör viaplay och har fått se tre av Hästens sju matcher. Litet uppehåll nu men kommer snart en match igen.

Du har sett 3 matcher utav 7 och du nöjd visst men vi andra vill kunna se allt, helst mer!

Hoppas Viasat lyckas eller övertalas att börja sända mer.
Citera
2014-09-28, 11:25
Medlem
Det skulle kunna vara så att man kan köpa ett tilläggspaket som det finns för fotbollsallsvenskan. En del viaplaykunder kanske bara vill ha PL.
Citera
2014-09-28, 11:29
Medlem
€rics avatar
Citat:
Det skulle kunna vara så att man kan köpa ett tilläggspaket som det finns för fotbollsallsvenskan. En del viaplaykunder kanske bara vill ha PL.
Jag vill inte ha PL. Men hockeyallsvenskan. Vi har också 3 matcher i viasat, men 2 hemma och 1 borta. Jag går iaf på alla hemmamatcher så blir bara en match för mig.

Skit viasat, bajs på er.
Citera
2014-09-28, 11:39
Medlem
Jo fler matcher vore bra. Men då jag inte bor i Nkpg är det bra med viaplay. Hade annars bara sett på två matcher live på hela säsongen.
Citera
2014-09-28, 20:24
Medlem
Citat:

Viaplay och S24.
Citera
2014-09-28, 20:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av qvintusgul
Viaplay och S24.
Såg att nästa match för Hästen gick på tv10. Då var det egentligen inte viaplay. Viaplay borde öka antalet tv sändningar. Nu kollar jag även på Rögle ibland så det blir ändå en del hockey...
Citera
2014-09-28, 21:04
Medlem
SirKnasens avatar
Citat:
Såg att nästa match för Hästen gick på tv10. Då var det egentligen inte viaplay. Viaplay borde öka antalet tv sändningar. Nu kollar jag även på Rögle ibland så det blir ändå en del hockey...
Sänds på ViaPlay också.
http://viaplay.se/sport/ishockey/hockeyallsvenskan/2014-10-05-15-00/mora-vita-hasten
Citera
2014-09-28, 22:40
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av pederN
Börjar närma sig , Vill du ha ketchup till i fall det blir tal om att äta upp kepsen?

3 matcher kvar sitt ner i båten. Då kommer falla som alla höstlöv på träden.
Citera
2014-09-30, 11:20
Medlem
HerrGickhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
3 matcher kvar sitt ner i båten. Då kommer falla som alla höstlöv på träden.

Nu skrev du visserligen så här:

Citat:
Ursprungligen postat av borta_med_vinde
Men tar dom poäng 6 matcher till ska jag äta upp min gamla keps, för det är omöjligt.

Det skulle kunna tolkas som sex matcher till under hela serien. Om du menade, vilket du kanske gjorde, att de skulle ta poäng i de sex följande matcherna så är det ju ingen värdemätare om de skulle misslyckas. Det är ju få lag som lyckas ta poäng i många raka matcher. Även ett topplag misslyckas ofta med det.

Ditt uttalande är egentligen helt utan värde.
Citera
2014-09-30, 20:15
Medlem
Haha Vita Hästen är ju helt underbara. Totalt utdömda inför säsongen men skiter fullständigt i detta och bara fortsätter ösa på. I detta nu leder man borta mot Timrå av bara farten. Fan vad jag älskar Vita Hästen. Här kan vi ha hockeyns svar på Åshöjdens BK inom en snar framtid.
Citera
2014-09-30, 21:25
Medlem
Jag fullständigt älskar att ha seriens överlägset bästa backpar.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in