Citat:
Ursprungligen postat av
Aurlie
+1
Jag tycker Kristian har varit läskigt "på" sen dag ett när han lovade evig kärlek till Saga.
Japp. Hans reaktion på ett nej är verkligen tvärtemot hur en normal människa skulle reagera. Samtidigt är han ju harmlös eftersom han är en super toffel. Det är ju knappast så att han skulle bruka tvång för att få en puss. Tex. när Saga tog Calle mellan benen så bönade han och bad på sina knän att dom skulle sluta och visste inte vad han skulle ta sig till. Det hade ju varit möjligt att bara gå emellan dem två, ge sig in i deras brottningsmatch och separera dem,och typ "sluta nu ni två!".
Förresten folk så kolla
debatt SVT dom debatterade Paradise Hotel. Gamla deltagare var med. Folk missar helt att folk kollar fan inte på Paradise för att se några hens dricka, supa och pöka. Man ser fan på PH för konflikterna och gruppdynamiken. En väldigt klok människa tog upp just detta faktumet. Han verkade intellektuell och smart. Sen fattar jag att PH deltagarna är fan bedrövliga förebilder. Jag tycker inte unga tonåringar ska kolla på PH om det är så att dom ser dem som förebilder.
Fattar inte folk att varje gång det är snurra flaskan, sex och superi så klippar dom ju fan bort det. Det finns ofta på tv3play.se men det är fan inte med i vanliga programmet.
Både Cimon och Tobias från förra säsongen, var fan kloka. Likaså Magdalena. Tycker dock dom fått tag på några av dom smartare personerna dock.
Framgick också att Tobias blev head huntad.
Magda sa hon skulle inte ligga med någon, men vad fan hon åkte ju ut direkt.
Fan inte klokt att den klokaste och smartaste debatten i Debatt är om PH med PH deltagare. Cimon och den intellektuella liberalen gav och tog. Likaså kvinnan från Mentor. Så självklart bröt dom när det inte var ensidigt och idiotiskt och gick vidare till disskutera något annat.