2014-09-26, 00:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Terrorist-Hubert
Men alltså, Evelina spelade ju ut Jasmine? Varför ställde hon sig inte med Smail för, så hade Jasmine kunnat ta Jocke?

Smail och Jasmine får väl inte stå med varann?

Smail har valt att ligga bra till med Ylva och Jasse. Därav vill han få ut Sirenen eftersom det är vad "gruppen" vill.
Citera
2014-09-26, 00:53
Medlem
Trailern till nästa vecka:

*Maffia vecka*
*Tjej som inte liknar någon av de tidigare tjejer, snurrar runt i en stol. Klädd som en 20-tals tjej. Ciggarrer ligger på bordet.*

Pandoras Ask:
*Smail har en Mafia-hatt på sig. *
*Saga: Jag känner mig så sjukt löjlig som nästan suttit och gråtit över dig öve ratt du varit borta. Calle: Okej.*
*Erik får ett brev.*
*Bartendern kommer in*

Parceremonin:
Programledaren: Kalle hur känns det för dig? *Kalle gråter och har en tjej till sin högra sida.*

Slutatser: Tjej med någon form utav maffia-makt kommer in. Hon väljer Smail vid sin sida. Själv tror jag Calle får stå kvar.Eftersom när någon blivit utskickad är det första som programledaren säger är: "Calle. Kom och ställ dig med mig." Här står han dock kvar och bölar bredvid en tjej.
Senast redigerad av yamabamaobama 2014-09-26 kl. 00:56.
Citera
2014-09-26, 03:36
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av simonvp
Saga verkar vara rätt ångerfull mot Kristian i uttalanden efter programmet, måste ju tyda på att hon sviker honom förr eller senare. Han verkar inte jätteglad mot henne också vad jag förstått det som, eller har jag missat något?

Att Saga i efterhand verkar ångerfull har nog bara att göra med att hon vill rädda sitt eget skinn litet. Hon verkar ha stora svårigheter att tolka andra personer och sätta sig in i deras perspektiv. Hon ser världen från sitt eget bara. Som den gången hon hade sex med asiaten, det räknades inte enligt henne eftersom han inte var med i spelet längre... säger väl allt om hur hon tänker? Det är min amatöranalys av de intryck Paradise Hotel gett mig av Saga Scott.
Citera
2014-09-26, 09:07
Medlem
NiggerNiggersons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Cykelforbud
Att Saga i efterhand verkar ångerfull har nog bara att göra med att hon vill rädda sitt eget skinn litet. Hon verkar ha stora svårigheter att tolka andra personer och sätta sig in i deras perspektiv. Hon ser världen från sitt eget bara. Som den gången hon hade sex med asiaten, det räknades inte enligt henne eftersom han inte var med i spelet längre... säger väl allt om hur hon tänker? Det är min amatöranalys av de intryck Paradise Hotel gett mig av Saga Scott.

Fullt logiskt. Chris var där endast typ en dag, så det räknas inte. Han kan ju inte klassas som en riktig deltagare och då gills det inte.
Det är ungefär samma sak som att gnida en kudde mot sitt underliv.
Citera
2014-09-26, 10:54
Medlem
Nohulos avatar
Någon som vet vad det är för grön vätska de dricker hela tiden?
Citera
2014-09-26, 11:13
Medlem
pozies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Nohulo
Någon som vet vad det är för grön vätska de dricker hela tiden?
http://se-pic1.ciao.com/se/4811952.jpg
Citera
2014-09-26, 15:28
Bannlyst
Kristian måste ju vara tidernas största toffel. Han borde verkligen vara synonymt med ordet toffel. Helvete vilken tragisk beta-kille. Han har inte fått mycket uppmärksamhet från tjejer kan jag lova er.
Citera
2014-09-26, 17:43
Medlem
kalibergotts avatar
http://www.tv3play.se/program/paradi...autostart=true

Är jocke mytoman? Titta igenom alla "Del 1 Jocke - Moppeolycka/bussolycka/pappa" samt den jag länkar.
Citera
2014-09-26, 18:30
Medlem
Aurlies avatar
Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Slutsatsen är fan att Jasse och Saga har helt rätt. Kristian gick än en gång över gränsen. Det är ju helt sjukt som han tigger pussar och så.

+1

Jag tycker Kristian har varit läskigt "på" sen dag ett när han lovade evig kärlek till Saga.
Citera
2014-09-26, 19:14
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Aurlie
+1

Jag tycker Kristian har varit läskigt "på" sen dag ett när han lovade evig kärlek till Saga.

Japp. Hans reaktion på ett nej är verkligen tvärtemot hur en normal människa skulle reagera. Samtidigt är han ju harmlös eftersom han är en super toffel. Det är ju knappast så att han skulle bruka tvång för att få en puss. Tex. när Saga tog Calle mellan benen så bönade han och bad på sina knän att dom skulle sluta och visste inte vad han skulle ta sig till. Det hade ju varit möjligt att bara gå emellan dem två, ge sig in i deras brottningsmatch och separera dem,och typ "sluta nu ni två!".

Förresten folk så kolla debatt SVT dom debatterade Paradise Hotel. Gamla deltagare var med. Folk missar helt att folk kollar fan inte på Paradise för att se några hens dricka, supa och pöka. Man ser fan på PH för konflikterna och gruppdynamiken. En väldigt klok människa tog upp just detta faktumet. Han verkade intellektuell och smart. Sen fattar jag att PH deltagarna är fan bedrövliga förebilder. Jag tycker inte unga tonåringar ska kolla på PH om det är så att dom ser dem som förebilder.

Fattar inte folk att varje gång det är snurra flaskan, sex och superi så klippar dom ju fan bort det. Det finns ofta på tv3play.se men det är fan inte med i vanliga programmet.

Både Cimon och Tobias från förra säsongen, var fan kloka. Likaså Magdalena. Tycker dock dom fått tag på några av dom smartare personerna dock.

Framgick också att Tobias blev head huntad.

Magda sa hon skulle inte ligga med någon, men vad fan hon åkte ju ut direkt.

Fan inte klokt att den klokaste och smartaste debatten i Debatt är om PH med PH deltagare. Cimon och den intellektuella liberalen gav och tog. Likaså kvinnan från Mentor. Så självklart bröt dom när det inte var ensidigt och idiotiskt och gick vidare till disskutera något annat.
Senast redigerad av yamabamaobama 2014-09-26 kl. 19:28.
Citera
2014-09-27, 00:19
Medlem
1. Kan vi komma överens om att Jasmines roll hette "Sirenen" och inte "Syrenen"?
2. Kan vi komma överens om att Jasmine faktiskt heter Jasmine på riktigt och inte "Sirenen"?
3. Vissa deltagare verkar tro att partners betyder just partners inom Paradise Hotels väggar och att de har rätt till sin partners kropp när fan de vill. Jocke hade liknande resonemang om rätten till Ylva som Kristian nu har om Saga.
4. Jag försvarar inte Saga.

Citat:
Ursprungligen postat av yamabamaobama
Japp. Hans reaktion på ett nej är verkligen tvärtemot hur en normal människa skulle reagera. Samtidigt är han ju harmlös eftersom han är en super toffel. Det är ju knappast så att han skulle bruka tvång för att få en puss. Tex. när Saga tog Calle mellan benen så bönade han och bad på sina knän att dom skulle sluta och visste inte vad han skulle ta sig till. Det hade ju varit möjligt att bara gå emellan dem två, ge sig in i deras brottningsmatch och separera dem,och typ "sluta nu ni två!".

Förresten folk så kolla debatt SVT dom debatterade Paradise Hotel. Gamla deltagare var med. Folk missar helt att folk kollar fan inte på Paradise för att se några hens dricka, supa och pöka. Man ser fan på PH för konflikterna och gruppdynamiken. En väldigt klok människa tog upp just detta faktumet. Han verkade intellektuell och smart. Sen fattar jag att PH deltagarna är fan bedrövliga förebilder. Jag tycker inte unga tonåringar ska kolla på PH om det är så att dom ser dem som förebilder.

Fattar inte folk att varje gång det är snurra flaskan, sex och superi så klippar dom ju fan bort det. Det finns ofta på tv3play.se men det är fan inte med i vanliga programmet.

Både Cimon och Tobias från förra säsongen, var fan kloka. Likaså Magdalena. Tycker dock dom fått tag på några av dom smartare personerna dock.

Framgick också att Tobias blev head huntad.

Magda sa hon skulle inte ligga med någon, men vad fan hon åkte ju ut direkt.

Fan inte klokt att den klokaste och smartaste debatten i Debatt är om PH med PH deltagare. Cimon och den intellektuella liberalen gav och tog. Likaså kvinnan från Mentor. Så självklart bröt dom när det inte var ensidigt och idiotiskt och gick vidare till disskutera något annat.

Du skriver knepigt.
Citera
2014-09-27, 01:27
Medlem
Cilangs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalibergott
http://www.tv3play.se/program/paradi...autostart=true

Är jocke mytoman? Titta igenom alla "Del 1 Jocke - Moppeolycka/bussolycka/pappa" samt den jag länkar.

Haha känns en aning kryddat, ja Lyssnarna ser måttligt intresserade ut också...
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in