Är de inte jämnt antal nu? Två har åkt ut, två har kommit in. Min gissning nu är att Jorge och Michelle (stavning?) får besluta om att ta tillbaka en av de utslagna. Skulle tro att de tar tillbaka Erik, trots att Jorge inte tjänar på det och sen är killarna en man mer i parceremonin.
Precis vad jag tänkte skriva men nu slipper jag ju det :P
Ylva är så jävla äcklig. Typisk mobbare nu när Jasmine har åkt ut så ger hon sig på Jocke istället. Hoppas hon åker ut med huvudet före...
Men en sak jag funderar på i Måndagens avsnitt så fick man se vad som skulle hända idag och då fick man se att Calle grinade över någonting men det hade dom klippt bort idag?
Nu har vi sett kristians desperata kåt-tafsande på saga. Ut med honom nu för fan så vi slipper fanskapet! Det räcker nu.
Jo, men å andra sidan så bjuder ju Saga till, men ändrar sig helt plötsligt - i slutet av programmet så såg det ju som han hade den inne så att säga, men helt plötsligt bryter hon. Henne jävla skitsnack om att man måste känna nån för att sexet ska bli bra hindrade inte henne från att släppa till för Chris direkt han kom in...
Hon håller ju på så här med Kristian för att han ska hålla henne kvar i tävlingen, och de har ju som sagt legat en gång. Saga har sån brist på logik att själmotsäger sig i var och varannan mening. Bara ta en sån grej som att hon i Pandoras påstod att det bara var och fråga henne om hur många hon legat med i programmet! Hon har ju ljugit om det när hon fått den direkta frågan om hon legat med Chris...
Hon kommer ju å ligga med Smail och Paow, nånting säger mig att hon kommer släppa till betydligt enklare där.
Säkerligen kommer nån puckad feminist skriva krönikor ang. Kristians "tjat"
Någon annan som upptäckte hur jävla upprörd Bajsankan blev när Erik var utslagen förresten? Hon höll ju på att gå i taket och ni kan ju gissa hur förbannad hon hade blivit på Jocke om han hade varit ledaren. Fast eftersom det var Jorge som hon gillar, så var det inga problem.
Ylva framstår som den där osäkra skitungen som hela livet tuttats i att hon varit mammas lilla prinsessa och att det inte finns något finare på denna jord.
Hon var sedan dag ett inställd på att hon är mer värd än andra då hon är det vackraste som finns. Ingen annan har något att säga till om.
Sen kom en dag då hennes mor födde ett till litet flickebarn. Detta gjorde att lilla söta Ylva fick mindre uppmärksamhet. Hon var nu tvungen att söka uppmärksamhet något som gjorde henne trött och bitter.
Saken blev inte bättre när hennes lillasyster växte upp och visade sig vara snyggare än hennes storasyster, Ylva.
Pojkarna vänder mer uppmärksamhet till hennes lillasyster vilket gjort att hon måste söka uppmärksamhet på annat sätt - genom att vara med i Paradise Hotel.
Vad fan gör Evelina där egentligen? Hon vill inte festa, tänker inte "slicka röv för att komma in i nåt gäng", hon tänker inte ligga i TV och hon vägrar ljuga för någon.
Varför ställde du upp i programmet överhuvudtaget???
Tänkte också att det blir något sådant eller att nästa vecka blir död/liv vecka och dom får återuppliva en person från det döda..
För att utveckla teorin:
Jag tror till och med att den av dem som inte sitter säkert i parceremonin får en immunitet. Alltså, säg att de beslutar om att ta tillbaka Erik, vilket känns rimligt. Då får Jorge en immunitet så blir deras beslut lättare att komma överens om. Finns inget direkt att förlora för någon av dem i det fallet.
Det hör till det ovanliga att ingen har immunitet eller står låst med sin partner, så det lär väl hända något sånt. Sen i en eventuell parceremoni är det Kristian som sitter i klistret och då menar jag verkligen på riktigt. Tidigare har han alltid haft säkra alternativ till partners och det har varit andra som stått på tur att åka ut. Nu tror jag faktiskt han ryker.
Ylva framstår som den där osäkra skitungen som hela livet tuttats i att hon varit mammas lilla prinsessa och att det inte finns något finare på denna jord.
Hon var sedan dag ett inställd på att hon är mer värd än andra då hon är det vackraste som finns. Ingen annan har något att säga till om.
Sen kom en dag då hennes mor födde ett till litet flickebarn. Detta gjorde att lilla söta Ylva fick mindre uppmärksamhet. Hon var nu tvungen att söka uppmärksamhet något som gjorde henne trött och bitter.
Saken blev inte bättre när hennes lillasyster växte upp och visade sig vara snyggare än hennes storasyster, Ylva.
Pojkarna vänder mer uppmärksamhet till hennes lillasyster vilket gjort att hon måste söka uppmärksamhet på annat sätt - genom att vara med i Paradise Hotel.
Är de inte jämnt antal nu? Två har åkt ut, två har kommit in. Min gissning nu är att Jorge och Michelle (stavning?) får besluta om att ta tillbaka en av de utslagna. Skulle tro att de tar tillbaka Erik, trots att Jorge inte tjänar på det och sen är killarna en man mer i parceremonin.
Hoppas verkligen inte Michelle får mer makt, hon har redan plockat ut en vettig tjej och har joinat Ylva o Bajsläppens gäng, Bajsläppen fick makten förra gången att plocka in nån som åkt, och tog då såklart tillbaks Eric - nu får det vara nog på fördelar till det gänget, de får röra om lite i grytan och köra ut både Ylva och läppen i samma avsnitt.
Intressant att Ylva vaknade upp med andra trosor än hon gick och la sig med, undrar om det inte hände en liten olycka under natten där chipsen och dippen inte bara sprutade ut ifrån käften.
Bajsankan och Bajsfågeln?
Senast redigerad av Evil Flamingo 2014-09-30 kl. 23:53.
Saga kommer säkert svika Kristian. En parceremoni där Erik kommit tillbaka och Jorge fått immunitet, tänkbart utfall:
Jorge ---> Bajsankan
Erik ---> Ylva
Calle ---> Michelle
Kristian ---> Saga
Jocke --> Evelina
Detta känns nästan helt givet. Samtliga ovan, förutom Jorge har inget alternativ. I prediktionen ovan återstår alltså Smail och var har han stört chans om Jorge har immunitet? Jo, hos Saga såklart och jag tvivlar inte på att hon kan hålla kvar Smail och kasta ut Kristian eftersom hon inte gillar Kristian och sen är Smail bra för hennes pakt.
Sen brister mitt exempel ovan på en sak dock. Smail och Jorge verkar ha allierat sig och skulle Jorge få någon makt är det kanske otänkbart att han går till Bajsankan, vilket försämrar Smails möjligheter avsevärt. Bajsankan är ju ändå Smails partner. Kan vara så att Jorge ställer sig hos Saga annars och på så vis kastar ut Kristian. Inte supertaktiskt, men det är ändå ett vettigt val. Ingen kommer ogilla dem för det, Saga blir nog till och med glad.
Jag skulle tro på alternativ 1 om Jorge blir låst med sin partner. Alternativ 2 om han får ett fritt val. Fast jag kan mycket väl spekulera för mycket, men känns osannolikt att något annat händer än att Erik får en biljett tillbaka. Notera att de inte visade något från parceremonin i preview'n till nästa avsnitt.
Flashback finansieras genom donationer från våra medlemmar och besökare. Det är med hjälp av dig vi kan fortsätta erbjuda en fri samhällsdebatt. Tack för ditt stöd!