2014-08-28, 05:04
Medlem
saprofyt.s avatar
Tycker det här känns som en blek kopia av förra säsongen. Sedan känns det inte ens värt att sitta och analysera olika taktiska drag, eftersom jag av erfarenhet vet att det ändå kommer massor med tvister som endast finns till för att ha kvar de deltagare produktionen vill ha kvar. De väljer vinnare, eller åtminstone finalparet.

Hon korta bruden med bland de värsta läpparna jag sett låter exakt som Paow.
Citera
2014-08-28, 05:52
Medlem
Ja, man fick ju en ny favorit efter kvällens avsnitt. Smail är den ende av killarna som verkar någorlunda skön. Att han valde bort Natalie var ju inte mer än rätt med tanke på hans eget bästa.
Citera
2014-08-28, 08:37
Bannlyst
Ylva är riktigt osmart asså.

Minns att hon innan första parceremonin snackade med typ alla killar, slutade väl med att hon hade 3 st hos sig, helt onödigt. Men ingen verkar ju speciellt smart där inne, vi får se.

Jag har inte sett några tendenser från produktionens sida att "spela spelet" skulle löna sig, Smail avslöjade sig för tidigt, tror jag.
Citera
2014-08-28, 09:09
Medlem
-SchmergliN-s avatar
Fan vad skön Smail är, hoppas han vinner. Alla andra beter sig så barnsligt.
Citera
2014-08-28, 09:11
Medlem
spyder123s avatar
Det där med att säga att folk där inne är smarta för att de "spelar taktiskt", är ungefär samma som att säga att min katt är överintelligent för att den jamar när den vill ha mat.

I alla fall, min analys:

Kristan och Ulrika är ett relativt stabilt par kortsiktigt, helt enkelt för att Kristian inte kan få någon annan, att Ulrika verkar ha svårt att bonda romantiskt med folk, samt att ingen av dem mest verkar vara där för att spela nåt spel. Om det kommer någon ny som ännu inte kommit in i gruppen, kan förmodligen båda byta rätt snabbt. Ulrika verkar vara dock vara mer benägen till det, eftersom Kristian verkar romantisera sin partner lite för mycket.

Erik och Jasmine är inte stabilt, Erik får mycket uppmärksamhet och tycker förmodligen inte Jasmine är snygg. Jasmine är på hal lina kortsiktigt.

Saga och Carl är stabilast just nu. Saga är dock mer hal än Carl.

Smail och Sirenen kommer förmodligen inte bli mer än vänner, men det är troligt att de bildar en vänskapspakt för att Smail inte ska komma ut som falsk och hålla på att switcha hela tiden, vilket skapar en misstro hos de andra. Smail vill visa ett intryck av stabilitet. Smail kommer dock ta bort Sirenen innan hon gör det själv, eftersom Sirenen förmodligen kommer känna sig ha en skult mot Smail. Om hon stabbar Smail i ryggen ligger hon sämre till bland de andra än om Smail hade gjort det.

Ylva och Kian är stabila kortsiktigt, men att Ylva vill "playa the game" gör att hon kommer byta mycket bara för sakens skull. Kian är mindre benägen till det, men har potential till att byta ändå bara för att tilltron till Ylva förmodligen är låg. Långsiktigt tror jag Kian håller sig kvar längre än Ylva p.g.a. hennes dåliga spel vilket har skapat en låg tilltro. Kortsiktigt är det inte osannolikt att Ylva halkar bort Kian som ett offer för hennes i övrigt usla spel.

Om Joakim kommer in så kommer han kanske dra till Ylva igen. Det hade dock varit riktigt dumt, då han hade hamnat i samma fälla igen. Om han inte är en idiot så kommer han förmodligen gå till antingen Ulrika eller Sirenen. Om han inte charmar någon av dessa så kommer förmodligen ingen av de byta om det är på bekostnad av dess partner, möjligtvis Ulrika bara "for the fun of it". Joakim kommer dock förmodligen få ett överläge av produktionen, och kan då hamna vart som helst i en relation som inte är så stabil. Det är sannolikt att Joakim hamnar i samma fälla som Kristian, dvs i en vänskapsrelation som kan bytas ut när som helst.
Senast redigerad av spyder123 2014-08-28 kl. 09:14.
Citera
2014-08-28, 09:58
Medlem
michieffs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sinomi
Jag tänkte mer i framtiden. Hon kommer aldrig bli tagen seriöst.

Äh hon är bara 18 år. Förhoppningsvis kommer även hon växa upp och skaffa sig ett jobb
Citera
2014-08-28, 10:25
Medlem
Granit84s avatar
Har tittat på diverse "gruppbilder" på tjejerna på tv3 osv.

Någon mer som lagt märke till att Bajsankan ser ut som ett barn i jämförelse med andra tjejerna?
Kortare och extremt smala ben. Tycker inte hon är snygg alls, usch
Citera
2014-08-28, 10:55
Medlem
Vilka är det som legat med varandra hittills? Ylva och...?
Saga och fotbollsmuppen?
Citera
2014-08-28, 11:03
Medlem
Aurlies avatar
Jag förstår verkligen inte vad Kristian gör där inne. Först var han helt besatt av Saga, nu har han släppt henne men hamnat i friendzone av alla tjejer. Men det fattar han inte själv utan klänger på brudarna. Han har inte ens tagit sig in bland killarna. Han förstår ju inte ens om man så säger något till honom utan skojar bort det. Jag sitter med skämskudden redo så fort han är i rutan

Och Ylva:
"Ajv gått hem rapped arraund maj fingööööööör".
Nä.
Citera
2014-08-28, 11:06
Medlem
kanelipullas avatar
Nu har jag kommit fram till vem min favorit är i år.. det är Smail Alihodzic
Citera
2014-08-28, 11:15
Medlem
Ingen av brudarna har botox. De har fyllt läpparna med något. I synnerhet bajsankan. Botox är något äldre människor injicerar mot rynkor.
Citera
2014-08-28, 11:55
Medlem
Bert-Ljungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kanelipulla
Nu har jag kommit fram till vem min favorit är i år.. det är Smail Alihodzic
Du är inte ensam om att ha Smail som favorit kan jag meddela! kul att han vågar ''spela spelet''
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in