Orrholmen är inget ghetto! Det är en av karlstads trevligare områden, enligt mig iaf. Mycket vatten och pensionärer med små hundar. Dessutom så har Orrholmen stans bästa pizza!
Områden jag själv inte skulle flytta till är Kronoparken, Våxnäs, Gruvlyckan och Rud.
Annars är Karlstad underbart! Lagom stort, trevliga människor och nära till vatten och natur!