Citat:
Ursprungligen postat av
Barbieblond2000
Jag har spenderat en hel del tid i Karlstad och det är en mysig stad! Utelivet skulle väl kunna vara bättre, alla två (tre, fyra kanske) krogar ligger på samma ställe med en korvkiosk i närheten!
Nog för att det behövs mer variation på uteställena men du måtte skoja angående 2-3-4 krogar? Bara på stråket vid Glada ankan så har du, Jauguar, Temple, Harrys, Cazanova, Pitchers mm.
Sen så finns det ju studenthak på kronoparken.