Ser inte bättre ut än att jag funderar på att plugga några år i Karlstad efter att jag är klar med gymnasiet i sommar. Har suttit och kollat runt litegrann på Karlstads kommuns hemsida om hur det verkar va att bo där, men hittar inte riktigt något som hjälper mig.
Finns det över huvud taget något att göra där uppe i Värmland? Visst det är en relativt stor stad men det känns som att många stora städer inte har särskilt mycket att erbjuda mer än ett 9-5 liv. Finns det något natt- och kulturliv över huvud taget, och hur är det att bo som student där? Är det på campusområdet eller i stan som allt händer?