2014-09-24, 10:44
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Ska vi tolka det som du vill bara tramsa runt och säga att vi som inte ser något fel med den officiella förklaringen har fel enligt dig men du vill inte förkalra vad som är fel, det är ju inte en diskussion liknar mer ett bloggande!

Med religionsfrihet, får du tro vad du vill, men jag är ärligt talat helt ointresserad av vad du har att säga. De som inte kan tänka kritiskt bidrar inte till topic IMO.
Du får anse samma om mig i fall du vill det. Bara efter CNN började visa fejkad krigspropagande var det uppenbart att 911 var ren BS. Vi snackar om några timmar. Som jag ser det befinner du dig mer än tio år efter mig i tankeverksamheten.
Citera
2014-09-24, 11:03
Medlem
KimNeilJungs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ManManne
Slå upp "det fixerade ljuset" i bibeln, dvs den heliga skriften till officiella versionen. För de bokstavstroende finns det inte ens stavfel i den.
Kan du länka till den här officiella versionen och på vilken sida vi hittar förklaringen till det fixerade ljuset. Min googlefu är svag för tillfället.
Citera
2014-09-24, 11:10
Bannlyst
Citat:
Slå upp "det fixerade ljuset" i bibeln, dvs den heliga skriften till officiella versionen. För de bokstavstroende finns det inte ens stavfel i den.

Kan inte. Mitt lilla huvud klarar inte den extremt grova migrän som allt trams med den officiella konspirations-teorin skapar när den läses, total desinformation har den effekten på mig.
Hoppas den där tenor302 kommer tillbaka istället och talar ur skägget. Där med med "smälta vingar" lämnade mig inte direkt mindre skeptisk till allt.
Citera
2014-09-24, 18:09
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Med religionsfrihet, får du tro vad du vill, men jag är ärligt talat helt ointresserad av vad du har att säga. De som inte kan tänka kritiskt bidrar inte till topic IMO.
Du får anse samma om mig i fall du vill det. Bara efter CNN började visa fejkad krigspropagande var det uppenbart att 911 var ren BS. Vi snackar om några timmar. Som jag ser det befinner du dig mer än tio år efter mig i tankeverksamheten.

Eh jaha visste inte att det var pissing contest vem som tänkt längst.

Att mena att den som inte enligt dig kan tänka kritisk inte bidrar till topic tyder på din egna brist av argumentation, för vi har inte sett någon argumentation från dig vad som är fel. Bara att du anser att den officiella förklaringen fel!
Citera
2014-09-24, 20:14
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Rosrub
Det intressanta är ju det fixerade ljuset som syns på Twin Towers långt innan planet. Menmen varför jag ens snackar med dig som tror att vingar "smälter in i stål" kan man ju undra. Du är ju uppenbarligen sinnesslö.

Men snälla, tror du på fullaste allvar att jag pratar "smälta in i" som att i bokstavligt talat smälta? Jag pratar såklart om att smälta in i bakgrunden. Och du pratar om sinnesslöhet....OMFG.
Citera
2014-09-25, 15:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KimNeilJung
Kan du länka till den här officiella versionen och på vilken sida vi hittar förklaringen till det fixerade ljuset. Min googlefu är svag för tillfället.

Det är inte jag som hävdar att 911 är förklarat. Bevisbördan ligger på den som startar krig. Enligt vissa har de klarat uppgiften.

Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Att "inte köpa" en rigorös evidensbaserad utredning implicerar en bevisbörda, vad du än tycker om saken.
Citera
2014-09-25, 16:21
Medlem
Fiffiniffis avatar
Citat:
Det är inte jag som hävdar att 911 är förklarat.

Men du anser det förklarat att flygplanen inte var flygplan? Hur gick det till?

Citat:
Bevisbördan ligger på den som startar krig.

Hur blev startandet av krig kriteriet som avgör bevisbördan????

Citat:
Enligt vissa har de klarat uppgiften.

Vilken del har de misslyckats med, menar du?
Citera
2014-09-25, 17:01
Medlem
Citat:
Men du anser det förklarat att flygplanen inte var flygplan? Hur gick det till?

Samma halmdocka igen. Tröttsamt ...
Citat:
Hur blev startandet av krig kriteriet som avgör bevisbördan????

Allt annat innebär att krig mot valfritt land vid valfri tid skulle vara accepterat.

Citat:
Vilken del har de misslyckats med, menar du?

Att bevisa vilka som är skyldiga till 911. Det innebär ett komplicerat paket som inte får slarvas med. En del är vad som orsakade de kontrollerade rivningarna.

(Tycker fortfarande att elemäntär ABC i logik inte borde vara topic. Inte i andra tråden, inlägg 25279 i alla fall...)
Citera
2014-09-25, 17:49
Medlem
kjellkritisks avatar
Citat:
Samma halmdocka igen. Tröttsamt ...

Allt annat innebär att krig mot valfritt land vid valfri tid skulle vara accepterat.

Att bevisa vilka som är skyldiga till 911. Det innebär ett komplicerat paket som inte får slarvas med. En del är vad som orsakade de kontrollerade rivningarna.

(Tycker fortfarande att elemäntär ABC i logik inte borde vara topic. Inte i andra tråden, inlägg 25279 i alla fall...)

Fortfarande ser vi bara massa tramsande och ingen substans, spotta ur dig vad som är fel i den pfficiella versionen, upplys oss!
Citera
2014-09-25, 18:23
Medlem
Intressant video tagen från en helikopter under hela förloppet. I slutet ser man hur fruktansvärt mycket damm/rök det är där och det som är märkligast av allt är att denna rök stiger upp i himmelen
https://www.youtube.com/watch?v=IjtLTkIZTnc
Citera
2014-09-25, 19:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Intressant video tagen från en helikopter under hela förloppet. I slutet ser man hur fruktansvärt mycket damm/rök det är där och det som är märkligast av allt är att denna rök stiger upp i himmelen
Åt vilket håll borde röken ha gått, enligt dig?
Citera
2014-09-25, 19:23
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg

Jösses vilken underbar debunking av de flesta argument du själv någonsin kommit upp med

19:49 in i filmen - "There's also an awful lot of debris falling off of this building"
20.03 in i filmen - "You can see the heat and the intensity of the flames in there! This is gonna be a very difficult fire...
20.49 in i filmen - "There is a lot of other fuel, if a plane hit's a building like this there's a lot of fuel... there's a lot to 'eat up'.."
1.24.30 in i filmen - ser man hur andra tornet rasar och hur mycket rasmassor som faktiskt flyger runt och även träffar andra byggnader.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in