2014-05-31, 11:29
Avstängd
makduis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Illuzionz
Tror faktiskt att det är lugnt att spy efter så pass lång tid. Av vad jag har förstått så är det vanligt att man spyr när trippen sätter igång och det är ju efter ca den tiden det börjar hända grejer på riktigt och det är i början som man mår som mest illa av en tripp, inklusive svamp och annat roligt.

Låter som att det kan vara en bra ide att blanda meskalin med äppelmos, ingefära eller whatever på tom mage och en luta sig tillbaks. vissa reagerar nog på att mängdfen är så jäffla stor?
Citera
2014-07-25, 12:52
Medlem
Truffs avatar
Vad är bästa sättet att inta San Pedro kaktus på ?
Tar gärna emot all tips & råd ni kan komma med
Citera
2014-09-09, 20:24
Medlem
Clement-Attlees avatar
Jag har ett par frågor:
Är det lätt att snea på Meskalin om vi gämför med de klasiska LSD och Psilocybin?
Är det mycket "mindfuck" som i LSD eller är det mer färger och mönster?
Är det vanligt med HPPD för de som bara brukat Meskalin?
Citera
2014-09-23, 22:55
Medlem
Clement-Attlees avatar
Mår man illa på Meskalin?
Citera
2014-11-08, 18:24
Medlem
SeMeNoMores avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Clement-Attlee
Jag har ett par frågor:
Är det lätt att snea på Meskalin om vi gämför med de klasiska LSD och Psilocybin?
Är det mycket "mindfuck" som i LSD eller är det mer färger och mönster?
Är det vanligt med HPPD för de som bara brukat Meskalin?

Citat:
Ursprungligen postat av Clement-Attlee
Mår man illa på Meskalin?

Skulle säga att det är by far minst risk att snea på meskalin.
Mer färger och mönster men också ett gäng "mindfucks".
HPPD är en risk för alla som brukat hallucinogener. Jag rekommenderar att avstå helt om man är rädd för det. Jag har upplevt detta och slutat, nu hoppas jag bara att det kommer lindras eller försvinna.

Man brukar må illa på meskalin, ja.
Citera
2015-01-02, 16:43
Medlem
Hur är meskalin jämfört med syra och svamp? Det liknar mer syra antar jag? Har det mer mönster och färger som syra, eller mer "visioner" och ljudhallucinationer som man får av svampen?
Senast redigerad av d1ana 2015-01-02 kl. 16:55.
Citera
2015-01-02, 22:43
Medlem
Sahastraras avatar
Citat:
Ursprungligen postat av d1ana
Hur är meskalin jämfört med syra och svamp? Det liknar mer syra antar jag? Har det mer mönster och färger som syra, eller mer "visioner" och ljudhallucinationer som man får av svampen?

Min ytterst subjektiva åsikt efter en syratripp, en meskalintripp och sex svamptrippar är att meskalin helt klart har sin egna stil. Men för att jämföra så tycker jag att meskalin påminner mer om svamp vad beträffar OEVs och bodyload, men påminner mer om syra vad gäller rustid och headspace. Ljudhallucinationer har jag fått mest på syra, och det var det inte så mycket av på meskalin. CEVs var för mig på meskalin mest massa färger i kalejdoskop-mönster som strömmade mot mig.
Citera
2015-01-02, 23:03
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Sahastrara
Min ytterst subjektiva åsikt efter en syratripp, en meskalintripp och sex svamptrippar är att meskalin helt klart har sin egna stil. Men för att jämföra så tycker jag att meskalin påminner mer om svamp vad beträffar OEVs och bodyload, men påminner mer om syra vad gäller rustid och headspace. Ljudhallucinationer har jag fått mest på syra, och det var det inte så mycket av på meskalin. CEVs var för mig på meskalin mest massa färger i kalejdoskop-mönster som strömmade mot mig.
De CEV som man får av svamp är ju stora landskap, aliens osv . Så du bekräftar alltså att meskalin mer liknar syra med CEV med mönster och färger. Men meskalin är säkert är en klass för sig. Intressant.
Senast redigerad av d1ana 2015-01-02 kl. 23:14.
Citera
2015-01-02, 23:14
Medlem
46532s avatar
Citat:
De CEV som man får av svamp är ju stora landskap, aliens osv . Så du bekräftar alltså att meskalin mer liknar syra med CEV med mönster och färger. Men är säker på att det säkert är en klass för sig.

Vilka aliens va snackar du om?
Citera
2015-01-02, 23:17
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av 46532
Vilka aliens va snackar du om?
Det är inte ovanligt att man upplever att man möter aliens på stora doser cubensis. Snackar minst 5 gram torkade. Stora doser svamp liknar DMT, man ser visioner bakom ögonen. Har inte upplevt att LSD fungerar så. LSD har varit mer mönster, färger, förvrängda föremål och riktig mindfuck men inga "visioner" om du förstår vad jag menar.
Citera
2015-01-02, 23:52
Medlem
46532s avatar
Citat:
Det är inte ovanligt att man upplever att man möter aliens på stora doser cubensis. Snackar minst 5 gram torkade. Stora doser svamp liknar DMT, man ser visioner bakom ögonen. Har inte upplevt att LSD fungerar så. LSD har varit mer mönster, färger, förvrängda föremål och riktig mindfuck men inga "visioner" om du förstår vad jag menar.

Lugnt nu! " you see nothinghhlihtigt&
Citera
2015-01-02, 23:53
Medlem
46532s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 46532
Lugnt nu! " you see nothinghhlihtigt&

ää de kommerr linga aillnss förreenst de verkligen bkvläder dom srora vattnen
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera