Citat:
Ursprungligen postat av
Illuzionz
Peyote är starkaste kaktusen. Hur intog du det? Ja det är annorlunda, men alla psykedelier har olika "design" på trippen. Dock är ju grejen med dem typ samma, speciellt de naturliga preparaten.
Ok isåfall var det peruvian torch vilket jag först frös in och råkade frysa för länge vilket gjorde att det blev peruvian torch isglass av det hela.. SKITÄCKLIGT!
Gjorde sen te utav det vilket smakade ännu mer skit.. läste att nån kille skrev att det smakade som djävulens kalsonger och jag kan bara hålla med.. var tvungen att blanda i en viss mängd socker för detta var fan värre än att äta hbw frön.. värre än ayahuasca.. det var värst!
Och sen intog jag det genom att bara hacka ner de torkade bitarna i äppelmos och det smakade bra och blev jättebra

Alla 3 gångerna var stor dos.. mådde aldrig illa utan när det förtärdes i magen och även därefter så hade jag en viss helande känsla i magen hmm..
Typ samma? Nej jag skulle inte vilja säga att dmt är vore typ samma som svamp.. svamp är dock väldigt likt meskalin fast jag får en väldigt mycket bättre, trevligare tripp på meskalin då jag är vid peak d.v.s.. tills jag når peaken så är det så jäffla skummt.. blir så jävla trött av det också.. upplever nästan den här robotaktiga känslan som när jag intog rc:n 4-ho-met.. man kan väl säga att det är olika för alla.. men för mig har det varit samma grejer som hänt vid olika set n setting på samma substans vid olika tillfällen...