2014-09-23, 14:28
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Men använd dig av internet då? Kan ju inte vara så svårt att hitta sidor som säljer sub om du tar dig lite tid och söker i drogshopparnas avdelning och lär dig om bitcoins och enkel pgp kryptering. Då slipper du fiska i ur och skur och kan istället vänta på att fisken serveras på matbordet.

kalleochchokladfabriken:

Men vad äter du för slags benso då? Och är ikto den bästa boosten för sub eller är något annat att rekommendera? Vilken benso ger sub skönast skjuts och vilken är den säkraste att blanda med?

Ikto är schysst ihop med sub annars gabapentin/pregabalin som boostar ordentligt.
Citera
2014-09-23, 15:44
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Ikto är schysst ihop med sub annars gabapentin/pregabalin som boostar ordentligt.
Får tacka för svaret! Blir att prova att boosta med tram istället. Även om det är en opioid har den ju inte samma uppbyggnad så blir intressant att se hur de kommer kännas tillsammans.
Citera
2014-09-23, 16:17
Medlem
Metacognition.s avatar
Är det någon som känner till biotillgängligheten rektalt för buprenorfin?
Citera
2014-09-23, 17:16
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Metacognition.
Är det någon som känner till biotillgängligheten rektalt för buprenorfin?

Buprenorphine bioavailabilities:

Citera
2014-09-23, 18:43
Medlem
Ännu en gång efter ett mindre uppehåll så har jag köpt subb igen. Omärkta vita, köpt de tidigare i somras, även av en polare så inget scam.
Kan det vara subuxone istället för subb? Visst, samma verksamma ämne men lite andra bindemedel o sånt?
Hittar inte på fass, om någon annan vänlig själ kan hitta, så vore jag tacksam.
Är skillnaden mellan subuxonen och subben att det bla är naloxon och andra bindemedel osv,så att subuxonen inte går att skjuta?
Citera
2014-09-23, 20:33
Medlem
masterior26s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Ännu en gång efter ett mindre uppehåll så har jag köpt subb igen. Omärkta vita, köpt de tidigare i somras, även av en polare så inget scam.
Kan det vara subuxone istället för subb? Visst, samma verksamma ämne men lite andra bindemedel o sånt?
Hittar inte på fass, om någon annan vänlig själ kan hitta, så vore jag tacksam.
Är skillnaden mellan subuxonen och subben att det bla är naloxon och andra bindemedel osv,så att subuxonen inte går att skjuta?

Är dom ovala som vanliga sub så är det inte subuxone det är antagligen orifarm eller sandoz om den har en brytskåra.
Citera
2014-09-23, 20:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av masterior26
Är dom ovala som vanliga sub så är det inte subuxone det är antagligen orifarm eller sandoz om den har en brytskåra.

Ovala är dem precis som de franska, men ingen brytskåra..

Edit; letat vidare och kommit fram till att det måste vara orifarm, då de varken har brytskåra eller märkning.
Senast redigerad av kalleochchokladfabriken 2014-09-23 kl. 21:33.
Citera
2014-09-23, 23:52
Medlem
Lischos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kalleochchokladfabriken
Ovala är dem precis som de franska, men ingen brytskåra..

Edit; letat vidare och kommit fram till att det måste vara orifarm, då de varken har brytskåra eller märkning.

Dom tycker jag är dom bästa, vet någon vart man kan finna dessa dom stenhårda med lite gult i sig?
Har klivit av "Hill-billy-heroinet" drogen som AB skriver om idag.
Senast redigerad av Lischo 2014-09-24 kl. 00:03.
Citera
2014-09-23, 23:57
Awaiting Email Confirmation
Etizopapayas avatar
Om en ska bryta en förlängd festhelg med för mycket oxy och landa på sub. Hur många timmar bör det gå mellan sista oxy och första sub?
Vi säger att det är 4-5 dagar man använt oxy eller motsvarande opioid.
Räcker 18 timmar? risk för akut at? Läser att allt från 6-12h efter senaste dos så kan man ta sub. Så 18h borde vara riskfritt mer eller mindre?

3-4 intag sub på två dagar sen inte ta något mer.
Citera
2014-09-24, 13:39
Medlem
Slingshots avatar
Citat:
Ursprungligen postat av elmerengue
Får tacka för svaret! Blir att prova att boosta med tram istället. Även om det är en opioid har den ju inte samma uppbyggnad så blir intressant att se hur de kommer kännas tillsammans.

Det är schysst kombo men ta det lugnt.
Citera
2014-09-24, 14:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Lischo
Dom tycker jag är dom bästa, vet någon vart man kan finna dessa dom stenhårda med lite gult i sig?
Har klivit av "Hill-billy-heroinet" drogen som AB skriver om idag.

Haha, log när jag såg på löpet att det stod "hill-billy-heroin", väldigt kreativ redaktör elr journalist på metro som satte den rubriken.
Nu när jag har sån tolerans på subb så e det svårt att jämföra, men håller med dig, de känns aningen bättre än tex de franska. Säkert mycket inbillning, eller så kan det väll vara olika bindemedel elr liknande som påverkar ruset...
Citera
2014-09-24, 14:36
Medlem
elmerengues avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Slingshot
Det är schysst kombo men ta det lugnt.
Ska absolut ta det försiktigt, brukar vara noga med dosering när det kommer till andra droger än cannabis. Btw så körde jag enbart tram igår. Långt ifrån den euforiska energikicken det gav mig på tiden då jag var naiv. Istället blev jag helt zombiefierad i fåtöljen med bra nodd förvisso, men också ett illamående och en lätt frossa som gjorde att jag fick linda in mig i två filtar. Ingen opiatvärme eller energikick med andra ord... Nu håller jag nog mig till bupets värme och stabila rus. Undrar hur ruset kunde bli så. Men har 44st 50s kapslar kvar och vet inte om jag skulle kunna kasta dem. Blandat med sub som ger värme och en postafen mot illamåendet så kanske de kommer till användning ändå? Kanske droppa två st till en tvåa sub eller liknande..

Nån annan som också upplever denna väsentliga försämring av tramadol sen ni kört riktiga, värmande opioider eller opiater? Tyckte inte ruset var klent men fler bieffekter uppenbarade sig och den vanliga energikicken fanns inte där.. Tog 400mg och då var jag uppe på 4-5mg sub så sent som i söndags.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in