Citat:
Ursprungligen postat av
elmerengue
Har alltid puffat tidigare som kombo till sub men har ett längre uppehåll på det just nu. Av sub blir jag mest nöjd och avslappnad när jag kör det ensamt. Så vill ha något som boostar det på kvällen så jag uppnår lite mer nodd och eufori igen.
Har kört lyrica förut, dock inte som kombo, är det något eller är benso att föredra? Vad jag hört verkar ikto vara något? Aldrig rört benso förut. Vill inte bli en benzombie utan bara boosta subutexen lite grann på kvällen bortom de stora riskerna för andningsdepp.
Men man kanske blir lika trög i skallen av benso som med blaze? Det är nämligen anledningen till mitt uppehåll på det. Sub gör mig inte alls trög utan snarare driftig. Om jag blir överdrivet slö av benson så är väl det lika bra att hålla sig till rökat om jag nu ska boosta.
Kanske något enstaka järn funkar bra eller är risken för andningsdepp skyhög på alkohol? Är ju svårt att hålla en jämn linje på det i några timmar då halveringstiden är så kort och påfyllningsbegäret rätt så kraftigt.
Blev en jävla bok men fyll gärna i med era erfarenheter!
Har ätit benso i mer än två år, de senaste åtta månaderna i höga doser. Ofta med opiater, dock sänker jag dosen på benso under opiat påverkan.. Underjuli och august har jag varit ren 3 v utav 8, max, på subben.Rökt cb dagligen nu i säkert 4 år.
Så ja, du kan tom blanda alla dessa preparat tsm, mem var försiktig! Det är en himmelsk känsla, men nog har man haft tur och så med tanke på 2 od typ.