2023-07-27, 06:21
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ImovaneKungen
Ja men det är väll ovärt att korta ner ett rus, visst om det blir lite intesivare..men mkt kortare. Det är bara värt o snorta om det är rena bup tabletter och man har låg tolerans alltså använder bup svart. När man som vi är med i LARO gör det nästan ingenting eftersom man haft hög nivå så länge..man måste nästan trappa ur för o känna av det...och det har inte jag gjort en i närheten nån gång.
Jag kan känna av om jag snortar 4 mg. Gärna så långt efter att jag tog mina 16 mg Suboxone. Jag blir absolut inte hög men en aningen trött och mer tillfreds
Citera
2023-07-29, 21:56
Medlem
KringExs avatar
En del säger att dom känner sig mycket mer stabil på Buvidal än på tabletter. Så är det säkert, men då går dom ju miste om den sköna känslan man får av Buprenorfin om man inte har tagit det på 2-3 dagar🥴
Citera
2023-08-03, 02:54
Medlem
Noobfråga - om jag tar 80mg oxy oralt för att få ett hyfsat rus hur mycket sub lär jag behöva snorta för att komma upp i ungefär samma effekt?
Citera
2023-08-06, 19:22
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av KringEx
En del säger att dom känner sig mycket mer stabil på Buvidal än på tabletter. Så är det säkert, men då går dom ju miste om den sköna känslan man får av Buprenorfin om man inte har tagit det på 2-3 dagar🥴

Haha men är du med i programmet så är inte 2-3 dagar utan ett alternativ. Man tar sin medicin för att bli frisk och normal. Inte för att bli bäng. Vill man få ett rus är Laro helt fel väg att gå.
Citera
2023-08-06, 20:10
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HkPfooly
Haha men är du med i programmet så är inte 2-3 dagar utan ett alternativ. Man tar sin medicin för att bli frisk och normal. Inte för att bli bäng. Vill man få ett rus är Laro helt fel väg att gå.

I know men alla dagar orkar man fan inte gå dit, av olika orsaker. Jag har inte varit dit på hela helgen för har mått skit men ska dit imorgon och då får man väl må bra en stund
Citera
2023-08-06, 20:25
Avslutad
Citat:
I know men alla dagar orkar man fan inte gå dit, av olika orsaker. Jag har inte varit dit på hela helgen för har mått skit men ska dit imorgon och då får man väl må bra en stund

Allright. Jag får med hem för en vecka så jag slipper det problemet 😃
Citera
2023-08-06, 20:42
Medlem
KringExs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HkPfooly
Allright. Jag får med hem för en vecka så jag slipper det problemet 😃

Fan vad skönt! Struntar du inte att ta i några dagar för att sedan få ett lite litet rus?😂
Citera
2023-08-06, 20:46
Avslutad
Citat:
Fan vad skönt! Struntar du inte att ta i några dagar för att sedan få ett lite litet rus?😂

Nope, känns som jag skulle behöva hålla uppe i minst en vecka för att kunna få nått som skulle kunna likna ett rus 😂
Citera
2023-08-12, 05:58
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av majvor1
Hur stora doser kratom tar du? Vilken typ av känningar får du av att kliva av? Har du provat att trappa ner?

Tror chansen att du skulle komma in på LARO programmet med bara ett kratommissbruk är nära noll.

Använder själv Kratom nästan dagligen, och kan säga att Subutex är otroligt mycket starkare. Att byta ut ditt kratom mot sub du köper på gatan lär antagligen sluta i ett betydligt värre beroende än det du försökte bli av med. Be safe.

PS. Jag betalar mellan 200-300:- för 8mg Svenska sub. En sub klarar jag mig på i några dagar, snortar så jag får i mig mellan 0.5-1mg per lina, och detta håller mig skön i ett bra tag. Vill jag bli ännu lite mer skön så slänger jag i mig lite lyrica i mixen.

Tar typ asmycket, har inte vägt upp det på säkert 5 år eller något sånt. Ett halvt berg på en stor matsked tar jag varje 6 timmar. Känner folk som är beroad av sub och nej jag tar nog hellre en kratomavtändning än en subavtändning.

Jag kan inte ligga still när jag är AT'ad. Muskelfästen och leder är bortdomnade och all kroppskontakt känns irriterande som fan. Kan inte reglera värme så ligger och praktiskt taget snurrar runt i sängen.

Vill hoppa av det till vilket pris som helst och tar alla tips på vad man kan pilla i sig så det "fasar ut" istället för CT.
Citera
2023-08-12, 18:37
Medlem
Fysisk abstinens subutex nybörjare

Kan jag utveckla någon form av fysisk abstinens till subutex om jag tar snortar 4mg varje dag i åtta dagar?
Citera
2023-08-12, 18:53
Avslutad
Skulle räkna med rännskita i några dagar och ev lite oro i kroppen. Poppa någon blå om du har tillgång till det så ska det vara lugnt utöver rännskitan.
Citera
2023-08-12, 18:56
Medlem
link71s avatar
Ja det kan du , tränar man mår man lite bättre har jag märkt , inte lika mycket ångest, köp kratom när du kliver av opiater slipper du må så dåligt.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in