Citat:
Ursprungligen postat av
majvor1
Hur stora doser kratom tar du? Vilken typ av känningar får du av att kliva av? Har du provat att trappa ner?
Tror chansen att du skulle komma in på LARO programmet med bara ett kratommissbruk är nära noll.
Använder själv Kratom nästan dagligen, och kan säga att Subutex är otroligt mycket starkare. Att byta ut ditt kratom mot sub du köper på gatan lär antagligen sluta i ett betydligt värre beroende än det du försökte bli av med. Be safe.
PS. Jag betalar mellan 200-300:- för 8mg Svenska sub. En sub klarar jag mig på i några dagar, snortar så jag får i mig mellan 0.5-1mg per lina, och detta håller mig skön i ett bra tag. Vill jag bli ännu lite mer skön så slänger jag i mig lite lyrica i mixen.
Tar typ asmycket, har inte vägt upp det på säkert 5 år eller något sånt. Ett halvt berg på en stor matsked tar jag varje 6 timmar. Känner folk som är beroad av sub och nej jag tar nog hellre en kratomavtändning än en subavtändning.
Jag kan inte ligga still när jag är AT'ad. Muskelfästen och leder är bortdomnade och all kroppskontakt känns irriterande som fan. Kan inte reglera värme så ligger och praktiskt taget snurrar runt i sängen.
Vill hoppa av det till vilket pris som helst och tar alla tips på vad man kan pilla i sig så det "fasar ut" istället för CT.