Citat:
Ursprungligen postat av
Slingshot
Det är schysst kombo men ta det lugnt.
Ska absolut ta det försiktigt, brukar vara noga med dosering när det kommer till andra droger än cannabis. Btw så körde jag enbart tram igår. Långt ifrån den euforiska energikicken det gav mig på tiden då jag var naiv. Istället blev jag helt zombiefierad i fåtöljen med bra nodd förvisso, men också ett illamående och en lätt frossa som gjorde att jag fick linda in mig i två filtar. Ingen opiatvärme eller energikick med andra ord... Nu håller jag nog mig till bupets värme och stabila rus. Undrar hur ruset kunde bli så. Men har 44st 50s kapslar kvar och vet inte om jag skulle kunna kasta dem. Blandat med sub som ger värme och en postafen mot illamåendet så kanske de kommer till användning ändå? Kanske droppa två st till en tvåa sub eller liknande..
Nån annan som också upplever denna väsentliga försämring av tramadol sen ni kört riktiga, värmande opioider eller opiater? Tyckte inte ruset var klent men fler bieffekter uppenbarade sig och den vanliga energikicken fanns inte där.. Tog 400mg och då var jag uppe på 4-5mg sub så sent som i söndags.