Flashback bygger pepparkakshus!
2014-09-20, 15:13
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av soolan
sitter själv med 70-80% just nu. men 96,7% eller 97,6% är väl max renhet man kan komma upp till eller är jag helt ute och cyklar?
vet iaf de var någonsiffra däromkring.

Du är ute och cyklar ja... Maximala renhet som går att uppnå när det gäller Amfetamin Sulfat är ca 72%. Resten är biprodukter från syntesen och sulfat processen.
Så några 70% har du inte, förmodligen inte över 50% heller...
Citera
2014-09-20, 22:23
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av boonting
Rök på och slappna av framför teven eller datorn i sängen beroende på hur du föredrar att titta på media. DU har inte sovit sen igår på morgonen eller? då borde det inte dröja allt för länge efter att du rökt på och lagt dig.

Tills nästa gång kan du alltid försöka styra 15mg imovane (2 st 7.5mg), det brukar ge 5-6 timmars sömn, inte längre eftersom halveringstiden är kort så det blir ytlig sömn men tillräckligt för att ge energi dagen efter.
Har både rökt och druckit några lite öl, känner mig fan endå inte trött. Lyckades faktiskt sova lite i natt.

Tror inte det blir någon nästa gång. ^^ Det slutar bara i att jag inte kan hålla mig från att ta för mycket, sen ligger man här och kvider på morgonen...
Citera
2014-09-21, 13:59
Medlem
KringExs avatar
Hur mkt förstörs tjackruset om man blandar med lite benso ?
Citera
2014-09-21, 15:03
Bannlyst
Blev tagen av snuten igår å hade en liten mängd tjack på mig så jag fick åka med in och pissa, inga problem tänkte jag då jag senast tog amfetamin för exakt 2 veckor sedan och då tog jag bara 2-3 linor på en natt sen slängde jag i mig benso på morgonen och somnade, innan det var det nån månad sen jag tog.

Iaf när jag pissade så pissa jag positivt.... hur i helvete kan jag pissa positivt efter 2 veckor??
Citera
2014-09-21, 15:58
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Blev tagen av snuten igår å hade en liten mängd tjack på mig så jag fick åka med in och pissa, inga problem tänkte jag då jag senast tog amfetamin för exakt 2 veckor sedan och då tog jag bara 2-3 linor på en natt sen slängde jag i mig benso på morgonen och somnade, innan det var det nån månad sen jag tog.

Iaf när jag pissade så pissa jag positivt.... hur i helvete kan jag pissa positivt efter 2 veckor??
Uppenbarligen nåt som gått snett med analysen eftersom amfetamin syns i urin 1-3 dagar efter intag, speciellt med tanke på att de va så lång tid mellan dina intag.

Be om att få göra ett nytt prov, om du nu inte har annat i pisset dvs
Citera
2014-09-21, 17:55
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av fr3aksh0w
Uppenbarligen nåt som gått snett med analysen eftersom amfetamin syns i urin 1-3 dagar efter intag, speciellt med tanke på att de va så lång tid mellan dina intag.

Be om att få göra ett nytt prov, om du nu inte har annat i pisset dvs

Går det att göra om det såhär några dagar efter?? dom vägrade fan ta mitt blod efter jag pissa och jag nekade att jag ens har det i kroppen eftersom det omöjligt kan vara kvar så jävla länge, frågade om något kan ha blivit fel men han sa att visar det positivt på stickan så kommer det vara positivt sen när dom skickar vidare det med.
Citera
2014-09-21, 20:04
Medlem
fr3aksh0ws avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Manbat
Går det att göra om det såhär några dagar efter?? dom vägrade fan ta mitt blod efter jag pissa och jag nekade att jag ens har det i kroppen eftersom det omöjligt kan vara kvar så jävla länge, frågade om något kan ha blivit fel men han sa att visar det positivt på stickan så kommer det vara positivt sen när dom skickar vidare det med.
Nåt du borde tänkt på innan händelsen är att du ALLTID ska neka pissprov och istället lämna blodprov.

Ja, de bör ju gå att fråga om ett nytt test några dagar efter eftersom de helt enkelt visade fel. De är ju inte första gången ett pissprov visar fel direkt. Du kommer ju dock torsk för ringa narkotika pga mängden du hade på dig (antar att du erkände) och även där skulle du nekat allt och sagt att de inte va ditt och att du inte hade en aning om vems eller hur de kom ner i din ficka, dom har ju inga bevis på de.

Men du går inte på nån medicin som t.ex Metamina? För de ger utslag på amfetamin
Citera
2014-09-21, 21:58
Medlem
kungl1gts avatar
Tänkte berätta om mitt livs värsta dygn i form av en extrem avtändning på tjack på en festival i sommras. Startade igång på en fredag och körde sen på tills söndag morgon, drack proteinpulver, gainomax och drack massor med vatten! Fick även in lite "sömn" i mitten av helgen.

Iallafall: söndag morgon började helvetet, kände att de började komma en hel del obehagskänslor men försökte förtränga dem i form av dans och alkohol. Tillslut var mitt psyke så sänkt att jag var tvungen o gå o lägga mig i tältet, har aldrig mått så inihelvetes dåligt som jag gjorde då. Jag bokstavligen bad till gud att aldrig mer knarka, de värsta var dessa panikattacker som sköljde över mig gång på gång. Hjärtat stannade upp till och från och jag var riktigt nära på att ta mig till sjukstugen men försökte intala mig själv att de är normalt att må såhär efter affe,

Men de värsta är inte över, jag var så sjukt förstörd att jag till och med glömde bort o andas, fick ligga o andas högt bara för att jag inte skulle glömma bort det. Så fort jag slutade tänka på andningen så kom jag på mig själv att jag inte andas automatiskt. Blev sjukt nojjig och trodde på riktigt att jag skulle dö.

Åter till panikattackerna, de blev värre och värre jag fällde tår efter tår att jag aldrig mer vill uppleva dehär igen. Efter några timmar upphörde panikattackerna men var fortfarande riktigt riktigt sänkt. Vill även tillägga att unde de värsta timmarna dök de upp
En del självmordstankar för att de var "den enda" vägen att bli av med avtändningen.

På måndag kväll väl hemma i Sverige så var jag riktigt jävla paranoid, sa åt tjejen bomma igen varenda fönster för grannarna var civilare som hade span o fan vet allt. Hungern var extrem men att gå 100m till SevenEleven o köpa en billys var lönlöst då jag skulle åka in på kåken direkt.

Såhär några månader senare tänker jag fortfarande tillbaka vilken hemsk helg de var, någonting jag aldrig någonsin vill uppleva igen.

Min fråga till er är, är detta en normal avtändning på tjack eller var de något av extremfall? Isåfall, hur fan pallar ni? Kan ju tillägga att jag landade helt utan gräs/alkohol/benso.

Aldrig mer!!!!!
Citera
2014-09-21, 22:41
Medlem
Elikos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kungl1gt

Min fråga till er är, är detta en normal avtändning på tjack eller var de något av extremfall? Isåfall, hur fan pallar ni? Kan ju tillägga att jag landade helt utan gräs/alkohol/benso.

Aldrig mer!!!!!

Kan sitta och gråta eller vara paranoid och förbannad för ingenting när jag varit vaken i 4-5 dygn.

Somliga kan lära sig sova och äta på speed (adHD?). Ofta är det näring/doseringsfråga.

Tips! Dra aldrig mer än 1 natt. Drick lite men ofta, för det blir liksom inte bättre.

/Mvh Tjackad snubbe med psykos!
Citera
2014-09-21, 22:50
Medlem
Jaggermeisters avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Eliko
Kan sitta och gråta eller vara paranoid och förbannad för ingenting när jag varit vaken i 4-5 dygn.

Somliga kan lära sig sova och äta på speed (adHD?). Ofta är det näring/doseringsfråga.

Tips! Dra aldrig mer än 1 natt. Drick lite men ofta, för det blir liksom inte bättre.

/Mvh Tjackad snubbe med psykos!
Jag har varken ADHD eller ADD, eller någond diagnos öht, och jag käkar o dricker som normalt. Kan ibland få "munchies" direkt efter en panna. Jag tror det handlar om hur du kör.. Om du kör varje dag så försvinner den där aptitminskande effekten. Jag kan även slagga på dos.. Tog en dos för kanske 3 timmar sedan, börjar redan känna mig lite pömsig.

Till Kungl1t.
Du ska nog inte ta nå droger i fortsättningen... Som du nog märker så pallar ditt psyke inte det.
Senast redigerad av Jaggermeister 2014-09-21 kl. 22:52.
Citera
2014-09-22, 11:47
Medlem
creepyones avatar
Okej så jag sitter här med en 0.8 bra dos kvar i påsen det är så jävla kletigt att jag orkar inte sitta och pilla med en jävla tesked för att försöka skrapa fram en dos sen måtta upp skiten på en våg då det är så mycket som sitter "fast" på insidan av påsen.

Tanken här va att suga upp 8 meter vatten och ner med skiten i påsen mixa runt tills allt har löst sig suga upp det ur påsen och ner med det i ett shot glas sendan blanda ordentligt och suga upp 2 meter lösning för att sedan filtrera och "ladda" iordning en pump med spik upprepa detta 4 gånger och ladda upp med 4 lösningar i 4 pumpar hur mycket kan man lita på att man får dryga 200 mg i varje lösning skulle detta funka eller blir måtten helt åt helvete?

mvh
Citera
2014-09-22, 16:00
Bannlyst
När förstoras pupillerna? (Amfetamin)

Har lite amfetamin hemma och riktigt jobbiga jobbpass nu hela veckan. Tänkte ta en snort per morgon 5 dagar i rad, relativt små linor. Kommer detta påverka mina pupiller?

Jag minns att jag var ute och festade och drog då en mycket stor lina tjack, och mina pupiller förändrades inte före, under eller efter ruset. Heller ej dagarna efteråt.

Mvh
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in