Tänkte berätta om mitt livs värsta dygn i form av en extrem avtändning på tjack på en festival i sommras. Startade igång på en fredag och körde sen på tills söndag morgon, drack proteinpulver, gainomax och drack massor med vatten! Fick även in lite "sömn" i mitten av helgen.
Iallafall: söndag morgon började helvetet, kände att de började komma en hel del obehagskänslor men försökte förtränga dem i form av dans och alkohol. Tillslut var mitt psyke så sänkt att jag var tvungen o gå o lägga mig i tältet, har aldrig mått så inihelvetes dåligt som jag gjorde då. Jag bokstavligen bad till gud att aldrig mer knarka, de värsta var dessa panikattacker som sköljde över mig gång på gång. Hjärtat stannade upp till och från och jag var riktigt nära på att ta mig till sjukstugen men försökte intala mig själv att de är normalt att må såhär efter affe,
Men de värsta är inte över, jag var så sjukt förstörd att jag till och med glömde bort o andas, fick ligga o andas högt bara för att jag inte skulle glömma bort det. Så fort jag slutade tänka på andningen så kom jag på mig själv att jag inte andas automatiskt. Blev sjukt nojjig och trodde på riktigt att jag skulle dö.
Åter till panikattackerna, de blev värre och värre jag fällde tår efter tår att jag aldrig mer vill uppleva dehär igen. Efter några timmar upphörde panikattackerna men var fortfarande riktigt riktigt sänkt. Vill även tillägga att unde de värsta timmarna dök de upp
En del självmordstankar för att de var "den enda" vägen att bli av med avtändningen.
På måndag kväll väl hemma i Sverige så var jag riktigt jävla paranoid, sa åt tjejen bomma igen varenda fönster för grannarna var civilare som hade span o fan vet allt. Hungern var extrem men att gå 100m till SevenEleven o köpa en billys var lönlöst då jag skulle åka in på kåken direkt.
Såhär några månader senare tänker jag fortfarande tillbaka vilken hemsk helg de var, någonting jag aldrig någonsin vill uppleva igen.
Min fråga till er är, är detta en normal avtändning på tjack eller var de något av extremfall? Isåfall, hur fan pallar ni?

Kan ju tillägga att jag landade helt utan gräs/alkohol/benso.
Aldrig mer!!!!!