2014-09-19, 23:15
Medlem
orrecrists avatar
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Fick nyss tag på närmast rent amfetamin, å fyfan säger jag. Borde spola ner påsen i toan. Usch vad bra det är, bara lite fitta som fattas vetty

Hört att de inte ska vara för rent för då hinner inte kroppen ta upp det eller nått sånt? Alltså bättre banka ut rent affe med typ dexo så binder sig molekylerna bättre när man snortar eller nått sånt, någon som hört nått liknande? Hörde också av nån idiot att helt rent amfetamin inte skulle kännas alls.. Minns dock Amfetamin 5mg ojojoj, menar renaste affe rus jag haft evva!!
Citera
2014-09-20, 02:15
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av getbusy
Otroligt bra. Så jävla nöjd, var längesen jag köpte och hade med tjack att göra övh. Men det visade sig att dom gamla rävarna fortfarande levererar

haha låter ju fint de att dom fortfarnade levererar
btw blev otroligt skön på sen kombon ikväll
Citera
2014-09-20, 02:24
Medlem
Newbie2014s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist
Hört att de inte ska vara för rent för då hinner inte kroppen ta upp det eller nått sånt? Alltså bättre banka ut rent affe med typ dexo så binder sig molekylerna bättre när man snortar eller nått sånt, någon som hört nått liknande? Hörde också av nån idiot att helt rent amfetamin inte skulle kännas alls.. Minns dock Amfetamin 5mg ojojoj, menar renaste affe rus jag haft evva!!

Det är Amfetaminet du får effekt av, inte de det är bankat med! Är man helt säker på att man fått säg 70% Amfetamin. Då skulle inte jag banka det om jag skulle ha det för eget bruk.

Däremot om jag skulle sälja, då skulle jag banka med dexo som är det bästa tycker jag.

Någon som vet hur rent Amfetamin man kan tillverka? Dom flesta kommer upp i mellan 65-80% vad jag vet. Att man kommer över något som är starkare så ska man ha riktigt tur. Måste va en duktig kemist om man ska komma upp i 95% tex. Men får du något som är så rent som 60%, så får man det för det mesta helt obankat, oftast från tillverkaren. Då pratar jag av egen erfarenhet!
Citera
2014-09-20, 03:30
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Newbie2014
Det är Amfetaminet du får effekt av, inte de det är bankat med! Är man helt säker på att man fått säg 70% Amfetamin. Då skulle inte jag banka det om jag skulle ha det för eget bruk.

Däremot om jag skulle sälja, då skulle jag banka med dexo som är det bästa tycker jag.

Någon som vet hur rent Amfetamin man kan tillverka? Dom flesta kommer upp i mellan 65-80% vad jag vet. Att man kommer över något som är starkare så ska man ha riktigt tur. Måste va en duktig kemist om man ska komma upp i 95% tex. Men får du något som är så rent som 60%, så får man det för det mesta helt obankat, oftast från tillverkaren. Då pratar jag av egen erfarenhet!

sitter själv med 70-80% just nu. men 96,7% eller 97,6% är väl max renhet man kan komma upp till eller är jag helt ute och cyklar?
vet iaf de var någonsiffra däromkring.
Citera
2014-09-20, 06:57
Medlem
MorganGrimess avatar
Tjejen är bortrest i helgen så har passat på att knarka lite tjack under dagen, natten. Tänkte ta några mindre linor imorgon för har en del att stå i. Och till problemet - tefatsögon dagen efter. Går det att minska på något sätt? Funkar droger som förminskar pupillerna, typ tramadol? Någon kunnig?
Tacksam för svar. Nu ska jag sova till klockan 14:30 (v75) hehe
Citera
2014-09-20, 07:06
Medlem
Bangar_intes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MorganGrimes
Tjejen är bortrest i helgen så har passat på att knarka lite tjack under dagen, natten. Tänkte ta några mindre linor imorgon för har en del att stå i. Och till problemet - tefatsögon dagen efter. Går det att minska på något sätt? Funkar droger som förminskar pupillerna, typ tramadol? Någon kunnig?
Tacksam för svar. Nu ska jag sova till klockan 14:30 (v75) hehe

Tramadol är nog inte så bra, ialf i högre doser än 400mg. Jag inbillar mig att risken för krampanfall ökar av den blandningen. Men buprenorfin fungerar ialf, så då borde tram göra det också. Det är nog bara en fråga om dosen. Högt nog och pupillerna minskas. Men som sagt, tram+Tjo tror jag är dålig mix.

Om du tar 24h efter tjacket finns troligtvis inte samma fara, då är det nog lugnt.
Citera
2014-09-20, 08:00
Bannlyst
Funderar på att testa tjack för första gången, fruktansvärt uttråkad i helgen. Vet inte riktigt vad jag ska få tag i det då jag saknar kontakter (var väl därför jag flyttade ifrån stället jag bodde på) skitsamma, det fixar sig.

Något spec. att tänka på? Någon som testat att plugga på det? Vore bra om man kunde göra två saker samtidigt.
Citera
2014-09-20, 11:12
Medlem
getbusys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av orrecrist

Okej, har aldrig hört om det. I min värld så kan en drog inte bli bättre om man bankar ut den, en drog slår bäst så ren som möjligt. Skiten ska ju bara upp i näsan stanna där en stund och sen åka ner i halsen, varför hålla på att blanda ut med dextro å skit!? När jag har köpt en påse tjack då vill jag ha tjack, inte dextrotjack.
Citera
2014-09-20, 11:42
Medlem
Vem på FS säljer bäst amfetamin, om man är nybörjare?
Citera
2014-09-20, 13:05
Medlem
Om jag tog tjack i natt, hur länge är det tills man kan sova? Känns som om jag blev påtänd igen av att det låg kvar skit i näsborren... Har ingen benso.... bara gräs.
Citera
2014-09-20, 14:42
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av imfrondly
Om jag tog tjack i natt, hur länge är det tills man kan sova? Känns som om jag blev påtänd igen av att det låg kvar skit i näsborren... Har ingen benso.... bara gräs.
Rök på och slappna av framför teven eller datorn i sängen beroende på hur du föredrar att titta på media. DU har inte sovit sen igår på morgonen eller? då borde det inte dröja allt för länge efter att du rökt på och lagt dig.

Tills nästa gång kan du alltid försöka styra 15mg imovane (2 st 7.5mg), det brukar ge 5-6 timmars sömn, inte längre eftersom halveringstiden är kort så det blir ytlig sömn men tillräckligt för att ge energi dagen efter.
Citera
2014-09-20, 15:09
Medlem
Vad ska man ha för nål/spruta om tjack ska sättas iv?
fick en länk i pm med verktygs-kioske*.or*...känns lite så där med folk som pm:ar länkar med tanke på alla scams som vart med sånt
Känns ju lite så där med pm+länkar men polaren vill hålla låg profil på sitt första iv test.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in