Citat:
Ursprungligen postat av
orrecrist
Hört att de inte ska vara för rent för då hinner inte kroppen ta upp det eller nått sånt? Alltså bättre banka ut rent affe med typ dexo så binder sig molekylerna bättre när man snortar eller nått sånt, någon som hört nått liknande? Hörde också av nån idiot att helt rent amfetamin inte skulle kännas alls.. Minns dock Amfetamin 5mg ojojoj, menar renaste affe rus jag haft evva!!
Det är Amfetaminet du får effekt av, inte de det är bankat med! Är man helt säker på att man fått säg 70% Amfetamin. Då skulle inte jag banka det om jag skulle ha det för eget bruk.
Däremot om jag skulle sälja, då skulle jag banka med dexo som är det bästa tycker jag.
Någon som vet hur rent Amfetamin man kan tillverka? Dom flesta kommer upp i mellan 65-80% vad jag vet. Att man kommer över något som är starkare så ska man ha riktigt tur. Måste va en duktig kemist om man ska komma upp i 95% tex. Men får du något som är så rent som 60%, så får man det för det mesta helt obankat, oftast från tillverkaren. Då pratar jag av egen erfarenhet!