Citat:
Ursprungligen postat av
tanker
Haha herregud sikken gubbe. Svider i ögonen att en 1.50 lång hårig granne gör pengar och är framgångsrik.
Jag skiter givetvis i hans längd och hans hårighet, att han tjänar mycket pengar bryr jag mig inte heller om, dock är det ett utmärkt bevis på hur sinnessjuk kapitalismen faktiskt är, när talanglösa iDioter som Özz Nujen, Kim Kardashian (som jag delvvis delar etnicitet med) och Paris Hilton tjänar mycket pengar, samtidigt som ett supergeni som Tesla (och för den delen Mozart) dör fattig.
http://www.funniestmemes.com/wp-content/uploads/Funniest_Memes_paris-hilton-vs-nikola-tesla_8402.jpeg
Citat:
Ursprungligen postat av
tanker
Avundsjukan är bästa kvittot på att man gör framsteg.
Ja, detta handlar ju givetvis om avundsjuka. Du har verkligen förstått vad det här handlar om.
Citat:
Ursprungligen postat av
tanker
Elias, Dont hate, ni kanske är kusiner
Det har jag svårt att tro, men helt omöjligt är det faktiskt inte. Några enstaka kurder har dykt upp i min relative finder på 23andMe, det rör sig dock uteslutande om att de har någon armenisk eller assyrisk förfader sedan långt tillbaka (vilket mäts via IBD-segment och centiMorgans). Att jag skulle vara befläckad med kurdiskt blod är inte möjligt.
Citat:
Ursprungligen postat av
namo
Nämn inte att de kan vara kusiner, för fan. Snart börjar han babbla om genetik hit och genetik ditt.
Men utan tvekan är han avundsjuk på Kurder i allmänhet och Özz i synnerhet

Ja, det rör sig som sagt om avundsjuka från mitt håll, det handlar inte om faktumet att Özz Nûjen är
olagligt ful och att han hade tvångssteriliserats av ren princip i ett sunt samhälle

Det, kära namo, är riktigt bra humor, och helt gratis också, det bjuder jag på

Tänk så roligt man kan ha åt Özz.
Citat:
Ursprungligen postat av
freeriderXII
Någon borde fråga honom hur han ser på invandring till Kurdistan av icke kurder.
Tror inte han gillar det
Citat:
Ursprungligen postat av
Vedklyven
Undrar om Özz Nujen vill att Sverige ska skicka vapen till Kurderna i Syrien o Irak.
Nujen har ju moraliserat och uttryckt sig starkt kritiskt till Sveriges vapenproduktion.
När det gäller att försvara Kurder kanske det vär Ok med Svenska vapen.
Han nämnde faktiskt något om det, när ISIS började fucka loss där nere, att kurderna behöver vapen för att strida mot ISIS.
Özz Nûjen: "Mitt folk är hotat" - Nyheterna (TV4):
https://www.youtube.com/watch?v=j-QC9M-c3bQ
^^ Jag måste faktiskt ge honom en gnutta respekt att han överhuvudtaget nämner assyrier, vilket innebär att han erkänner vår existens, men han kallar fortfarande Assyrien, "södra Kurdistan", detta är oförlåtligt ockupantbeteende
Jag kollade precis på detta:
Jenny Strömstedt, Özz Nûen, Martina Montelius vs Rickard Jomshof SD:
https://www.youtube.com/watch?v=Z-cWztChwVI
^^ Nûjen moraliserade mycket här om hur man inte får ha generaliserande åsikter om muslimer, att SD:s kritik mot islam osv inte är okej, men innerst inne håller Nûjen givetvis med SD, särskilt nu efter att ISIS har börjat behandla kurder så som kurder har i århundraden behandlat assyrier. Etniska rensningar och folkmord är inte kul när ens egen grupp får ta den stora smällen.