Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2014-09-22, 15:45
Medlem
freeriderXIIs avatar
Bra idé.
De skulle kunna bli stabsråttor ej kämpa vid fronten. Eller så skulle de kunna underhålla den kurdiska peshmerga armén med kringresande varietéteater.

Om man skall vara lite seriös så tycker jag att Sverige borde hjälpa kurderna där nere med vapen och i alla fall förnödeheter i deras kamp mot IS. Samma gäller de kristna minoriteterna där även om de kanske är för små.
Senast redigerad av freeriderXII 2014-09-22 kl. 15:49.
Citera
2014-09-22, 20:39
Medlem
MRLOXs avatar
Ska man nu vara seriös är nog två utvandrade clowner det sista Kurderna behöver just nu. Skulle tro att varken Soran eller Özz är intresserade av att riskera livhanken för att hjälpa dessa arma stackars satar som drabbas av ISIS. Försvenskade medelklasskurder är nog fullt upptagna med att tjafsa med SD!
Senast redigerad av MRLOX 2014-09-22 kl. 20:42.
Citera
2014-09-22, 21:26
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRLOX
Ska man nu vara seriös är nog två utvandrade clowner det sista Kurderna behöver just nu. Skulle tro att varken Soran eller Özz är intresserade av att riskera livhanken för att hjälpa dessa arma stackars satar som drabbas av ISIS. Försvenskade medelklasskurder är nog fullt upptagna med att tjafsa med SD!

Nä det är fan så mycket bekvämare att sitta här hemma och kritisera det rasistiska och vapentillverkande Sverige.

Dessutom försörja sig på det. Och bli gullad med av Svenska PK-etablissemanget.
Citera
2014-09-23, 00:48
Medlem
Verkistos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Marramma
Jag tror vi kan enas om att Özz är den sämsta "komiker" som någonsin fått tillträde till etermedia.

Ja, alla vi som träffat Özz IRL och eller sett hans framträdande är enig om att denna Özz tillhör det absoluta bottenskrapet.

Han är inte rolig. Han upprepar sina rätt intetsägande skämt - gång på gång.

Varför får han då fortsätta? Kanske för att han helt enkelt är en apa som etablissemanget än så länge finns ett viss nöje i att se utföra sina konster. Jag kommer osökt att tänka på Pär Lagerkvists underbara bok Dvärgen.
Citera
2014-09-23, 01:08
Medlem
Rasande-Roses avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Moll-E
Såg Statsminister Özz Nûjen för inte allt för länge sen. Özz är inte riktigt min typ av komiker, men skrattade ett par gånger. Sen blev det obehagligt när han började prata om islam/muslimer/Jesus (börjar strax före 1h03min) och säger typ (1h6min50s) (har säkert ett par fel på de och dem, men det behöver vi inte bry oss om): Liiiiite fanatisk blick han har när han pratar om dem. Folket är knäpptyst och jag gissar att deras miner är lite åt ""-hållet. Sen applåderar de åt honom.

Sen är det väl lite roligt att han klagar på att (radikal)feminister blir kallade för extremister för att de vill stoppa en orättvisa men kallar SD för extremister/fascister/rasister/nazister för att de vill stoppa en, enligt dem upplevd, orättvisa.

Ingen större nyhet att kurden är judehatare.
Såg själv hans show 'Statsministern' med jobbet för en tid sedan. En ytterst medelmåttig föreställning. Största behållningen blev väl att karln ser rent groteskt ful ut då han låtit slätraka sig. Samt att jag nu är än mer övertygad om att vi inte ska ha en kurd som statsminister.
Citera
2014-10-11, 21:04
Medlem
Benny76s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MRLOX
Kanske dags för Özz att åka hem och slåss för sitt land istället för att terrorisera oss med sina lama PK-skämt! Försvaret borde snabbutbilda både Özz och Soran Ismail i modern gerillakrigsföring och skicka ner dom med första bästa Herculesplan till Kurdistan! #ingadesertörerpåvåragator

ja Özz, stå här uppe i ofarlig Sverige och slår sig på apbröstet och kallar svenska fega,men kolla nu va ynkliga kurderna är.
Ta med Soran och skäggentouraget och åk ner och dra lite skämt för IS istället,
Citera
2014-10-11, 22:01
Medlem
WaltherVonKnopfs avatar
Kobane består till 100% av kurder.

IS-medlemmarna består av människor från alla delar av världen, Saudiarabien, Afghanistan, Nigeria, Somalia, Pakistan, Sverige, Indonesien, Tjetjenien med flera.

Det låter som om Kobane och dess sympatisörer är motståndare till mångkulturen.
Senast redigerad av WaltherVonKnopf 2014-10-11 kl. 22:03.
Citera
2014-10-12, 08:40
Medlem
Öss ska nu spela teater, i uppsättningen Spindelkvinnans Kyss på Uppsala stadsteater. Han ska spela Molina en kvinna fast i en manskropp! (undrar vad dom andra machokurderna tycker om att han ska kyssa andra karlar i pjäsen?)
Citera
2014-10-12, 15:12
Medlem
gaphalsens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Studiestraede
Öss ska nu spela teater, i uppsättningen Spindelkvinnans Kyss på Uppsala stadsteater. Han ska spela Molina en kvinna fast i en manskropp! (undrar vad dom andra machokurderna tycker om att han ska kyssa andra karlar i pjäsen?)

Jepp, jag var där och såg det igår och det var bra. Var tvungen att lämna efter en timme eftersom jag hade en tågtid att passa. Talang den gubben.
Citera
2014-10-17, 14:47
Özz är tamejfan den dummaste xxxx som finns!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19713267.ab

Utan sin lilla skara av anhängare och pk-medias hjälp hade han inte varit ett skit.
En T-tröja med honom på med en pistol i munnen, så hade man blivit inspärrad eller åtminstone dömd för hets mot folkgrupp. Han lever i en skyddad verkstad, och har ingen aning om vad Åkesson får/fått utstå. Han vet uppenbarligen heller inte vad SD står för.

Som den humanist han är, tycker han väl att invandringspolitiken är fantastisk och att det är humanistiskt att förvara folk i drivor i vårt land där det varken finns jobb eller bostäder kvar varken för våra egna eller andra. Tom. invandrarna själva klagar ju.
Citera
2014-10-17, 19:50
Medlem
Vedklyvens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Özz är tamejfan den dummaste xxxx som finns!
http://www.aftonbladet.se/nyheter/article19713267.ab

Utan sin lilla skara av anhängare och pk-medias hjälp hade han inte varit ett skit.
En T-tröja med honom på med en pistol i munnen, så hade man blivit inspärrad eller åtminstone dömd för hets mot folkgrupp. Han lever i en skyddad verkstad, och har ingen aning om vad Åkesson får/fått utstå. Han vet uppenbarligen heller inte vad SD står för.

Som den humanist han är, tycker han väl att invandringspolitiken är fantastisk och att det är humanistiskt att förvara folk i drivor i vårt land där det varken finns jobb eller bostäder kvar varken för våra egna eller andra. Tom. invandrarna själva klagar ju.

Nujen skapar misstro mot hela Kurdetabilssemanget i Sverige. Är alla Kurder som Nujen?

Gapiga nationalister som vill skapa ett etniskt rent Kurdistan men ett multikulti Sverige?
Citera
2014-10-17, 21:16
Bannlyst
En massinvandrad Islamist tillåts mobba en av de de mest älskade partiledarna till knäckpunkten?
Den svarta grisen borde utvisas till straffarbete i Syrien.
Özzzzz Nojja över grisen och knäck äcklet som mobbar partiledaren till Sveriges tredje största parti.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in