Rösta fram årets bästa pepparkakshus!
2013-10-19, 22:37
Medlem
Jag funderar på att skicka ett vykort till Özz att jag ska rösta på SD!!
Fler kan ju göra det!
Citera
2013-10-19, 22:40
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ursprungligen postat av EliasAlucard
Både Soran Ismail och Özz Nujen är fanatiska kurdiska nationalister, och båda är ohyggligt fula. Det borde vara olagligt att vara så ful som dessa olustiga "komiker".

Funderar på vem av Sverige och Norge som drog nitlotten som blev huvuddestination för kurder.
Norge fick ju pakistanier. Kurder eller pakistanier...
Citera
2013-10-19, 22:43
Medlem
Bullfettas avatar
Citat:
Både Soran Ismail och Özz Nujen är fanatiska kurdiska nationalister, och båda är ohyggligt fula. Det borde vara olagligt att vara så ful som dessa olustiga "komiker".

Kul att en karl säger det. Som tjej kan jag inte säga emot dig. Özz och Soran ser ut som två interner tagna från koncentrationslägret i Auschwitz under Hitlertiden.
Citera
2013-10-19, 23:10
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
Ursprungligen postat av JayGatsby
Funderar på vem av Sverige och Norge som drog nitlotten som blev huvuddestination för kurder.
Ja, pakistanier är ju ingen höjdare heller. Era gamla släktingar, indo-iranierna (som var östeuropéer), lyckades dessvärre inte rasblanda dessa bruna folkslag till människor, så nu är det upp till er skandinaver att fortsätta white man's burden

Citat:
Ursprungligen postat av Bullfetta
Kul att en karl säger det. Som tjej kan jag inte säga emot dig. Özz och Soran ser ut som två interner tagna från koncentrationslägret i Auschwitz under Hitlertiden.
Ja, untermenschutseendet är mycket tydligt bland Özz Nujen och Soran Ismail. Svårt att avgöra vem som är fulast av dem. Soran har ju mer ett baby face men han är allvarligt ful han också. Soran ser ut att ha läkt ut efter 20 boxningsmatcher, medan Özz ser ut som en karikatyr av Kapten Krok (som i sin tur, också är en karikatyr av skurkblattar).

Nu sitter jag inte här och säger att jag själv är en 10 poängare i skönhet, men ingen tittar bak när de går förbi mig och tänker, "shit vad ful den killen var!". Så är fallet med kurdo baksi duon. Shan Atci ser ju ändå okej ut (han är också en jävligt kass komiker men ändå något bättre än de här två töntarna). Soran Ismail och Özz Nujen är helt enkelt Ful Fulare.

Klart som fan att man är så emot rasism när man är så ful som Nujen och Ismail, då rasism trots allt handlar om utseendediskriminering.
Senast redigerad av EliasAlucard 2013-10-19 kl. 23:35.
Citera
2013-10-19, 23:24
Medlem
StigAllans avatar
Dessa djävla kurder!
Komma hit och gapa om hur vi ska bära oss åt vi svenskar!

Özzet är ju inte ensam om att tro sig förträffligt betydligt bättre att bestämma och tycka över oss svenskar av sina värdelösa kurdiska släktingar.
Det finns med all säkerhet en inkompetent kurd i din närhet som käftar och håller på om hur du och vi andra ska bete oss.

Kurden ska åka hem!
Finns ingen anledning att det ska finnas kurder på svensk mark!
Citera
2013-10-20, 11:03
Medlem
JayGatsbys avatar
Citat:
Ja, pakistanier är ju ingen höjdare heller. Era gamla släktingar, indo-iranierna (som var östeuropéer), lyckades dessvärre inte rasblanda dessa bruna folkslag till människor, så nu är det upp till er skandinaver att fortsätta white man's burden

OT: Intressant teori att iranier skulle varit skyter. Har du mer länkar än en bild?
Citera
2013-10-20, 11:14
Medlem
Fred-Asps avatar
Citat:

Norge, lätt. Kurder kan vara idioter, absolut, men det finns i alla fall en del kurder som är välintegrerade och fortfarande inte beter sig som Özz Nujen. Pakistanier verkar dock ha en stor diaspora som är helt sinnessjuka. Extremt religiösa klanhedersmonster som knullar med småpojkar, med fruar som klär sig i tält. Helt stört område det där. Dock tycker jag att man kan kliva in med lite stöd åt de mer udda folkslagen i Pakistan som kalasherna. De är ju ändå utrotningshotade, så de kunde norrmännen mycket väl ha hjälpt från början.
Citera
2013-10-20, 11:54
Medlem
Geres avatar
Citat:

Visst är det fascinerande att alla kurder i Sverige verkar vara etnonationalister, dvs de vill ha en etniskt och kulturellt kurdisk stat i kurdistan.

Men vill man ha en etniskt och kulturellt svensk stat i Sverige så kommer dessa herra dragandes med rasistkortet.
Citera
2013-10-20, 12:20
Medlem
EliasAlucards avatar
Citat:
OT: Intressant teori att iranier skulle varit skyter. Har du mer länkar än en bild?
Ja, läs min Rasbiologiska FAQ i min signatur. Skyterna var iranier, och proto-indoiranierna var vita östeuropéer från Andronovo. Dagens perser och kurder är lingvistiskt iraniserade, icke-ariska, icke-vita, icke-europeiska folkslag. Därav bruna skurkfenotyper à la Özz Nujen.

Citat:
Ursprungligen postat av Gere
Visst är det fascinerande att alla kurder i Sverige verkar vara etnonationalister, dvs de vill ha en etniskt och kulturellt kurdisk stat i kurdistan.
Vad de kallar "Kurdistan" är i själva verket Assyrien vars ursprungsbefolkning assyrier, kurder i samarbete med pseudo-turkarna, etniskt rensade stora delar av den assyriska befolkningen. Det är bara en tidsfråga innan kurderna gör samma sak i Norden och döper om regionen till Skurdinavien och börjar påstå att kurder är Nordens ursprungsbefolkning osv. Kurder måste bara växa sig starkare här, sedan kommer de börja hävda att svenskarna förtrycker kurderna med rasism osv samtidigt som kurderna folkmördar svenskar.

Citat:
Men vill man ha en etniskt och kulturellt svensk stat i Sverige så kommer dessa herra dragandes med rasistkortet.
Ja, kurderna är supremasister, kolla bara på Özz Nujen när han tror att kurderna bekämpade den onda assyriska kungen:
“Men det handlar om 612 när kurderna faktiskt erövrade Ninive, staden Ninive, och slog ner en väldigt hemsk kung, 612 före Kristus” — Özz Nujen (källa)
Grejen är att meder inte var kurder, utan snarare iranier (om de sedan var europeiskt renrasiga eller redan på den tiden blandade med MÖ-blattar, går inte riktigt att avgöra, men mederna var inte en kurdisk folkgrupp), och det här var i en tid mycket närmare proto-indoiranierna, alltså när iranska folkslag var vitare och mer europeiska än vad de är idag. Detta är dock svårt att förklara för ignoransens folkslag, kurder, som tror att européer är indo-kurdiska:

Är européerna indokurdiska?: http://www.newsmill.se/artikel/2013/02/01/r-europ-erna-indokurdiska

Özz Nujen är ett dåligt skämt, hela hans världsbild bygger på lögner, självaggrandisering och självbedrägeri. Han förstår dock inte detta själv med hans 90 IQ. Det är inte lätt när man är både korkad och ful som Özz Nujen är, då snackar man som Özz gör, om hur rasism måste bekämpas, det är ju rena självförsvaret från Özz sida.
Senast redigerad av EliasAlucard 2013-10-20 kl. 12:48.
Citera
2013-10-20, 14:32
Medlem
Fred-Asps avatar
Citat:

Japp, så är det. Kurder känner väl att de vågar representera Sverige och alla idealen som vi står för här, eftersom vi inte släpper gasbomber på deras håriga arslen så fort de öppnar käften.

Frågan är om kurderna skulle börja hävda att Rosengård är ett historiskt kurdiskt område om svenska militären skulle börja med den typen av sanktioner? De kanske blir så här nationalistiska bara när man är dum mot dom? Den andra frågan är om jag skulle få kalla mig för kurd om jag flyttade till ''Kurdistan''?
Citera
2013-10-20, 14:43
Medlem
Basfrostens avatar
Vilket jävla stolpskott. Nu får SD fler väljare.
Citera
2013-10-20, 15:08
Medlem
drfreudsteins avatar
Om jag varit norrman (oavsett politisk tillhörighet) så hade jag blivit mer än heligt förbannad på att höra inavlade stolpskott som Özz och Henrik Arnstad från Storebror Sverige, fördöma och omyndigförklara demokratin och därmed också den röstberättigade befolkningen i mitt land.
Rent reflexmässigt så hade jag fortsatt/börjat att rösta på dessa "rasistiska" partier bara för att räcka långfinger mot min jobbiga granne i öst.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in