2014-09-15, 10:36
Medlem
Knugen37s avatar
När får spelarna sina assist? Abate,Lichtstiener och Honda gjorde alla assist i mitt lag, men har inte fått något sånt tecken vid sitt namn.
Citera
2014-09-15, 11:01
Medlem
Villons avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
När får spelarna sina assist? Abate,Lichtstiener och Honda gjorde alla assist i mitt lag, men har inte fått något sånt tecken vid sitt namn.
Oftast får man invänta den slutgiltiga summeringen, men oavsett detta så är assist ökänt opålitliga i spelet. Känns som att man har tur om de räknas hälften av gångerna.
Citera
2014-09-15, 15:10
Medlem
Gantss avatar
Kollar på marknaden för Serie B och det fanns inte direkt några vettiga spelare där :/

Tur att man inte bänkade Icarde igår för annars hade det säkert blivit X eller förlust för mig.
Citera
2014-09-15, 16:50
Medlem
Knugen37s avatar
Finns det någon gräns på hur många spelare man kan värva under en vecka? (Byten och med dem uteblivna spelarna).
Citera
2014-09-15, 17:04
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Knugen37
Finns det någon gräns på hur många spelare man kan värva under en vecka? (Byten och med dem uteblivna spelarna).

Nää, jag tror du får köpa in helt obegränsat. Bara det att din trupp inte får gå över 25 spelare (3 målvakter, 8 backar, 8 mittfältare och 6 anfallare), så du måste sparka vissa spelare efter att dina köp är gjorda. Kom ihåg att du aldrig kan få tillbaka en spelare som du har kastat ut en gång. Denne finns dock tillgänglig på marknaden för andra spelare.
Citera
2014-09-15, 17:17
Medlem
Ezzelinos avatar
Är det deadline på onsdag för mercaton? Och är det helt fritt vilka spelare man får göra sig av med om man värvat någon ny? Alltså exempelvis om man köper två backar väljer man då helt fritt vilka två försvarare man vill göra sig av med?
Citera
2014-09-15, 17:22
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Är det deadline på onsdag för mercaton? Och är det helt fritt vilka spelare man får göra sig av med om man värvat någon ny? Alltså exempelvis om man köper två backar väljer man då helt fritt vilka två försvarare man vill göra sig av med?

Ja, runt 15:00 tror jag. Jepp, om du köper in nya backar måste spelarna du kickar vara backar också. Du får köra ut vilka du vill, till och med dem du nyss köpt in. Vill du lägga bud på 5-6 spelare på samma position måste du inte nödvändigtvis behålla samtliga.
Citera
2014-09-16, 12:21
Medlem
Verkar som att resultaten från första omgången nu börjar bli klara?
Citera
2014-09-16, 12:23
Medlem
Ferry31s avatar
Nu börjar resultaten åka upp och det tog en jävla tid. Serie A:

AC Alba Longa - Antico Arsenale 0-0
Gentiluomini - Casteddu 0-2
Go Ahead Farmers - AC Bosman 5-1
Pizzaiolo FC - KFC 1-5
Citera
2014-09-16, 12:41
Medlem
4522s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ferry31
Nu börjar resultaten åka upp och det tog en jävla tid. Serie A:

AC Alba Longa - Antico Arsenale 0-0
Gentiluomini - Casteddu 0-2
Go Ahead Farmers - AC Bosman 5-1
Pizzaiolo FC - KFC 1-5

Stortorsk på hemmaplan! I premiären! Pizzaiolo FC sitter på träningsanläggningen och trycker i väntan på att Zebina Zebinasson meddelar i onlinekanalerna att det blir silenzio stampa. Från och med nu.
Citera
2014-09-16, 12:46
Medlem
Ezzelinos avatar
Serie B:

Cosa Nostra-pellebelle12 2-3
Juvevaffanculo-AC Gricia 1-0
Risorgimento-Ale Viola 1-4
SuperChelsea-HighwayDonkey 3-1

Ale Viola som besegrade mina otröstliga stackars gubbar har högst poäng i Serie B, 82.000.
Citera
2014-09-16, 13:40
Medlem
Ferry31s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Ezzelino
Serie B:

Cosa Nostra-pellebelle12 2-3
Juvevaffanculo-AC Gricia 1-0
Risorgimento-Ale Viola 1-4
SuperChelsea-HighwayDonkey 3-1

Ale Viola som besegrade mina otröstliga stackars gubbar har högst poäng i Serie B, 82.000.

Fortsätt gärna lägg upp resultaten i Serie B varje vecka. Intressant att se hur det går för er, förutom att jag inte vet exakt vilka som rattar vilket lag.

Cosa Nostra - Stukatj
pellebelle12 - Pellebelle
Risorgimento - Ezzelino
SuperChelsea - Gants

Nu ska jag lämna vischan nästa helg och resa till Stadio Antico för säsongens första bortamatch. Omgång 2 i Serie A:

Antico Arsenale - Go Ahead Farmers
Casteddu - AC Bosman
KFC - AC Alba Longa
Pizzaiolo FC - Gentiluomini
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här