2014-09-15, 11:49
Medlem
Zebels avatar
Något allvarligt fel är det på honom iaf...men vi kan ju bänka oss för showen. Ladda med popcorn.
Citera
2014-09-15, 11:57
Medlem
Är det på riktigt? Flytta in? Tre barn? Som ska bo hos pappa och Berny i LSS-lägenheten varannan vecka kanske, eller hur ser det ut med vårdnaden? Förstår att det är lite "känsligt". Som någon tidigare skrev: ladda med popcornen!
Citera
2014-09-15, 12:24
Medlem
Antitrinitarians avatar
Om det är sant så har hon ju lyckats hitta ytterligare ett stjärnskott till far. Ska man leka freudiansk psykolog finns det väl en hel del att gräva i kring Bernys relation till sin far, sin självbild och valet av patetiska ursäkter till fäder hon vill knulla.
Citera
2014-09-15, 13:32
Medlem
emma80s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Snoken har skrivit ett namn under Bernys senaste blogginlägg. Är det månne den fantastiske nya mannen (som avses), eller är det nån som jävlas?
Det namnet bor i princip granne med Berny om man kollar på Ratsit och är ungefär i samma ålder. Ett års skillnad om jag minns rätt. Han på nummer 23 och hon på nummer 21.

Om det sedan stämmer eller om någon bara chansat och tagit ett namn med snarlik ålder och bostad intill visar väl sig.
Citera
2014-09-15, 14:04
Medlem
Eh, flytta ihop? Är han lika dum i huvudet som hon är?
Dessutom ska hon nog kolla upp lite innan hon skriver sånt, jag är ganska säker på att hon inte ens får ha någon annan boende hos sig permanent när det är en LSS-lägenhet.

Hon är fan dummare än tåget.
Citera
2014-09-15, 14:19
Medlem
Hon är vän med honom på facebook iaf. Jag tror att hon inte var det tidigare idag, men är det nu.
Citera
2014-09-15, 15:34
Medlem
Gafflens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av antagonist
Eh, flytta ihop? Är han lika dum i huvudet som hon är?
Dessutom ska hon nog kolla upp lite innan hon skriver sånt, jag är ganska säker på att hon inte ens får ha någon annan boende hos sig permanent när det är en LSS-lägenhet.

Hon är fan dummare än tåget.

Barn får nog inte bo där som tur är.
Citera
2014-09-15, 15:52
Medlem
Antitrinitarians avatar
Hon skriver iaf att han är i hennes ålder, vilket den personen är. Men hon skriver också att han arbetar och inte har missbruksproblem, ingen vanlig Berny-matchning. Ifall han redan bor på det där boendet förklarar det kanske varför de kan flytta ihop? Och IFALL det nu skulle vara denna kille, och man kollar hans bilder och hans ex (?) på Facebook, så förstår man varför han skulle nöja sig med Berny.

Och det där sista var ju jävligt kryptiskt, men när jag kollade hans bilder igår var det kommentarer från en tjej som verkade vara förståndshandikappad, där hon kallade honom älskling och skrev puss. Dessa kommentarer är borta nu. Jag vet ju naturligtvis inte om det betyder nåt över huvud taget, det var bara en observation.
Citera
2014-09-15, 15:55
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Antitrinitarian
Hon skriver iaf att han är i hennes ålder, vilket den personen är. Men hon skriver också att han arbetar och inte har missbruksproblem, ingen vanlig Berny-matchning. Ifall han redan bor på det där boendet förklarar det kanske varför de kan flytta ihop? Och IFALL det nu skulle vara denna kille, och man kollar hans bilder och hans ex (?) på Facebook, så förstår man varför han skulle nöja sig med Berny.

Och det där sista var ju jävligt kryptiskt, men när jag kollade hans bilder igår var det kommentarer från en tjej som verkade vara förståndshandikappad, där hon kallade honom älskling och skrev puss. Dessa kommentarer är borta nu. Jag vet ju naturligtvis inte om det betyder nåt över huvud taget, det var bara en observation.

De är inte borta, jag kan fortfarande se två bilder där hon kallar honom för älskling.
Citera
2014-09-15, 16:49
Medlem
Antitrinitarians avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Reglementet
De är inte borta, jag kan fortfarande se två bilder där hon kallar honom för älskling.

Jag ser dem av nån anledning i min surfplatta, men inte på datorn. Jaja, anyhow, där är de.
Citera
2014-09-15, 17:44
Medlem
sinfons avatar
Jag lägger nog min röst på Nicl*s W Fr*nsson (*=a).

Edit: Äh, han är ju en bra bit från "hennes ålder" såg jag nu.
Citera
2014-09-15, 18:37
Medlem
Denosynliges avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
Jag lägger nog min röst på Nicl*s W Fr*nsson (*=a).

Edit: Äh, han är ju en bra bit från "hennes ålder" såg jag nu.

D*ni*l S*l*s är ju okså en möjlig kandidat, han verkar ju ha barn.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in