2014-09-13, 16:04
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
För övrigt hade jag faktiskt inte blivit förvånad om den här fantastiske nye kärleken (som redan lockat fram "inte sedan Nicklas"-trumfkortet) inte finns i verkligheten. Precis som den senaste graviditeten, familjeutspelet och fyllekrälandet på golvet komplett med historia om affär med vårdpersonal. Är det liksom inte lite för bra nu? Lite för övertydligt och lite för snabba klipp mellan scenerna? Har hon börjat regissera dokusåpan själv nu, och baserat den på sitt tidigare beteende? Jag hoppas iallafall att det är så, för om det är på riktigt är det bara...ja, så illa att jag inte VILL tro att det är sant.

Jag tror inte att han finns. Och...om jag fanns, vore "han", och fick dessa super-idealiserande inlägg dedikerade till mig skulle jag springa...som Forrest...om jag hade någon som helst självbevarelsedrift.
Citera
2014-09-13, 19:00
Medlem
habilgerbils avatar
Om killen är hemlös eller av annan anledning har svårt att få tillgång till dator är det mycket möjligt att han varken följer hennes facebook eller blogg. Jag föreställer mig att det rör sig om en hemlös pundare som snart kommer flytta in hos Berny och glatt leka med på hennes villkor just för att det ger tak över huvudet ett tag, sen har han säkert fina kontakter ifall Berny skulle vara lite godissugen.

Men jag tror inte han finns. Det här är bara för mycket.
Citera
2014-09-13, 19:23
Avslutad
Citat:
Ursprungligen postat av Denosynlige
Jag blir inte ens förvånad över att Miias ersättare rastar hundarna åt B, det var väl bara en naturlig utveckling. När var det hon skulle bli hundinstruktör förresten? Och när börjar hundkurserna hon skulle gå med hundarna? Mycket snack men lite verkstad som vanligt i the blue home of Berny blue.
För att inte tala om repotaget om Berny och hennes hundar i nån hundtidning. Och den där krönikan, kan knappast vara en bra en om hon behöver flera veckor på sig för att få den klar.

Vem är denne Kim och hur träffade hon honom?
Citera
2014-09-13, 19:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av roewsvett
Varför vänder du dig mot att dela diagnos med Berny ?

Jag ville inte vända diskussionen till något sådant. Moving on!
Citera
2014-09-13, 19:42
Medlem
gato12s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oboyglas
Vem är denne Kim och hur träffade hon honom?

Förmodligen nån granne på LSS-boendet.
Citera
2014-09-13, 20:39
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av gato12
Förmodligen nån granne på LSS-boendet.

Ja, det verkar onekligen så.
Citera
2014-09-14, 12:04
Medlem
Gafflens avatar
Det som får mig iaf att inte riktigt tro på att han är den hon utger honom för att vara är för att det inte finns en endaste liten bild på honom.
Genom alla tider har berny varit väldigt flitig med att visa upp alla sina vänner och sina partners så det känns skumt när det helt plötsligt Inte ska visas upp en endaste bild På honom.

Nej någonting skumt är det.
Citera
2014-09-14, 12:57
Medlem
Kardnialvokals avatar
Citat:
Ursprungligen postat av sinfon
För övrigt hade jag faktiskt inte blivit förvånad om den här fantastiske nye kärleken (som redan lockat fram "inte sedan Nicklas"-trumfkortet) inte finns i verkligheten. Precis som den senaste graviditeten, familjeutspelet och fyllekrälandet på golvet komplett med historia om affär med vårdpersonal. Är det liksom inte lite för bra nu? Lite för övertydligt och lite för snabba klipp mellan scenerna? Har hon börjat regissera dokusåpan själv nu, och baserat den på sitt tidigare beteende? Jag hoppas iallafall att det är så, för om det är på riktigt är det bara...ja, så illa att jag inte VILL tro att det är sant.

Du har en poäng som vanligt. Den nya snubben dök upp i princip samma sekund hon berättade att hon dumpat Janne. Från att ha "spenderat dagen med Janne i sängen" så är hon på dejt med The love of her life. Då måste hon i princip sms:at den nya snubben medan hon ligger i sängen och röker och Janne sitter och uppdaterar sin facebook med valfri högtravande, engelskspråkig status och Nilas kissar någonstans i lägenheten.
Citera
2014-09-14, 14:39
Medlem
habilgerbils avatar
Nu försöker jag komma på vilken drog som är Bönans favorit och som Mannen skulle kunna vara en metafor för. Beskriver hon i själva verket ett sprudlande återfall?

Ja jävlar, det hela är så absurt och abstrakt just nu att börjar man spåna på vad som egentligen händer i den där lilla lägenheten kan man hamna var som helst.
Citera
2014-09-14, 15:30
Medlem
Zebels avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Gafflen
Det som får mig iaf att inte riktigt tro på att han är den hon utger honom för att vara är för att det inte finns en endaste liten bild på honom.
Genom alla tider har berny varit väldigt flitig med att visa upp alla sina vänner och sina partners så det känns skumt när det helt plötsligt Inte ska visas upp en endaste bild På honom.

Nej någonting skumt är det.

True that.
Citera
2014-09-14, 21:12
Medlem
Antitrinitarians avatar
Snoken har skrivit ett namn under Bernys senaste blogginlägg. Är det månne den fantastiske nya mannen (som avses), eller är det nån som jävlas?
Senast redigerad av Antitrinitarian 2014-09-14 kl. 21:17.
Citera
2014-09-15, 11:24
Medlem
Antitrinitarians avatar
"Skälet till att jag inte riktigt ännu går ut med vem Mannen är beror på vissa omständigheter som är lite känsliga. Men jag kan berätta att han är i min ålder, jobbar, inte har några missbruksproblem, har tre barn och att han flyttar in hos mig inom kort. "

Alltså vad i helvete. Hallucinerar hon ihop allt det här eller?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in