Citat:
Ursprungligen postat av
Ghana
Alltså för i helvete! Jag blir så jävla trött på folk som inte kan ta in det man skriver till dem. 32 miljarder i omsättning illustrerar hur lätt det är att komma upp i höga siffror i omsättning även för vanliga lågavlönade Svenssons! Fram tills att du fattar vad omsättning innebär inom spel kommer jag inte svara på din idioti längre.
Brukar fan aldrig vara så här otrevlig på Flashback, men du har verkligen gjort mig förbannad. Grattis, du är nog den dummaste jag skrivit till under mina ~1300 inlägg på forumet.
Du kan ju oavsett inte jämföra med Victor Blom eller andra totalt degenererade high-stake pokerspelare som satsar flera normala årslöner i en enskild pott och om du ändå vill det, då ligger Åkesson risigt till hos väljarna.
Visst drar omsättningen snabbt iväg, men det är också det som är risken. Allt spel har en matematisk grund och är föremål för varians. När den senare slår till kan förlustandelen av din omsättning snabbt öka oavsett att din negativa förväntning kanske blott är 1-2%, beroende på vilken typ av spel du spelar förstås – och är det ett skicklighetsspel kan din negativa förväntan vara oerhört stor i det fall du är en usel spelare.