Citat:
Ursprungligen postat av
KiaW
Deras twitterinlägg som sådana, alltså på det sätt de var utformade, kletar också av sig på expressen och tv4.
Svaret "För att vi kan" och det raljerande "lalalalala" ger långt ifrån intryck av gott omdöme eller att deras syfte enbart är att objektivt informera om skandaler bland makthavare.
Nej det är riktigt. Gamla AFA medlemmar är inte objektiva. Eller mogna.
För övrigt fortsätter du enbart spekulera för att bygga upp din teori.
Vad är det som säger att RG inte har en eller ett par skärmdumpar från någon slarvig tekniker med ett par 100 medlemmar? Varför måste det vara 1 eller 2 från dina gräv?
Citat:
Ursprungligen postat av
B0B0
Jag skulle personligen ej spendera mer tid på att argumentera med/mot "
mypenisatrap"; han lever uppenbarligen i sin egen, konspiratoriska verklighet där händelseförloppet är ett helt annat än i vår egen och där alla är potentiella skurkar som jobbar åt
DEM och är en del i en stor konspiration. Följer man
länken i hans signatur hamnar man på en
klassiskt, vansinnig pseudovetenskaplig sida för... erm... "alternativ" till Relativitetsteorin, skriven av en amerikansk high school-dropout med storhetsvansinne. Personer som dessa tenderar att leva i sin egen verklighetsuppfattning och ignorera allt som strider mot den världsbild de intalat sig är den rätta. Gillar man såna sajter och delar med sig av dem i sin sig delar man förmodligen sajtmakarens syn på verkligheten och logiska argument också. Kaka söker maka.
De som följer mig på Astronomi vet att jag har ett dussin teorier om hur BB och Universum kom till

men det är OT. Existics har jag för att provocera lite.
Jag kan tycka lite synd om dig som så blint inte kan fundera längre än vad
KiaW säger, hon är en duktig moderator men spekulerar här friskt, ganska olikt henne faktiskt, verkar en aningens stressat beteende?
När
Admin sedan sitter lugn som en björn och brummar "Expressen har inte sagt något" får mig att ana oråd.
Men så är det, vi vet inte ett skit, RF kan ha gjort gräv, de kan ha en liten lista, en skärmdump och de kan för all del ha ett helt hack.
Tids nog vet vi - och då kan det vara för sent.
Citat:
"Obeslutsamhet och uraktlåtenhet att handla ligger en chef mera till last än misstag i fråga om val av medel." Källa: Svenskt Arméreglemente