Citat:
Ursprungligen postat av
KiaW
Deras twitterinlägg som sådana, alltså på det sätt de var utformade, kletar också av sig på expressen och tv4.
Svaret "För att vi kan" och det raljerande "lalalalala" ger långt ifrån intryck av gott omdöme eller att deras syfte enbart är att objektivt informera om skandaler bland makthavare.
Jag har läst det ena inlägget efter det andra där folk är oroliga ifall Flashback blivit hackat eller ej?
Sluta att vara orolig att dom över huvudtaget har koll på 800 000 inviduella konton så tar det år att koppla någon till dessa om INTE man inte har sitt privata facebook eller sin jobbmail kopplat till FB så kan man vara lugn.
Till sist varför vill dom hacka denna sidan jo för att dom känner sig pressade inte för att jag är SD men vid nästa val blir det som i övriga EU i när det gäller vårt land invandrar politiken är så viktig för dom som har det sämst så oundvikligen blir det i Sverige som i övriga EU
Ett strakt motstånd mot dom som flyttar hit och bor i getton och kostar allt för mkt jag är rädd om välfärden och jag minns hur bra vi hade 1992 då var jag 30 år.
Jag är 52 år å jag minns för sån nyligen som 18 år sedan när vi hade lediga jobb och folk fick flytta hit för att jobba.
I dag tar vi in folk som vi kanske behöver senare men vi tar in dom för att vår regering känner för det de vill hålla hög svansföring.?
OM det vore så BRA med öppen invandring skulle väl fler länder hålla på med det eller har den Svenska regeringen idiotförklarat Norge Finland Danmark och England m.m. kan hålla på så ett bra tag till.
Som sagt jag är 3 barnsfar icke politisk och uppmanar alla som inte har sin personliga mail kopplad till FB att fortsätta att säga vad dom tycker och går det överstyr så litar jag på våra moderatorer tar bort det inlägget.
Ja jag har dysleksi