2014-09-12, 11:51
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Men ok, ska vi åtminstone börja med att slå fast vilken sorts elektromagnetisk strålning din deathray skickar ut? Vad har du på den punkten?

Nope, du får försöka själv. Jag vet nu vad som hänt, inte hur men vad och det går att bevisa. Inte lika viktigt att tjabbla här
Citera
2014-09-12, 12:25
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Läs här om fenomenet: http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam5.html
Visst är det fantastiskt att stålbron (vid FDR Drive) ovanför bilarna var helt oskadad från deathray och bilbränder. Judy hävdar att de var under bron när de tog eld enligt introduktionstexten.

Med tanke på hur många Terawatt som behövs under 15 sekunder borde luften runt tornen lyst upp på grund av energiurladdningen. Jämför med hur en liten åskblixt lyser upp omgivningarna.

Som vanligt vill du att vi ska bevisa en icke existens medans du slipper bevisa hur lite energi som behövs för att slå sönder de kemiska bindningar som finns mellan järnatomerna.
Citera
2014-09-12, 12:45
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Nope, du får försöka själv. Jag vet nu vad som hänt, inte hur men vad och det går att bevisa. Inte lika viktigt att tjabbla här

Ska du göra det nu?
Citera
2014-09-12, 12:47
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:

Så JAG ska försöka reda ut DINA påståenden? Hur tänkte du nu?

Hur kan du ens veta vad som har hänt när du inte ens har en fungerande hypotes? Du har ju INGENTING!!! Ingen empiri, ingen fysisk modell, ingen verklighetsförankring, INGENTING.

Allvarligt talat, hur är det ens möjligt att vara så inkonsekvent? Du kan inte förstå hur damm kan fastna på balkar, alltså måste det vara en närmast magisk deathray? Finns det inte nån liten fungerande del av din hjärna som kan ställa åtminstone en enda liten kritisk fråga kring detta? Hur är det möjligt att tro något så hårresande fånigt, för att inte säga omöjligt????
Citera
2014-09-12, 12:48
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Så JAG ska försöka reda ut DINA påståenden? Hur tänkte du nu?

TOO CLASSIFIED TO PUBLISH
Citera
2014-09-12, 12:49
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Läs här om fenomenet: http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam5.html

Ingen proxydebatt, tack. Om du vill föra fram ett specifikt argument från hemsidan så föreslår jag att du klistrar in informationen i fråga, alternativt hänvisar och länkar till specifik del.
Citera
2014-09-12, 12:56
Medlem
Citat:
TOO CLASSIFIED TO PUBLISH
Eftersom ingen publicerar det är det hemligt.
Eftersom det är hemligt är det ett insidesjobb.
Eftersom det är ett insidesjobb och hemligt får ingen publicera det.
Citera
2014-09-12, 12:57
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Eftersom ingen publicerar det är det hemligt.
Eftersom det är hemligt är det ett insidesjobb.
Eftersom det är ett insidesjobb och hemligt får ingen publicera det.

Ta du och läs texten istället, sprängstoff!
Citera
2014-09-12, 16:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ta du och läs texten istället, sprängstoff!
Här är mer sprängstoff: KlokOchSnygg törs/kan inte svara på:

Citat:
Vad har fritt fall med det här (de seismiska utslagen) att göra?
Förstod du verkligen inte det???
Släpp ett glas på marken, kraschen blir högre och kraftigare än om du släpper glaset på en stapel av andra glas som måste krossas på vägen ned och dämpar fallet..

Det hänger lite ihop med det nedersta av dessa frågor som du "glömde" svara på igen - tokigt...

Citat:
Att få ett hus över sig förstör inte DNA
Nej, men det gör det så gott som omöjligt att veta vilken DNA som kommer från jumpers och vilken som kommer från någon inne i byggnaden. Du hävdar att all identifierad DNA kommer från jumpers, hur vet du det?

Citat:
Nope, jag bad dig läsa på genom att googla
Jag har försökt men det finns ingen sådan information. Du hävdar att Arthur Dent har fel, visa då det!
Citera
2014-09-12, 16:52
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Här är mer sprängstoff: KlokOchSnygg törs/kan inte svara på:
Normalt svarar jag om den som frågar är beredd på att lyssna. Debunkersgänget här lyssnar inte och det är inte därför som jag skriver här heller. Har mest varit ett sätt att försöka ta reda på vad som hände och en bra sak med debunkers är att de anstränger sig ordentligt för att hitta fel. Också viktigt att området hålls levande till man hittar korrekt händelsebeskrivning.

När man äntligen vet vad som hänt och kan visa det minskar behovet att hålla igång debunkers
Citera
2014-09-12, 17:08
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Normalt svarar jag om den som frågar är beredd på att lyssna. Debunkersgänget här lyssnar inte och det är inte därför som jag skriver här heller. Har mest varit ett sätt att försöka ta reda på vad som hände och en bra sak med debunkers är att de anstränger sig ordentligt för att hitta fel. Också viktigt att området hålls levande till man hittar korrekt händelsebeskrivning.

När man äntligen vet vad som hänt och kan visa det minskar behovet att hålla igång debunkers

Aha, ett illa dolt erkännande att du hade fel på alla tre punkterna och därför snurrat vidare med nya påhittiga konspirationsteorier!
Tack för det

Edit: kanske lite självmotsägande av dig att debunkers inte lyssnar men samtidigt gör sitt yttersta för att visa hur fel du har
Senast redigerad av SnakePlisssken 2014-09-12 kl. 17:13.
Citera
2014-09-12, 17:46
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Normalt svarar jag om den som frågar är beredd på att lyssna.

Tycker du att du själv tar in det vi säger till dig? Jag har frågat dig tio gånger om du känner att du har fått erforderliga svar på en enda punkt....men du vägrar svara.

Citat:
Debunkersgänget här lyssnar inte och det är inte därför som jag skriver här heller. Har mest varit ett sätt att försöka ta reda på vad som hände och en bra sak med debunkers är att de anstränger sig ordentligt för att hitta fel. Också viktigt att området hålls levande till man hittar korrekt händelsebeskrivning.

Men inget av det du läst här får dig att ens tänka tanken att "dr" judy wood kanske har fel?

Citat:

Lustigt, men jag kan inte minnas att du har kunnat "visa" en enda av dina påståenden?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in