2014-09-11, 21:19
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KlokOchSnygg
Vad har fritt fall med det här (de seismiska utslagen) att göra?

Förstod du verkligen inte det???
Släpp ett glas på marken, kraschen blir högre och kraftigare än om du släpper glaset på en stapel av andra glas som måste krossas på vägen ned och dämpar fallet..

Det hänger lite ihop med det nedersta av dessa frågor som du "glömde" svara på igen - tokigt...

Citat:
Att få ett hus över sig förstör inte DNA
Nej, men det gör det så gott som omöjligt att veta vilken DNA som kommer från jumpers och vilken som kommer från någon inne i byggnaden. Du hävdar att all identifierad DNA kommer från jumpers, hur vet du det?

Citat:
Nope, jag bad dig läsa på genom att googla
Jag har försökt men det finns ingen sådan information. Du hävdar att Arthur Dent har fel, vänligen visa det.
Citera
2014-09-11, 21:20
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kjellkritisk
Och inget svar på frågan utan ohederligt saxar citat, ärthjärna!
Precis som du lyssnar
Citera
2014-09-11, 21:21
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av SnakePlisssken
Förstod du verkligen inte det???
Släpp ett glas på marken, kraschen blir högre och kraftigare än om du släpper glaset på en stapel av andra glas som måste krossas på vägen ned och dämpar fallet..
Tänk en gång till
Citera
2014-09-11, 21:32
Medlem
GunsAndHorsess avatar
Jag kmr ihåg den här dagen och tiden efter det, jag kommer ihåg hur mycket hat det var mot muslimer och är det fortfarande idag. hur muslimer var offer, det här gjorde så att jag mådde jättedåligt i flera år-
Citera
2014-09-11, 23:13
Medlem
SnakePlissskens avatar
Citat:
Tänk en gång till

Varför det? Förklara istället om du har något att komma med - nu har du 3 misslyckanden som du strutsar:

1. De seismiska utslagen - förklara!
2. Arthur Dent har fel enligt dig angående seismologiska registreringar - förklara!
3. Hur vet man vilket DNA som kommer från "jumpers" när allt ligger i en stor rasmassa - förklara!

Tror jag du kommer förklara - eller ens försöka? Nej, naturligtvis inte eftersom du inte kan.
Citera
2014-09-12, 00:12
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Pripps3.5
Kassa konspirationsteoretiker ni var här då?
Ingen som reagerar på medias icke-rapportering av årsdagen överhuvudtaget?

Vi blir fuckade av media och ni fattar ingenting?
Helt rätt. Här har du en bild du kan fundera lite över, så här på årsdagen. Mvh http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/Image172.jpg
Citera
2014-09-12, 06:34
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Helt rätt. Här har du en bild du kan fundera lite över, så här på årsdagen. Mvh http://drjudywood.com/articles/DEW/dewpics/Image172.jpg
Bilen har brandskador. Inget som tyder på att metallen dustifierats.
Här ser du flera bilder på samma bil, som flyttats för att kunna rensa upp gatan där den stod från början.
http://forums.randi.org/showthread.php?t=208961
Citera
2014-09-12, 08:37
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Vad tycker du om solstrålar? du vet, även om man inte tror det så kan dessa stråla genom luften och värma upp en yta på otroligt långt avstånd

HAHAHAHA, men snälla, lilla gubben..... Du lever verkligen i din egen lilla värld, va?

Men ok, ska vi åtminstone börja med att slå fast vilken sorts elektromagnetisk strålning din deathray skickar ut? Vad har du på den punkten?
Citera
2014-09-12, 08:48
Avstängd
Fiffiniffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Här ser du flera bilder på samma bil, som flyttats för att kunna rensa upp gatan där den stod från början.

Hahaha Det där är vad man brukar kalla game, set & match.

Så vad säger du nu KlokOchSnygg....blev bilarna fortfarande inte flyttade?
Citera
2014-09-12, 10:13
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av rayjoh
Har jag sagt att metallen har dustifierats? Nej, det jag säger är bränderna i dessa bilar är märkliga, då de alla tycks startat inne i motorn. Och att motorer har smält samman. Något som aldrig händer med normala bilbränder. Det jag spekulerar i är om strålning från dettta energivapen som användes har fått denna verkan. Att stora metallklumpar fattade eld. Det är därför man ser att det har varit en varm, snabb förbränning från motorn. Observera att denna strålning är mycket svagare utanför fokusområdet. Men kanske så stark att den gav detta fenomen.
Citera
2014-09-12, 10:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av estone
Har jag sagt att metallen har dustifierats? Nej, det jag säger är bränderna i dessa bilar är märkliga, då de alla tycks startat inne i motorn.
För det första skrev du inte det i inlägget med länken till bilden. För det andra är motorhuven stängd så det går inte att se hur motorn ser ut.

Det finns olika teorier om varför bilarna började brinna. En av dom är att motorn var igång när dammolnet från rasen trängde in i motorutrymmet. Det finns mycket brännbara material (plast, bensin mm) under moderna bilars motorhuvar.
Citera
2014-09-12, 11:49
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Fiffiniffi
Hahaha Det där är vad man brukar kalla game, set & match.

Så vad säger du nu KlokOchSnygg....blev bilarna fortfarande inte flyttade?

Läs här om fenomenet: http://drjudywood.com/articles/DEW/StarWarsBeam5.html
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in