2014-09-10, 18:56
Medlem
reffis avatar
Är ny på DH Marauders build, eller egentligen grön överhuvudtaget på DH.
Men hur nära måste man stå Sentry? Fortsätter den när man går, så att säga ur bild?
Ser nämligen inga skott komma flygande från Multishot om jag går förbi fienden och tycker mig inte att fienden går ner när jag inte har Sentry i bild.

Förstår så klart att jag inte kan lägga en Sentry och sticka till nästa bounty t.ex.
Menar bara inom "lagomt" avstånd.

Säkert världens nybörjarfråga men vafan.
Citera
2014-09-10, 18:58
Medlem
reffis avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ^Eaz
Spring igenom Arreats Retreat (eller vafan den heter, Act 3 - sista zonen), chans på goblin, väldigt liten, linjär zon som alltid ser likadan ut.

När du får guldgem så är dina guldproblem över.

Fick detta tips av dig, fått totalt 3 Vaults i Arreats, bara idag. Haft en enorm tur.
Citera
2014-09-10, 19:15
Medlem
Hej_tjos avatar
Tipsen skall provas! Håller atm på med att farma highlands moon cave som någon föreslog.

Stats just nu: Runs 6 / Goblins 5. Har tänkt köra någon timme till
Citera
2014-09-10, 19:43
Medlem
Godseyes avatar
Asså, vafan är meningen med Nek the Brawler? Han tar mig till ett helt tomt område, där enda cägen ut är en town portal?!
Citera
2014-09-10, 19:54
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Tipsen skall provas! Håller atm på med att farma highlands moon cave som någon föreslog.

Stats just nu: Runs 6 / Goblins 5. Har tänkt köra någon timme till

Skulle inte gjort detta... mycket mer effektivt att göra fulla akt 1. Du kommer att behöva grandeur någon dag, lika bra att samtidigt bocka av detta på samma gång medans du farmar vaults, samt så får du cursed chest exp, gems m.m

Du får samtidigt bra med exp och guld från att göra bounty runs. Något som är ännu effektivare för rorg / vault är att split-farma, detta är dock inte lika bra för exp.

Var beredd på att vault kanske inte spawnar förrens 50 + goblins och då sitter du där med single bounties avklarade och ingen rorg et.c.

Goblins spawnar i många mer områden än cave of the moon clan 1/2.
Kan nämna några i akt 1, t.ex :
Royal crypts
Halls of agony 1,2,3.
Alla grottor t.ex Scavenger, cave of the moon, Den of the fallen.
Decaying crypt (cemetary)
The festering woods.
Northern highlands

I stort sett de flesta områden har goblins, blizzard vill inte att man ska utnyttja ett endaste område så därför har dom jämnat ut det = väldigt ineffektivt att farma ett område som ibland visar resultat.
+ hur kul är det att restarta game in och ut ?
Citera
2014-09-10, 19:59
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Godseye
Asså, vafan är meningen med Nek the Brawler? Han tar mig till ett helt tomt område, där enda cägen ut är en town portal?!
PvP
Citera
2014-09-10, 21:50
Medlem
Opilus5500s avatar
Detta är ju helt sinnesjukt!! Ingen vault, de måste vara något fel?? Jag skall skicka mail till blizzard!

RNG game you fucking joking with me!!! jag dödat över 300 goblins ifrån T1-T5 ingen dropp???

De ända jag behöver är Guld, typ 60 miljoner =). Ge mig annars skiter jag i seasons!!

Tyvärr de här spelet handlar hur mycket guld du har =((
Senast redigerad av Opilus5500 2014-09-10 kl. 21:52.
Citera
2014-09-10, 22:13
Medlem
Hej_tjos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kruzifixxion
Skulle inte gjort detta... mycket mer effektivt att göra fulla akt 1. Du kommer att behöva grandeur någon dag, lika bra att samtidigt bocka av detta på samma gång medans du farmar vaults, samt så får du cursed chest exp, gems m.m

Du får samtidigt bra med exp och guld från att göra bounty runs. Något som är ännu effektivare för rorg / vault är att split-farma, detta är dock inte lika bra för exp.

Var beredd på att vault kanske inte spawnar förrens 50 + goblins och då sitter du där med single bounties avklarade och ingen rorg et.c.

Goblins spawnar i många mer områden än cave of the moon clan 1/2.
Kan nämna några i akt 1, t.ex :
Royal crypts
Halls of agony 1,2,3.
Alla grottor t.ex Scavenger, cave of the moon, Den of the fallen.
Decaying crypt (cemetary)
The festering woods.
Northern highlands

I stort sett de flesta områden har goblins, blizzard vill inte att man ska utnyttja ett endaste område så därför har dom jämnat ut det = väldigt ineffektivt att farma ett område som ibland visar resultat.
+ hur kul är det att restarta game in och ut ?

Nä precis. Jag upptäckte efter ca 20 goblins att det inte var värt det... Har redan fått 2 rorg! Men det stämmer de du säger, tycker dock om att köra rifts och grifts för exp och lvla upp gem. Dock riktigt synd att man inte kan få goblin portal där inne.
Citera
2014-09-10, 22:24
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Hej_tjo
Nä precis. Jag upptäckte efter ca 20 goblins att det inte var värt det... Har redan fått 2 rorg! Men det stämmer de du säger, tycker dock om att köra rifts och grifts för exp och lvla upp gem. Dock riktigt synd att man inte kan få goblin portal där inne.

Jepp, det är lite synd. Men man kan dock få en ''goblin rift'' i vanliga rifts, som består av typ 10 + goblins på ett ställe. Inte så ofta man får dem dock!
Citera
2014-09-11, 00:46
Medlem
Är det äns möjligt å få Tasker and Theo ifrån Kadala?
Citera
2014-09-11, 00:50
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Zeunerts
Är det äns möjligt å få Tasker and Theo ifrån Kadala?
Yes.
Citera
2014-09-11, 02:10
Medlem
Leksingens avatar
har letat efter raekor's chest i över 100 para levels och miljoner bloodshards, enda piece jag behöver för att kunna köra t6 bekvämt. Ger upp snart det är så sjukt har fått allt annat gear 3ggr om allt höga rolls men jävla chest kommer aldrig. Är så sjukt frustrerad.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in