2014-09-11, 11:21
Medlem
maetetamitlu31afifs avatar
Vilket underbart land Sverige är

Där yttrandefriheten och demokratin är helt förstörd.
Där muppar som dessa får härja fritt och läsa nästan upp emot en miljon människors dagböcker, bara för de är medlemmar i "Researchgruppen".

Sverige är ett land som bara fortsätter ta den i röven och ingen gör någonting åt det.
Vilket jävla pissland.
2014-09-11, 11:23
Medlem
N3ss3s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Oliveira
Det säger väl iofs ingenting att RG inte kontaktat FB.

Hur menar du då att de skulle kontaktat FB?
2014-09-11, 11:27
Medlem
Jag måste säga att jag är riktigt jävla less på denna RG.

De leker gudar, hänger ut folk till höger o vänster för man inte delar deras åsikter ?! Hat är en sak, men det är inte alltid det har förekommit fast personer i fråga har blivit uthängda.

Och den stora skillnad är att ofta slutar det med att personerna de hänger ut förlorar jobb, får hembesök mm, och källkritiken mot dessa tomtar finns den ??

Svar: nej, aftonhoran o resterande skittidningar hänger gladeligen ut personer och kallar dem för hatare. Väldigt lätt att utge sig för och vara någon annan än den man är på internet, tom framea (kom ej på svenska ordet ) personer för det.

Och hur fan kan man vara funtad som människa om man ser dessa som hjältar ?!

Nej jag hoppas flashbackare sitter o smider på någon storslagen plan!
2014-09-11, 11:27
Medlem
flensodents avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maetetamitlu31afif

Där muppar som dessa får härja fritt och läsa nästan upp emot en miljon människors dagböcker, bara för de är medlemmar i "Researchgruppen".

Sverige är ett land som bara fortsätter ta den i röven och ingen gör någonting åt det.
Vilket jävla pissland.

Sanna ord
2014-09-11, 11:29
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maetetamitlu31afif

Vilket jävla pissland.

Vad har Sverige med detta att göra. Detta sker ju överallt..
2014-09-11, 11:30
Medlem
...men borde inte någon kunna kartlägga RG tillbaka?
2014-09-11, 11:31
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av helveteskyrka
Vad har Sverige med detta att göra. Detta sker ju överallt..

Ja det händer ju i Sverige, så kanske kan det vara vad Sverige har med det o göra ?
2014-09-11, 11:32
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskbollen
Jag måste säga att jag är riktigt jävla less på denna RG.

De leker gudar, hänger ut folk till höger o vänster för man inte delar deras åsikter ?! Hat är en sak, men det är inte alltid det har förekommit fast personer i fråga har blivit uthängda.

Och den stora skillnad är att ofta slutar det med att personerna de hänger ut förlorar jobb, får hembesök mm, och källkritiken mot dessa tomtar finns den ??

Svar: nej, aftonhoran o resterande skittidningar hänger gladeligen ut personer och kallar dem för hatare. Väldigt lätt att utge sig för och vara någon annan än den man är på internet, tom framea (kom ej på svenska ordet ) personer för det.

Och hur fan kan man vara funtad som människa om man ser dessa som hjältar ?!

Nej jag hoppas flashbackare sitter o smider på någon storslagen plan!

Stödjer inte RG men vilka icke näthatande rasister har de hängt ut?

Alla de har hängt ut har ju farit med rasistiska åsikter och rent olagliga kommentarer mot icke vita..
2014-09-11, 11:34
Medlem
helveteskyrkas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av maskbollen
Ja det händer ju i Sverige, så kanske kan det vara vad Sverige har med det o göra ?

Jo men muppen försökte ju få det till att detta skulle vara en svensk sak att antagonister jagar oliktänkande..

Det sker ju överallt höger mot vänster och vänster mot höger.

Skillnaden nu är att vi själva blivit offer
2014-09-11, 11:34
Medlem
Rad-i-Kalles avatar
Nästan 900.000 användare. En del konton säkert dubbla (en person har flera konton), en del konton kanske delas av flera personer. En del konton inaktiva. En del konton innehas av utlandsboende.
Hur man än räknar - eller ser på det - så är det närmare 10 % av Sveriges befolkning. Eller av Sveriges vuxna befolkning.

Det är ingen liten grupp man kränker!
Senast redigerad av Rad-i-Kalle 2014-09-11 kl. 11:38.
2014-09-11, 11:35
Medlem
stashboxs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av oddballse
...men borde inte någon kunna kartlägga RG tillbaka?

Tror inte de sitter på några konton, kanske några enstaka dem hittat från andra dumps..
De verkar ha en wordpress sida, någon som är sugen på att mobilisera en motattack?

/stashbox
2014-09-11, 11:36
Medlem
Snälla äckliga rg, om ni läser detta kom och häng ut mig, snälla knacka på min dörr, så jävla underbart att få nita äcklen, oj hotar jag nu? Bryr jag mig? NEJ! DÄrför kommer ni aldrig komma hem till mig eller outa mig era jävla små fittor.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in