"Muslimernas handikapp sitter i huvudet"
Jag ser inget fel med en sådan kommentar. Se bara på alla muslimer i Sverige, åk in till stan eller besök en stadsdel eller förort med kraftig dominans utav invandrare. Jag möter sådana där personer varje dag när jag passerar olika platser.
Jag kan inte uttala mig om kvinnorna, men unga män och vuxna män visar definitivt upp tecken på efterblivenhet, intellektuella hjärnskador och ett okontrollerat och aggressivt beteende.
De beror på deras "heliga bok" koranen, ju mer du läser koranen ju större risk för att du blir dum i huvudet och efterbliven mentalt.
Sedan så är inavel (muslimer ifrån MENA är ofta barn till två syskon eller kusiner, deras föräldrar är syskon eller kusiner och när de producerar barn så kallas de inavel och barnet föds som underutvecklat och med intellektuella hjärnskador) naturligt bland muslimer ifrån MENA.
"Det måste ju vara ok att äta griskött om det grillats över brinnande koraner. ... eller blir det dubbelfel i stället?"
Blir inte köttet halal då muslimer? Om de har grillats över brinnande koraner och därmed genom de viset välsignats utav Allah?
"jävla apa" stödjer jag inte. Apan skall inte behöva smutsas ned eller förknippas med brunstiga MENA-hanar. Apan är ett fint djur och bra mycket smartare.
Om man skall beskriva beteenden, så är de bättre att använda beskrivningen "vilt beteende" eller "uppför sig som vildar".
Jag förstår inte hur sjuklövern kan tro att MENA folket som importeras i mängder, skall "rädda" våra pensioner eller bära upp vårat samhälle och ta hand om oss när de blir gamla.

Men i och för sig så lever inte sjuklöverns politiker i verkligheten, de lever i en fantasi och i en illusion.