2014-09-10, 21:29
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Aeikz
Tråkigt för vissa med höga jobbpositioner eller annat socialt som må bli förstört ifall detta läcks. Alla kan ju inte vara förstående när det väl kommer till ens egna åsikter... Jävligt trist att folk möjligtvis får delar av sina liv förstörda för att det trodde att det var anonyma på forumet.

Hur blir det ifall det kommer fram att folk blivit undanröjda? Flashback står ju för "yttrandefrihet - på riktigt", så kommer folk få tillgång att kunna ta bort sina konton/dölja historik eller hur kommer ni admins agera emot detta?
Jag undrar också. Eftersom det är flashback som har felat(om nu detta stämmer) så bör folk som vill kunna radera alla sina poster fullständigt.
2014-09-10, 21:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Andreas1989
Du vill alltså ha ett svenskt 4chan?

Flashback är bättre plattform. Men om den tekniska lösningen inte håller längre är ett bildbräde bättre. Fast 4chan samarbetar med FBI rutinmässigt och sparar all information om användare.
2014-09-10, 21:32
Medlem
Vad är deras syfte?

Att få människor att sluta ha åsikter som inte stämmer överens med dem?

Försvinner åsikter?

Svaret är nej.
2014-09-10, 21:32
Medlem
mschiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av KiaW
Jo, det är känt att listan är fejkad redan i januari: (FB) Researchgruppen påstår att de har Flashbacks databas
Januari 2013 t.o.m.
2014-09-10, 21:34
Medlem
cdxz11s avatar
bara jag som hoppas på att dem faktiskt har databasen och hänger ut fel person följt av att folk från rg sedan hittas döda lite här och där?
2014-09-10, 21:34
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av aoki
Vad är deras syfte?

Att få människor att sluta ha åsikter som inte stämmer överens med dem?

Försvinner åsikter?

Svaret är nej.
Man får inte tänka annorlunda. Vi ska ha chip i hjärnan som styr hur vi tänker när dom får makten.
2014-09-10, 21:35
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Jag undrar också. Eftersom det är flashback som har felat(om nu detta stämmer) så bör folk som vill kunna radera alla sina poster fullständigt.

Se #364
Det skulle lösa det ev. problemet på 1h max.
2014-09-10, 21:37
Medlem
NoTruces avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HerrBormann
ALLT SOM KAN KONTROLLERAS DÄR ÄR OFFENTLIGA UPPGIFTER SOM VEM SOM HELST KAN TILLGÅNG TILL VIA FLASHBACK EGEN JÄVLA MEDLEMSLISTA!

https://www.flashback.org/memberlist.php

HUR JÄVLA TRÖG KAN MAN VARA?

Tack för ordet.

Fan, en annan hamnar ju redan på sidan tre. Innebär det att man är högvilt för godhetspoliserna på RG och Expo nu?
2014-09-10, 21:37
Medlem
Utopia.s avatar
Flashback är en av sveriges största webbsajter. Jag har läst att Flashback flyttar mer data än Twitter i landet. Detta är en liten vänsterorganisation som går till direkt attack mot det fria och allmänna nätet. Helt sjukt.

Vad fan vill man uppnå? Grattis RG, ni har lyckats radikalisera en hel generation internetanvändare. Om våldsamheter följer så blir jag varken förvånad eller fäller några tårar (förutsatt att det är RG som drabbas då). Ni har verkligen tagit er vatten över huvudet.
2014-09-10, 21:38
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Det stämmer inte.

Ex:
edda123
Dufflo
fantasy-girl

Som jag skrev så är antalet inlägg inte en relevant faktor.

Jo jag har sett det, nu. Men ingen som har mer än en handfull inlägg. De flesta har inga inlägg alls. Två som inte finns.

Detta luktar smurf lång väg.

Min teori: någon skapade ett 40-tal användare en kväll 2009 och trollade med några av dem så de fick en handfull inlägg.
Medlem
R.Rs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av weridjfd
Se #364
Det skulle lösa det ev. problemet på 1h max.

Det räcker att en enda person har speglat forumet och väljer att lägga upp det så är din idé helt omintetgjord.
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av cdxz11
bara jag som hoppas på att dem faktiskt har databasen och hänger ut fel person följt av att folk från rg sedan hittas döda lite här och där?
Det är inte bara du min vän.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in