Citat:
Researchgruppen har blivit ordentligt "rovknullade"
Jag vet varfor de sager att de har flashbacks databas - De blev helt enkelt lurade
Jag vet varfor de sager att de har flashbacks databas - De blev helt enkelt lurade
Sa har gick det till: "Money makes the world go around". Nar det finns pengar att hamta, ar uppfinnigsrikedomen stor.
Pahittiga flashbackanvandare (en grupp av dem) startade manga olika konton har. Mellan 100 - 200.
Fejk-email etc. Gjorde sen manga inlagg, vissa hatiska mot invandring.
Sen erbjod de Researchgruppen att kopa databasen, LOL!
Jag tror de fick 700 000 kronor
Givetvis kravde RG "bevis" - Bevis kom i form av "fejkade konton" med nick, losenord och opassande inlagg. Riktig humor, eller hur.
Nu star de med "skagget i brevladan". De kan inte garna ga till polisen och krava pengarna tillbaka, eller hur
Verkligheten overtraffar alltid dikten
Pahittiga flashbackanvandare (en grupp av dem) startade manga olika konton har. Mellan 100 - 200.
Fejk-email etc. Gjorde sen manga inlagg, vissa hatiska mot invandring.
Sen erbjod de Researchgruppen att kopa databasen, LOL!
Jag tror de fick 700 000 kronor
Givetvis kravde RG "bevis" - Bevis kom i form av "fejkade konton" med nick, losenord och opassande inlagg. Riktig humor, eller hur.
Nu star de med "skagget i brevladan". De kan inte garna ga till polisen och krava pengarna tillbaka, eller hur
Verkligheten overtraffar alltid dikten
Köper inte detta.
Det första RG skulle ha kollat var konton från olika år, speciellt vissa personer som är en nagel i ögat för dem. Du menar att RG skulle kolla in ett hundratals fabricerade konton som kanske inte var äldre än våren 2014 och slanta upp 700k... Sen har dom inte 700k löst på ett bräde att slanta upp och stämmer illa mot den gamla "belöningen" på 50k. Sen har RG själva antytt att dom fått in infot från flera olika håll i olika perioder, snarare pekar detta på att dom enbart lyckats spåra några stycken som schabblat med sin egen säkerhet på nätet. Kan ju dra paralleller med Aftonbladets "Anna" som fick Littorin att avgå, allt pekar på att dom kanske har 25-50 klantar och sen påstår att dom har hela högen.
Vad dom inte räknade med var "dödshackarna" som poppade upp på Rosenbad.
Det blir ett intressant val, den saken är klar....