2014-09-09, 20:47
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Vet att detta är en väldigt ny substans på marknaden, men är det någon som vet om det syns på urinprov/analys?
Eftersom att substansen i sig inte är straffbar så borde väl jag inte kunna blir straffad med den i kroppen?

Även om den skulle kunna spåras så skulle du inte kunna bli dömd för något, nej. Det gäller dock inte för trafikrelaterade prover om du skulle bli stoppad i en kontroll och vara påverkad av substansen ifråga. Då blir det vårdslöshet i trafik vilket också leder till körkortsåterkallelse. Sedan spelar det heller ingen roll att substansen är laglig om du lämnar prover för att uppvisa drogfrihet för myndigheter i olika former. De klassar även bruk av nätdroger som missbruk om det skulle uppdagas.

Men om du inte har några krav på dig där drogtester måste vara rena, att du kör bil eller liknande så gör det ingenting om de skulle kunna spåra den.
Citera
2014-09-10, 11:17
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Oj, denna verkar potentare än jag trodde!

TT säljer ju endast 1 mg, är det klokt att dela dessa och ta 500 microgram första gången?

Absolut men problemet är att efter 0.5 mår du bra man vill må bättre.

Finns inga hämningar kvar väl igång typ.

Vill ha 0.25 or och står fan fast vid att plantor utan tolerans eller Benz erfarenhet ges det och skattkistan låses in.

Ska ta mäta upp 1mg och dela på fyra och ge 1/4 till planta idag. Denna planta är väck på 7.5mg zopiklon vanliga fall. 45 mg zopiklon med alkohol gör mig mindre ohämmad än 0.5mg av detta.
Senast redigerad av GanjaThorulf 2014-09-10 kl. 11:20.
Citera
2014-09-10, 17:38
Medlem
Psychoramas avatar
Klonazolam vs Flubromazolam? Vilken av dessa har bäst ångestdämpande egenskaper samt hur lång halveringstid har Flubromazolam? Klonazolam sägs ju ha 10-18 timmar.. Förövrigt en av de kraftfullaste benzona/analoger jag provat. Kraftig sedering. Samma med denna?

Mvh
Citera
2014-09-10, 19:09
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Psychorama
Klonazolam vs Flubromazolam? Vilken av dessa har bäst ångestdämpande egenskaper samt hur lång halveringstid har Flubromazolam? Klonazolam sägs ju ha 10-18 timmar.. Förövrigt en av de kraftfullaste benzona/analoger jag provat. Kraftig sedering. Samma med denna?

Mvh

Så mycket som jag förstått så ska denna vara kanon!
0.5 mg däckar vissa som testat den av. Ångestdämpning vet jag inte riktigt men trizolam som flubromazolam är en analog av är ju framför allt en sömnmedicin.
Citera
2014-09-10, 21:31
Medlem
Tjoo fick hem 20 stycken 1 mg av TT idag, men trode det skulle vara mer potent jag har tagit 1,5 mg uppdelat på 1 timme och 20 min men känner inte av dett spicelt mycket
Edit* tog 0.5 nu efter 140 minuter så nu är jag uppe i 2 mg och stannar där för dagen
Senast redigerad av SweEnigma 2014-09-10 kl. 21:49.
Citera
2014-09-10, 22:10
Medlem
Sistaupdaten för dagen har gått 2 timmar nu som jag har delat på 2 mg på.
Känns hyfsat muskelavslappande, ångesten är nästan bortblåst och känner mig lite trött och avslappnad så nu blir det sängen, så 2 mg tyckte jag var ganska perfekt dos för mig.
Men komihåg att forska smart och långsamt för alla reagerar olika.
Citera
2014-09-10, 22:18
Bannlyst
Jag tycker att man blir så trött.
Kan ju sova i 20 timmar om man kunnat.

Helt sjukt.

Men en fin benzo..

Hoppas att inte "jag tog 38st och rånade en Ica" folket gör så att den klassas för snabbt.
Citera
2014-09-10, 22:30
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweEnigma
Tjoo fick hem 20 stycken 1 mg av TT idag, men trode det skulle vara mer potent jag har tagit 1,5 mg uppdelat på 1 timme och 20 min men känner inte av dett spicelt mycket
Edit* tog 0.5 nu efter 140 minuter så nu är jag uppe i 2 mg och stannar där för dagen
Tar du någon annan sorts Benso utöver denna?
Citera
2014-09-11, 01:46
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av SweEnigma

Detta låter konstigt... Är det TT som har dålig kvalité eller är det du som har tollerans?
Citera
2014-09-11, 02:55
Medlem
purezones avatar
Dessa saka bli intressanta!
Hörde mig för ett sample och CL var schyssta nog och skickade iväg ett utan problem bör komma imon.

Ni som testat TTs och Cls, är det någon skillnad förutom mängden i?

MVH
Citera
2014-09-11, 04:12
Medlem
forfoxsakes avatar
Tänkte lite på att trådar som denna skulle få betydligt mer vettigt innehåll om vi som beskriver effekterna nämner, inte bara intagets mängd, utan i alla fall något om övrigt bensobruk. Tolerans är mycket individuellt och många faktorer spelar in, men bensodiazepiner är potenta, beroendeframkallande och med snabb toleranshöjning. Äter man 20 mg stesolid om dagen så tål man massor av mer benso. Jag kan inte allt om interaktioner, men korstolerans på benso existerar så vitt jag vet. Och kan vara väl värt att nämna.
Ingen benso alls i blodet eller nämnvärd intoxikation på annat = effekten upplevs mer eller mindre på egen hand.
Iktoviril till frukost, osv: effekten interagerar med annan benso. Eventuellt, ifall du sitter som försökskanin på laboritatium, går det att rota upp biokemiska förlopp på outforskade substanser, men vem betalar för det?
Citera
2014-09-11, 11:32
Medlem
Stone.. nej har inte tagit någon annan benso på cirka 2 år' enda jag har nu för tiden är Ritalin.
Men jag måste säga att Flubromazolam fungerar extremt bra för mig blev mjukare i kroppen och ängensten försvann så jag somnade redan efter 20 min när jag lagat mig i sängen.

Så jag ger denna 10 av 10 piller = Perfer för att jaga bord ångesten och få sova!
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in