2014-09-08, 20:32
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
TT har 1mg.

Jag vet men som någon sa de har pressat imo liknande tabs medan CL har riktigt mysiga smältisar.

Jag ska testa TT med och Jusef innan jag säger något är bättre än något annat dock. Men att lägga under tungan och det bara smälter. Ja det är benzo kärlek för mig <3

CL kommer ju givetvis med 1mg med. Men bra börja 0.5 när de inte är delbara
Citera
2014-09-08, 20:39
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
Haha hur gick det? Blockade inte benson trippen?

Nej fan inte det lol !!! Men det fick ju slå sig igen . Inte behagligt. Fick för mig boosta med 5f sdb 005.

Höll på drunk I mina egna spyor aldrig kräkts på tryptaminer på 10 års bruk. Hade tur. Jag är väldigt anal på sådant annars. Riktig idiot mix. Omdömet helt borta. Lyckades samla all kraft ringa hjälp annars hade jag varit fucked låg på rygg kräktes när vännen kom.

Pinsamt
Citera
2014-09-08, 20:43
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Nej fan inte det lol !!! Men det fick ju slå sig igen . Inte behagligt. Fick för mig boosta med 5f sdb 005.

Höll på drunk I mina egna spyor aldrig kräkts på tryptaminer på 10 års bruk. Hade tur. Jag är väldigt anal på sådant annars. Riktig idiot mix. Omdömet helt borta. Lyckades samla all kraft ringa hjälp annars hade jag varit fucked låg på rygg kräktes när vännen kom.

Pinsamt

Oj shit. Låter lite farligt. Får man för sig att svälja en flubbe är det väl bäst att man låser skattkistan och sväljer nyckeln då antar jag!
Citera
2014-09-08, 20:44
Medlem
Tjuvjakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Smälter under tungan på 1 minut smakar gott tom.
Exakt det du beskriver.

Det kommer ettor med är jag säker. Rosa vill vi se! <3

Kan man lägga den/de under tungan eller kan den/de till och med tuggas för att få lika bra effekt? Självklart sköljer man munnen och sväljer efteråt.

EDIT: Kan istället för Ska
Senast redigerad av Tjuvjakt 2014-09-08 kl. 20:59.
Citera
2014-09-08, 21:10
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av root2ohm
Oj shit. Låter lite farligt. Får man för sig att svälja en flubbe är det väl bäst att man låser skattkistan och sväljer nyckeln då antar jag!

Jag har aldrig tappat kontroll så innan. Jag låser skatt kistan stenhårt i fortsättningen!! Det var helt cp bara ligga och kräkas in i fraktaler.

Sen ska man nog fan ta fram accepterad dos och låsa resten. Jag tappade en tablett i minnet. När jag skulle landa sen då efter så hade jag ätit allt och ingen Benz kvar...

Som sagt jag tar stolthet i disciplin och fuck den flög
Citera
2014-09-08, 21:11
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvjakt
Kan man lägga den/de under tungan eller kan den/de till och med tuggas för att få lika bra effekt? Självklart sköljer man munnen och sväljer efteråt.

EDIT: Kan istället för Ska

Triazolam är ju sug tablett från start för snabb verkan. Jag fann det överlägset. Som att smälta en bättre smakande stess typ.
Citera
2014-09-08, 22:22
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kapcylisten
Fick nyss min beställning från TT, dock skickade med några Flubromazolam piller extra fy fan va snällt! men nu är jag ingen erfaren flöddrare , hur lång är halveringstiden på denna och hur mycket ska ja ta? Tänkte droppa en lapp imorron så vill inte att benzon ska sabba min tripp pga lång halveringstid.

Är det samma halveringstid som xanor?

Halveringstiden kan jag inte uttala mig om, men jag har somnat gott och vaknat rätt pigg, så det verkar inte vara något monster i den frågan som sin nära namne.

Benso är medicin. Vissa upplever berusning, själv tycker jag bara att det är segt och jobbigt. Hade mitt första riktiga rus på benso under sommaren. Då blandade jag dock 20 mg diazepam med 6 mg meclonazepam för att kunna somna efter en flaska Stoli. Blev väldigt skön och snäll, men oerhört korkad och oförmögen att varken gå eller somna. Men jag har skyhögalkoholtolerans och tål benso rätt bra. Det där är en vansinnesblandning och ett försök till en god natts sömn, inte en bra utekväll.

Spar absolut benson till efter lappen. Antar att det är 25i/25c-NBOH du har inhandlat. Bägge två är mycket trevliga substanser enligt mig. Särkilt om det röks någonting gott till. En stund i naturen eller i soffan framför en bra film kommer förhoppningsvis att ge dig en skön och flummig stund, även om jag inte tror att de är lika psykologiskt effektiva som mycken annan psykedelika som står att finna i vår värld.
Effekterna är korta, ca 4 timmar "håller det på", sen har du afterglow som går att dra ut på med lite goda rökverk.
Däremot har jag själv haft svårt att somna när jag använt de lappar du tänker testa. Spar benson till kvällen sen. Alla lider inte av insomnia, men många har svårt att somna långt efter en tripp, så ta benson när du känner att du är klar med kvällen. Eller låt bli om du inte behöver.
Flöddrare har många nära vänner till mig gått och blivit. Du råder över ditt liv, mitt råd till dig är att läsa på ordentligt om bensodiazepiner och inte äta dom för att få rus. Det finns så oerhört många roligare och intressantare sätt att berusa sig på som inte ger såna grava konsekvenser för ditt fortsatta liv.
För att avbryta en snetripp, för att dämpa en avtändning, särskilt på CS eller mot ångest, insomnia, etc, i avgränsade perioder, ihop med seriöst arbete för att bryta bakomliggande orsaker så är benso fantastiskt. Men tar du ett piller så somnar du nog mest bara, du hamnar inte i träsket så snabbt. Själv har jag alltid haft som ett litet mål i livet att prova varje berusningsmedel som inte medför omedelbara idiotkonsekvenser åtminstone en gång i livet, så länge set och setting stämmer och produkten är pålitligt.
Citera
2014-09-08, 22:38
Medlem
ex69-dtrs avatar
Vet att detta är en väldigt ny substans på marknaden, men är det någon som vet om det syns på urinprov/analys?
Eftersom att substansen i sig inte är straffbar så borde väl jag inte kunna blir straffad med den i kroppen?
Citera
2014-09-09, 00:03
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av ex69-dtr
Vet att detta är en väldigt ny substans på marknaden, men är det någon som vet om det syns på urinprov/analys?
Eftersom att substansen i sig inte är straffbar så borde väl jag inte kunna blir straffad med den i kroppen?
Tror nog att det är för tidigt att veta än.
Citera
2014-09-09, 00:29
Medlem
ex69-dtrs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Stone..
Tror nog att det är för tidigt att veta än.

Som jag trodde.

TTs 1 mg tabbar, håller dom bra kvalité? Bra pris iaf!
Citera
2014-09-09, 01:12
Medlem
forfoxsakes avatar
Citat:

Nu är jag långt ifrån säker eller sugen på att leta i mer än två sekunder, men har för mig att bensostickan visar positivt på alla (rätta mig hemskt gärna ni som kan era saker och måste pissa i burk!) bensodiazepiner, så länge du har några sådana i kroppen.
Därifrån kan din urin eller ditt blod testas vidare för exakta substanser, och har du då endast en laglig bensodiazepin i kroppen är detta förstås inte straffbart. Däremot kan det säkert se rätt illa ut ändå om du tex kör bil, då all intoxikation är förbjuden, vid arbetssökande osv. Allt bruk av okontrollerade substanser befinner sig i en gråzon och är socialt accepterade mest på drogforum och bland trasiga ungdomar.
Mitt råd är att inte börja prata om att du tar "lagliga" droger i en sådan situation, då legaliteten inte är lika självklar när du stoppar preparatet i munnen.
Åker du dit på pisseprov, så neka och kräv vidare analys. Du blir inte straffad. Får du knas med chefen, morsan eller någon så dra en rövare. "Jag och min kompis, som vill vara anonym, var så bakfulla, trötta efter jobbet, etc. Han bjöd mig på ett piller och sa att det var helt lagligt, visade hemsidan osv" Framhåll dig själv som ett offer för omständigheterna, någon som i svagt skick råkade göra en dum grej. Så gör dina chefer, din familj, polisen och riksdagen när de råkat göra nåt som alla gör i någon form, det vill säga roligt, skönt, berusande, men förbjudet.

Har du flödder som dagjobb blir det dock meckigare att komma undan. Vet ej hur sånt ligger till, men det vore oerhört intressant att veta lite om hur det kan gå till ifall posten rapporterar ett misstänkt paket med en laglig substans för forskningsändamål? Får polisen beslagta sådant i hemmet tex eller om dom stoppar dig på gatan? Dels vore det intressant att veta ifall jag riskerar att mista dem och eventuell åka på husis om jag har några flubromazolam i en ask i min ficka när jag tex är på väg till en vän. Att sälja det vidare på gatan, som vissa svin gör, är naturligtvis olagligt och borde enligt mig bestraffas hårdare än narkotikabrott, om vi nu ska ha såna straff.

Här diskuteras lite kring en annan laglig benso och dess synlighet på "stickor":

https://www.flashback.org/sok/analys?t=2271777

Citat:
Som jag trodde.

Mycket bra kvalitet. Som alltid, när kineserna inte gått för hårt på sina egna lager
Citera
2014-09-09, 01:40
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Som jag trodde.

Väntar just på dom, så kvalitén kan jag inget säga om än.
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in