2014-09-10, 20:56
Medlem
Jag röstar inte SD men sådan här förföljelse med dolda hot gör ju så man vill jävlas med RG.

Märkligt att ingen myndighet eller politiker väljer att driva frågan juridisk.
2014-09-10, 20:57
Medlem
Kosmos.s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av AbrahamLincoln
Var ser du denna lista?
http://i.imgur.com/oYkdG.jpg?1?9389
Medlem
Det är så JÄVLA kul att läsa alla kränkta och rädda skribenter här. Det hade ju varit rena rama julafton på flashback om det var någon annan databas som läckt, det har vi sett bevis på många gånger under årens lopp.
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av CherryJul
Hehe vad säger ni nu då när research gruppen vet vilka ni är? Lite snällare kommentarer nu kanske?

SUG KUK! Så snälla kommentarer får du.
Jag är inte ens SDare, är mer åt vänster/anarkist/ingen partitillhörighet... MEN, funderar på att slänga iväg en röst på SD nu för att protestera mot dessa tomtar och folk som dig, som uppenbarligen är emot yttrandefriheten. Dra åt helvete.
Medlem
mschiefs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Trammis
Men hur skulle dom få tag i riktiga namnen?
Jag skapade en hushmail när jag reggade mig här, då borde det vara omöjligt eller?
Om man tittar på FAQ:en så står det att de ip-bannar folk: https://www.flashback.org/faq.php?faq=new_faq_item17#faq_new_faq_item27 så på något sätt lagras ip-nummer. Vi får väl bara hoppas att dessa ip-nummer är krypterade som fan.
Medlem
showdowns avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Sebbe.Straxx
Researchgruppen och expo finns till för att sänka bland annat Sverigedemokraterna, så vill man ge de en pungspark nu så röstar man på Sverigedemokraterna.

Absolut!! Jag håller helt med.

Sedan finns det en sak till som vi kan göra. Nämligen att hänga ut ALLA dessa personer som ligger bakom RG och Expo. Med namn, telefonnummer, adress, domar, mammor och pappor, syskon... Ja allt....
2014-09-10, 20:58
Medlem
tarjaas avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Kosmos.
Listan som publicerats verkar vara riktig. Alla datum som användarna är registrerade stämmer mot vad jag har kollat upp på profilerna.

Helvete alltså. Om detta stämmer så vill jag bara säga att Admin för flashback har förstört väldigt många liv och att forumet har förbrukat sitt syfte till existens.

Vilken lista? vad pratar du om?
Medlem
Citat:
Listan som publicerats verkar vara riktig. Alla datum som användarna är registrerade stämmer mot vad jag har kollat upp på profilerna.

Helvete alltså. Om detta stämmer så vill jag bara säga att Admin för flashback har förstört väldigt många liv och att forumet har förbrukat sitt syfte till existens.
Admin har inte förstört någons liv... Lite jävla eget ansvar får man ta om man registrerat sig på ett sätt som gör att man går att identifiera. Det är faktiskt inte raketforskning att göra det riktigt riktigt svårt att ta reda på vem man är.
Medlem
Tror ni att databas kommer att laddas upp på the piratebay?
2014-09-10, 20:59
Medlem
Citat:
Listan tycks alltså börja på medlemmar reggade från 2009-11-24?

Edit:
Citat:
Ursprungligen postat av admin4
Det är inga korrekta uppgifter det där. Det är ju inte speciellt svårt att hämta användarnamn från medlemslistan, det är värre med det andra...

admin4
Uppgifterna i bilden är alltså falska. My bad i så fall.
Senast redigerad av Daudodidi 2014-09-10 kl. 21:07.
2014-09-10, 21:00
Medlem
Bodickers avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Daudodidi
Listan tycks alltså börja på medlemmar reggade från 2009-11-24

Till dagens datum?
2014-09-10, 21:01
Medlem
Bodickers avatar
Men om de har namn och mailadresser varför går de inte ut med dom innan valet? Annars är det ävl ingen mening???? Bullshit?

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in