2014-09-10, 19:49
Medlem
Darkshadowrunners avatar
Vi som inte vet, vem är admin? en vanlig admin eller ägare? vem styr spakarna?
2014-09-10, 19:49
Medlem
Bodickers avatar
Kan man ändra sin mailadress på nåt vis med nån bluffmail eller är det för sent?
2014-09-10, 19:50
Medlem
Jag tror som många andra skrivit i denna tråd att RG inte är ute efter att outa vanliga användare, utan kommer nog söka efter @kommun.skovde.se eller liknande (ni förstår) och sedan se vad denna person skrivit.

Det spelar dock ingen roll, Flashback leker man inte med. Här finns allt från vanliga volvo vovve villa svenssons till mördare och personer med hög teknologisk vetenskap. Jag tvekar inte en enda sekund på att om nu FB-databasen släpps och plötsligt är ute på vift, så kommer RG's databas dras ner inom 24 timmar.

Och människorna bakom RG kommer få stora problem.
2014-09-10, 19:51
Medlem
Reguluss avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bodicker
Kan man ändra sin mailadress på nåt vis med nån bluffmail eller är det för sent?

Visst. Se mitt inlägg på förra sidan.
Medlem
Citat:
Det är ju bra att göra det, men vid det här läget så är det försent. Databasen har (enligt RG) dumpats för ett halvår sedan, så om du ändrar den nu så minimerar du framtida risker, skadan har dck redan skett.
Medlem
tj.s avatar
Citat:
Du kan ändra din mail i kontrollpanelen.
2014-09-10, 19:52
Medlem
Researchgruppen har samma gudkomplex som Gottfrid Svartholm Warg som nu sitter i fängelse för sina dataintrång. Samma öde kommer tillslut drabba dessa pajaser.
2014-09-10, 19:53
Medlem
Kosmos.s avatar
Om RG sätter igång ett drev och börjar outa folk så tror jag att de lever farligt.. Bara en tanke. Finns alla sorters människor på flashback. Alla är inte att leka med.
Avslutad
Citat:
Du kan ändra i kontrollpanelen, de påstår att databasen de sitter på gäller 1-2 år bakåt i tiden. Du är reggad i år så Researchgruppens hot gäller inte dig.
Medlem
Kaospojkens avatar
Citat:
Ursprungligen postat av kylskapsknull
Internet är i högsta grad verkligt. Skriv inget där du inte är beredd att säga till någons ansikte. Eller går du runt på stan och säger "hej din feta neger"... "jag trollade bara"?

Detta har vad att göra med specifika politiska åsikter?
Och vem bestämmer vilka som är opassande? Kamma dig.
Dessutom, som en annan användare sade - outa dig då.
Medlem
Och där kom det! Finns knappt några säkra system, tyvärr!
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av kontakt305
Jag tror som många andra skrivit i denna tråd att RG inte är ute efter att outa vanliga användare, utan kommer nog söka efter @kommun.skovde.se eller liknande (ni förstår) och sedan se vad denna person skrivit.

Det spelar dock ingen roll, Flashback leker man inte med. Här finns allt från vanliga volvo vovve villa svenssons till mördare och personer med hög teknologisk vetenskap. Jag tvekar inte en enda sekund på att om nu FB-databasen släpps och plötsligt är ute på vift, så kommer RG's databas dras ner inom 24 timmar.

Och människorna bakom RG kommer få stora problem.

Jepp.Inte Avpixlat det här inte.
RG måste och skall bekämpas.

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in