2014-09-10, 18:05
Medlem
tlcswes avatar
Citat:
Ursprungligen postat av FittJanne
Jag skiter väl i huruvida du är tuff eller inte. Du är en anonym användare som borde ha just rätten att vara anonym.
Om du nu inte bryr dig om anonymitet och till och med kallar de som vill vara det för fega så kan du ju lika gärna byta forum.

Hursomhelst.
Kan vi nu en gång för alla konstatera att förtroendet för Flashbacks aldrig kommer bli detsamma igen?
Cybermödomshinnan är spräckt skulle man kunna uttrycka det.

Ja, om det stämmer.
Det borde vara tillåtet att få lov att byta nick
Citera
2014-09-10, 18:05
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av Bythewayimdead
Hur kollar man vilket mail man har mot sitt FB-konto...?
Längst uppe i menyn längst åt höger ser du en verktygsikon. Klicka på denna och sedan "Kontrollpanel" -> "Redigera e-post och lösenord". Längst ned ser du din epost.

Citat:
Ursprungligen postat av tlcswe
Ja, om det stämmer.
Det borde vara tillåtet att få lov att byta nick
Det borde vara tillåtet att ta bort hela sitt konto. Folk påstår att det skulle skapa förvirring i trådar, men det är bara att göra att det första borttagna kontot som skriver i en tråd får namnet "Borttagen Användare 1" för sina poster, den andra "Borttagen användare 2" o.s.v. Mycket märkligt att detta inte är möjligt.
Citera
2014-09-10, 18:06
Medlem
fizzles avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bythewayimdead
Hur kollar man vilket mail man har mot sitt FB-konto...?
Gå in på https://www.flashback.org/usercp.php och sedan till höger Redigera e-post & lösenord.

Bryr mig inte ens om jag skulle kartläggas via IP och/eller email för det kommer ingen någonstans vart med i alla fall höhö. Är en ninja.
Citera
2014-09-10, 18:07
Medlem
Avskummets avatar
Utmärkt initiativ av den Guldspadebelönade Researchgruppen. Ska vi kunna stoppa den organiserade neonazismen och dess kolportörer med SD i spetsen så krävs det extraordinära insatser. Förintelsen får aldrig ske igen.

Jag tycker att Expressen och Researchgruppen förtjänar att nomineras till Nobels fredspris.
Citera
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Skulle Researchgruppen, Expo och/eller någon annan grupp börja djävlas med mig, ja då djävlar skall de snabbt hamna under HAs beskydd eller skaffa sig skyddad identitet - för jag skulle "unleash hell upon them"!

Djävla blodiglar!

Citera
Medlem
Bluebeast72s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Boltzlux
Längst uppe i menyn längst åt höger ser du en verktygsikon. Klicka på denna och sedan "Kontrollpanel" -> "Redigera e-post och lösenord". Längst ned ser du din epost.
Lättast borde vara att alla användare går in som ovan, ändrar e-post till tex hushmail eller liknande, sedan kan dom leta bäst fan dom vill.[/b]
Citera
Medlem
wurhans avatar
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Ja, det är olagligt att åsiktsregistrera folk.

Du får ta och läsa på.

http://www.datainspektionen.se/lagar-och-regler/personuppgiftslagen/publicering-pa-internet/

Man får föra register för journalistiska ändamål, vem är det som säger sedermera att man registrerar åsikter hos folk, flashback är inget homogent forum där alla användare har samma åsikter.

Men fort ring polisen, 11414, men ta du och knappa in 112, detta är akut.
Citera
2014-09-10, 18:08
Medlem
busungen1234s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av tane.lover
Varför skulle det vara ett problem att ha kameror i sitt hem?

Jag gör inget särskilt farligt hemma.

Vadå har du ett methlab i källaren eller?

Jag hoppas på riktigt att du är ett troll. Om inte så bör du börja lära dig vikten av ett privatliv, personlig integritet och att inte ständigt behöva vara övervakad av någon obehörig.
Citera
Medlem
äh inget att vara rädd för,komsi komsi researchgruppens ansvariga och outa mig, då får ni smaka på lite träpåke i röven och munnen fega horor.
Citera
Medlem
anonpeds avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Bluebeast72
Lättast borde vara att alla användare går in som ovan, ändrar e-post till tex hushmail eller liknande, sedan kan dom leta bäst fan dom vill.[/b]

Fast det är ju lite sent nu
Citera
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av MkII
Ja, det är olagligt att åsiktsregistrera folk.

Inte för "media". Det är därför dessa grupperingar som Researchgruppen och liknande kallar sig "journalister".

Tycker lagstiftaren bör ta en titt på detta.
Citera
2014-09-10, 18:09
Medlem
Bythewayimdeads avatar
Tack, för svaren Boltzlux och fizzle...

Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in