2014-09-08, 02:21
Medlem
Klartos avatar
Citat:
Ursprungligen postat av 2rs2pure
Den från ChemL är ju på .5, från the tripp 1mg (och chockerande nog billigare i flesta mängder).
Tror ni dessa är samma preparat? De ser ju helt olika ut.

(Ursäkta OfTopic tidigare).
Kan ju fortfarande vara samma preparat för det. Olika tillverkare kanske? Lätt att skilja på 0,5mg och 1mg:are iaf.

Men nu tycker jag det är dags att den dyker upp på någon av de lite mer trygga långlivade pålitliga hållbarhetsshopparna, så man kan beställa och forska. Tänker mig 30 av mina hanråttor i tre grupper om tio stycken vardera - en kontrollgrupp, en som får 0,5mg och en som får 1mg.
Citera
2014-09-08, 05:51
Medlem
FubarOnes avatar
Update!
Ja vad ska jag ska säga.. Tyckte påslaget var lite väl långt (ifrån vad andra säger).
Mitt minne är som bortblåsts iaf, men jag kan spekulera i att jag fick i mig minst 4-5 av dessa + en jävla massa Mecklan. Det enda jag tycktes märka i början var hur cp jag stava, men inte mycket mer.
Jag vaknade för ca 20min sen helt kritvit i ansiktet (då jag lyckats däcka i tjaket of all things..
Men men får försöka igen någon dag UTAN blandningar o lägre doser så ska vi se om det blir någom skillnad.
Förövrigt sov jag som en kung på dessa (DET har jag inte gjort på många år)
//MVH
Citera
2014-09-08, 14:26
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Den från ChemL är ju på .5, från the tripp 1mg (och chockerande nog billigare i flesta mängder).

Jag noterade det också och har beställt från TT för subjektiv jämförelse.
Citera
2014-09-08, 14:57
Medlem
Stone..s avatar
Citat:

Ja, det tror jag. TT pressar sina egna pills.
Citera
2014-09-08, 15:35
Medlem
Tjuvjakts avatar
Fast ni måste ju hålla med att CL's piller ser sjukt coola ut.

Jag slår fast vid CL just atm eftersom 0,5 tabbar som kostar lika mycket som 1 mg tabbar känns lite lurt.
Citera
2014-09-08, 15:43
Bannlyst
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvjakt
Fast ni måste ju hålla med att CL's piller ser sjukt coola ut.

Jag slår fast vid CL just atm eftersom 0,5 tabbar som kostar lika mycket som 1 mg tabbar känns lite lurt.

Ser coola ut?

Helt vanliga blåa tabbar som liknar "noname" E?

Eller har de andra?
Citera
2014-09-08, 15:53
Medlem
Tjuvjakts avatar
Citat:
Ursprungligen postat av HemCom
Ser coola ut?

Helt vanliga blåa tabbar som liknar "noname" E?

Eller har de andra?

Älskar blå färg, och de ser ut som att de har samma konsistens som tuggtabletten Novalucol/Novaluzid. Hehe
Citera
2014-09-08, 18:28
Medlem
forfoxsakes avatar
Så, nu har jag testat TT:s lila 1 mg tabbar. Hade sannolikt lite gamla bensorester liggandes i systemet, men inga mängder och 2 dagar tidigare. Dock kom det riktigt mycket ångest med natten den dagen. Behöver inte beskriva exakt hur den ter sig, men har startat trådar här tidigare om "knock-out-piller". Har alltid insomnia, får 7,5 mg Imovane till natten som jag av egen agenda håller till 1/3 av ordinerat intag.
De tar jag när jag har svårare ångest än vanligt och då hjälper de mig att somna in. De söver mig inte.
När jag får svårare ångesttillstånd leder det till ett par vakna dygn, då nykter förutom försök med imovane, vars effekter jag fullt medveten liggandes i sängen med slutna ögon känt komma och gå, hamnat i tillstånd där det bara rusar ångest genom medvetandet.
Försökte en gång bota genom en jävla cocktail:
(FB) Att klubba en jävligt svårsövd säl ( Hjälp med sömn /Mod )
Drack väl en 6 st Sofiero sjufemmor när jag skrev det där, men kunde inte bli sovtrött, bara sönderstressad och utmattad, samt förvirrad och domnad.

När trådämnet skulle prövas ut la jag mig i sängen. Tog en liten flubromazolam med mina darriga händer, ställde mig upp, sköljde ner och sov i tolv timmar. Lugn och skönt, med fina drömmar, inte som att sövas inför operation eller något. Och jag behövde inte lägga mig ner och medvetet försätta kroppen i sömntillstånd. Jag behövde bara ligga i min säng, se på film och somna av mig själv som vanliga människor.
Har testat 2 ggr till. Mer nöjd med detta, för ändamålet vill säga, än någon apoteksvara eller polska roppar jag stoppat i mig under åren. Biverkningarna vet jag ingenting om.
Usel party- eller mysdrog. Usel att flumma på. Avråder ALLA att undvika dagligt bensobruk i mer än MAX en vecka i sträck, och såpass endast vid trauman och under kontroll. Är egentligen hårdare än de flesta läkare angående det där :P
Men fy fan vad den här produkten höll måttet, särskilt med tanke på de "rc-benso" jag prövat och nästan börjat lipa av när ingen effekt kommer. Meclon var bra för att hantera panikångest socialt men det här är det bästa sömnpiller jag någonsin köpt apoteksvara/kinesvara/eller polackvara. Tack och åter tack!

Länkar min tripp/rus-rapport här:
(FB) Flubromazolam - Hej, John Blund, det var ett tag sen!
Senast redigerad av forfoxsake 2014-09-08 kl. 19:00. Anledning: Finns även trippraport
Citera
2014-09-08, 20:14
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av Tjuvjakt
Älskar blå färg, och de ser ut som att de har samma konsistens som tuggtabletten Novalucol/Novaluzid. Hehe

Smälter under tungan på 1 minut smakar gott tom.
Exakt det du beskriver.

Det kommer ettor med är jag säker. Rosa vill vi se! <3
Citera
2014-09-08, 20:15
Medlem
GanjaThorulfs avatar
Citat:
Ursprungligen postat av forfoxsake
Så, nu har jag testat TT:s lila 1 mg tabbar. Hade sannolikt lite gamla bensorester liggandes i systemet, men inga mängder och 2 dagar tidigare. Dock kom det riktigt mycket ångest med natten den dagen. Behöver inte beskriva exakt hur den ter sig, men har startat trådar här tidigare om "knock-out-piller". Har alltid insomnia, får 7,5 mg Imovane till natten som jag av egen agenda håller till 1/3 av ordinerat intag.
De tar jag när jag har svårare ångest än vanligt och då hjälper de mig att somna in. De söver mig inte.
När jag får svårare ångesttillstånd leder det till ett par vakna dygn, då nykter förutom försök med imovane, vars effekter jag fullt medveten liggandes i sängen med slutna ögon känt komma och gå, hamnat i tillstånd där det bara rusar ångest genom medvetandet.
Försökte en gång bota genom en jävla cocktail:
(FB) Att klubba en jävligt svårsövd säl ( Hjälp med sömn /Mod )
Drack väl en 6 st Sofiero sjufemmor när jag skrev det där, men kunde inte bli sovtrött, bara sönderstressad och utmattad, samt förvirrad och domnad.

När trådämnet skulle prövas ut la jag mig i sängen. Tog en liten flubromazolam med mina darriga händer, ställde mig upp, sköljde ner och sov i tolv timmar. Lugn och skönt, med fina drömmar, inte som att sövas inför operation eller något. Och jag behövde inte lägga mig ner och medvetet försätta kroppen i sömntillstånd. Jag behövde bara ligga i min säng, se på film och somna av mig själv som vanliga människor.
Har testat 2 ggr till. Mer nöjd med detta, för ändamålet vill säga, än någon apoteksvara eller polska roppar jag stoppat i mig under åren. Biverkningarna vet jag ingenting om.
Usel party- eller mysdrog. Usel att flumma på. Avråder ALLA att undvika dagligt bensobruk i mer än MAX en vecka i sträck, och såpass endast vid trauman och under kontroll. Är egentligen hårdare än de flesta läkare angående det där :P
Men fy fan vad den här produkten höll måttet, särskilt med tanke på de "rc-benso" jag prövat och nästan börjat lipa av när ingen effekt kommer. Meclon var bra för att hantera panikångest socialt men det här är det bästa sömnpiller jag någonsin köpt apoteksvara/kinesvara/eller polackvara. Tack och åter tack!

Länkar min tripp/rus-rapport här:
(FB) Flubromazolam - Hej, John Blund, det var ett tag sen!

Bra rapport!!!!
Citera
2014-09-08, 20:24
Medlem
Stone..s avatar
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Smälter under tungan på 1 minut smakar gott tom.
Exakt det du beskriver.

Det kommer ettor med är jag säker. Rosa vill vi se! <3
TT har 1mg.
Citera
2014-09-08, 20:29
Medlem
Citat:
Ursprungligen postat av GanjaThorulf
Jag har aldrig benzat ur men helt plötsligt var mitt sample borta och jag dragit i mig 50 mg 4 aco dmt i snoken.

Har beställt och betalat för hundratals till utan ett minne.

Jag försöker vara seriös i min forskning och provat all benzo there is utan missbruk och med kontroll.

Säger bara Säääääääääääääjjjjjjjjjtan !

A +++++

Obs blanda inte med 50 mg 4 aco dmt nasalt förhelvete!!

Haha hur gick det? Blockade inte benson trippen?
Citera

Skapa ett konto eller logga in för att kommentera

Du måste vara medlem för att kunna kommentera

Skapa ett konto

Det är enkelt att registrera ett nytt konto

Bli medlem

Logga in

Har du redan ett konto? Logga in här

Logga in