Så, nu har jag testat TT:s lila 1 mg tabbar. Hade sannolikt lite gamla bensorester liggandes i systemet, men inga mängder och 2 dagar tidigare. Dock kom det riktigt mycket ångest med natten den dagen. Behöver inte beskriva exakt hur den ter sig, men har startat trådar här tidigare om "knock-out-piller". Har alltid insomnia, får 7,5 mg Imovane till natten som jag av egen agenda håller till 1/3 av ordinerat intag.
De tar jag när jag har svårare ångest än vanligt och då hjälper de mig att somna in. De söver mig inte.
När jag får svårare ångesttillstånd leder det till ett par vakna dygn, då
nykter förutom försök med imovane, vars effekter jag fullt medveten liggandes i sängen med slutna ögon känt komma och gå, hamnat i tillstånd där det bara rusar ångest genom medvetandet.
Försökte en gång bota genom en jävla cocktail:
(FB) Att klubba en jävligt svårsövd säl ( Hjälp med sömn /Mod )
Drack väl en 6 st Sofiero sjufemmor när jag skrev det där, men kunde inte bli sovtrött, bara sönderstressad och utmattad, samt förvirrad och domnad.
När trådämnet skulle prövas ut la jag mig i sängen. Tog en liten flubromazolam med mina darriga händer, ställde mig upp, sköljde ner och sov i tolv timmar. Lugn och skönt, med fina drömmar, inte som att sövas inför operation eller något. Och jag behövde inte lägga mig ner och medvetet försätta kroppen i sömntillstånd. Jag behövde bara ligga i min säng, se på film och somna av mig själv som vanliga människor.
Har testat 2 ggr till. Mer nöjd med detta, för ändamålet vill säga, än någon apoteksvara eller polska roppar jag stoppat i mig under åren. Biverkningarna vet jag ingenting om.
Usel party- eller mysdrog. Usel att flumma på. Avråder ALLA att undvika dagligt bensobruk i mer än MAX en vecka i sträck, och såpass endast vid trauman och under kontroll. Är egentligen hårdare än de flesta läkare angående det där :P
Men fy fan vad den här produkten höll måttet, särskilt med tanke på de "rc-benso" jag prövat och nästan börjat lipa av när ingen effekt kommer. Meclon var bra för att hantera panikångest socialt men det här är det bästa sömnpiller jag någonsin köpt apoteksvara/kinesvara/eller polackvara. Tack och åter tack!
Länkar min tripp/rus-rapport här:
(FB) Flubromazolam - Hej, John Blund, det var ett tag sen!